marți, 31 mai 2016

Gackt blog - 31 mai 2016

Notă din partea comitetului editorial (discuția 131 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.

Ei bine,
Zile consecutive de concerte continuă să ne inunde dar,
Cumva am reușit să supraviețuim.

Să vă văd pe voi țipând,
Este ceea ce mă face să înaintez.
Chiar acum mi-am pierdut complet vocea dar,
Cred că își va reveni
În aceste câteva zile de dinainte de următorul concert.


Tocmai ieri,
În timpul celor 3 zile ale mele libere
Am avut puțină treabă în Taiwan dar,
Spiritul meu a fost reîmprospătat.

Mi-am terminat munca după amează,
Și noaptea m-am întâlnit cu prietenii mei
Și am luat masa.

Asta a fost tot ceea ce am făcut dar
Am reușit să-mi resetez
Mintea care era într-o plină amețeală.



Doar plimbându-mă prin oraș
De unul singur,
Doar privind la imaginile interesante,
Eu, cel care a stat acolo o oră
Privind împrejurimile
Probabil că s-a schimbat...




Presupun că
Dintotdeauna au vrut
Să captureze această clădire într-o poză.
Am privit
Un cuplu care a petrecut aproape 40 de minute făcând poze.

Poate că un fel de dorință
A crescut și în mine.
Chiar nu știu.

Astfel, mi-am făcut timp
Să mă reînnoiesc.



În timpul petrecut cu prietenii,
Indicii s-au născut din conversația noastră
Și a devenit încă o altă scânteie pentru a crea o nouă afacere.

Gândindu-mă la asta iar și iar,
Să fac muncă ce este în afara muzicii,
Este ceva ce a început imediat după ce am devenit solo.

Inițial am eșuat,
Și deseori nu am putut
Pune lucrurile cap la cap bine.




Acum,
Sunt capabil să
Construiesc așa cum trebuie
Într-o rază de diverse afaceri.

Un motiv pentru asta și ce a început asta,
Mai mult decât orice,
Este că am simțit chinuitor
Declinul industriei muzicale prin anul 2000.



Companiile de înregistrare care se înecau în problema CD-urilor,
Și producătorii,
Doar se uită profund la nivelurile de productivitate a muzicii,
În loc să creeze muzicieni care pot concura și câștiga la concerte,
Au creat muzicieni făcuți din reclame și înșelătorii.

Simțindu=mă extrem de străin față de asta pe atunci
A fost ceea ce m-a împins să mă mut în alte afaceri.

”Mișcarea asta este nebună...
Cu siguranță se va prăbuși...”

Asta este ceea ce am simțit.


În același timp,
Sentimentul că ”CD-urile vor dispărea”,
Exact în mijlocul problemei CD-urilor,
S-a adeverit.

Cu alte cuvinte,
A fost predicția mea
Că muzicienii vor fi semnificativ
Incapabili să trăiască doar din vânzarea CD-urilor.


Pe atunci, mulți muzicieni
Pur și simplu ieșeau
Să vândă cât mai multe CD-uri posibile.

Pentru mine, înainte de a deveni parte dintr-o companie de înregistrare,
Într-adevăr am făcut CD-uri dar,
Deja nu eram interesat deloc
Să vând CD-uri.

Pentru că nu se leagă deloc
Cu viitorul creativității.

În schimb muzica mea,
Are mai mult o direcție a esenței,
Poate fi spus că este excentrică,
Este muzica pe care o iau în serios,
Și ceva ce nu este făcut deloc
Cu scopul de a fi cântată la karaoke.



Desigur,
Asta este de asemenea reflectat și în vânzarea CD-urilor.
Dar,
Nu cred că
Este o greșeală din partea mea.

Pentru că, în loc să fac melodii cu scopul de a se vinde bine,
Cred că este un sens mai semnificant
În a scrie melodii pe care doar eu le pot crea.

”Pot să fac bani din alte afaceri”

Acesta a fost răspunsul pe care l-am dat.
Se poate spune că, ajungând la aceea concluzie,
Este în crearea persoanei mele din prezent.
Pentru că a fost un moment în timp,
Pentru că aceea decizie a fost luată,
Că pot face muzică pe care vreau să o las în urmă
Și să creez complet o scenă pe care alți o vor numi nebunească
În acest fel.



Trebuie să mulțumesc și unui număr de prieteni
Care simt la fel ca mine.

Mulți muzicieni de birou, cum era de așteptat,
Urmăresc vânzările.
Dacă spuneți că este normal, este dar...
Cu aceea metodă de a face lucrurile, cu acel mod de gândire,
Aș fi putut dispărea de acum mult timp.

Chiar și acum, astfel,
Crearea turneului LAST VISUALIVE
Este rezultatul petrecerii unei perioade incredibile de timp,
Înaintând cu propriile convingeri,
Prietenii care au crezut în asta,
Și voi toți care sunteți aici pentru mine
Și credeți că GACKT este bine așa cum este.



Deseori sunt numit ”excentric” dar,
Aceea recunoaștere pentru mine nu este chiar aici.
Mai degrabă,
Când oamenii din jurul meu mă privesc
De fapt sunt mai mulți care gândesc
”Ce ciudat...”

Ei bine,
Pentru mine însumi,
Dacă pot trăi fără a mă simți incomfortabil
Orice spun oamenii din jurul meu despre mine
Este un lucru bun totuși.


Lumea este un loc interesant,
Dar în orice caz, este o tendință pentru oameni
Să atace minoritățile care sunt diferite față de ei.

Dacă sunt persoane care sunt îngrijorate de asta,
Atunci nu este nimic de care să vă faceți griji.
Nu este nevoie să fiți la fel ca cei din jurul vostru.
Ce este important este să vă asigurați și să credeți că
Modul vostru de a trăi nu este greșit,
Și să aveți încredere în el.



Dacă în jurul vostru, este cineva
Care spune lucruri ca
”Vreau să trăiesc ca oamenii din jurul tău!”
Poate că nu zâmbiți destul de mult pentru voi.

”Fiecare dintre noi are un foc în inimă pentru ceva.
Este scopul nostru în viață să-l găsim și să-l ținem aprins”

Trăiți cu un zâmbet.
Cu un zâmbet minunat.
Dacă faceți asta, astfel de persoane vor dispărea.

Ei bine,
Presupun că trebuie să plec pentru o filmare.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!