luni, 30 mai 2016

GACKTIONARY - Capitolul 47 (Iubire)


47.セックスして発覚した体の不―致。
最初から付き合うことをあきらめた男女は、
親友に近い関係になれる。
Incompatibilitatea fizică detectată în timpul sexului.
Un bărbat și o femeie care au renunțat să se mai întâlnească de la început pot forma o prietenie foarte apropiată.

Acestea sunt cuvintele pe care le-am spus în timp ce vorbeam despre ”cum poate fi o relație ce începe de la sex!”. Sunt multe persoane care petrec mult timp înainte de a face sex, pentru a se asigura că sunt compatibili din punct de vedere al personalității, cât și a chimiei fizice. Dar eu nu îmi petrec timpul cu asta. Eu întotdeauna fac sex imediat după ce întâlnesc fata.
 Sunt ș i mai mulți bărbați care spun ”Nu am putut face sex așa de curând”. Asta este un nonsens pentru mine.Este inevitabil ca cineva să consume timp pentru a verifica compatibilitatea personalității. Dar oamenii au tendința de a pune importanța confirmării compatibilității fizice pe mai târziu. Puteți petrece mult timp pe a vă da seama de compatibilitatea voastră mentală cu cineva, și ați putea chiar găsi aceea compatibilitate, dar relația nu va mai putea înainta dacă nu există chimie fizică. Dar dacă știți că sunteți incompatibili fizic de la început, puteți căuta posibilitatea de a deveni prieteni  apropiați atât timp cât vă găsiți a fi compatibili mental după asta, chiar dacă nu este un viitor ca și iubiți.
Ceea ce întotdeauna am în minte este asta. Nu aștept să fac sex de mai mult de 3 zile după ce întâlnesc pe cineva. Odată ce am petrecut prea mult timp cu o femeie (fără a face sex), eventual mă opresc din a o vedea ca o posibilă relație de dragoste în unele cazuri.
Uneori aud fetele spunând ”De fapt petrec mult timp (înainte de a fi valabilă sexual)”. Unele dintre ele chiar spun asta ca fiind ceva de care sunt foarte mândre, ceva de care ar trebui să se laude. Deseori mă întreb cum pot spune așa ceva fără vreo expresie. Vreau să le întreb ”Este corpul vostru atât de grozav?” sau ”Sunteți atât de încrezătoare (în corpul vostru)?” După ce se întâmplă actul propriu zis, rezultatul ar putea fi ”Hey, ce e asta ***?!” (râde) Am să vă las pe voi să vă imaginați ce înseamnă partea ***. Surprinzător de cele mai multe ori, rezultatele sunt dezamăgitoare. Deseori nici măcar nu este o compatibilitate în acest punct.
Compatibilitatea/Incompatibilitatea fizică (sexuală) de fapt este cea mai importantă problemă când vine vorba de a menține o relație intimă între un bărbat și o femeie. Oamenii nici măcar nu știu dacă vor fi compatibili în acel aspect, și totuși petrec atât de mult timp fără a face sex, doar pentru a vedea dacă personalitățile lor sunt compatibile. Pur și simplu mi se pare ciudat. Așadar, când mă apropii de o fată, îi spun întotdeauna clar că ”Nu văd nici un viitor cu o fată alături de care nu sunt compatibil”. Prin asta, mă refer atât la compatibilitatea personalității cât și cea a corpurilor.
Oamenii mă întreabă ”Este sexul atât de important?”. Oamenii pot înțelege compatibilitatea emoțională, dar nu pun prea multă importanță pe compatibilitatea fizică. Dacă mă întrebați pe mine, nu vreau să fac sex sau măcar să vorbesc cu o fată care minimalizează și ia în derâdere sexul. ”Sexul ESTE atât de important...” (râde) Nu aș vrea să înaintez în viață cu cineva decât dacă există un echilibru în corpurile și mințile noastre. Compatibilitatea sexuală este atât de importantă pentru mine. Este problema de a avea un echilibru între cele două.
Compatibilitatea fizică și emoțională trebuie să meargă mână în mână. Este o pereche de balanțe care cu siguranță vor apărea pe o parte, doar dacă ambele părți sunt bine balansate una cu cealaltă. Așadar, cea mai bună replică de folosit pe fete este ”Vreau să văd dacă suntem compatibili...poate” (râde)
Să petreceți mult timp înainte de a vedea compatibilitatea fizică cu cineva...nu am atât de mult timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!