miercuri, 12 decembrie 2012

Gackt/Yellow Fried Chickenz - Renai DRIVER ~Foo-san No Uta~

ドキドキな恋に溺れて

自分のシャフト握りしめて

ANYTIME, ANYTIME

独りじゃ満たされない


無駄にアクセル噴かしても


悪戯に焦らされる現実


ANYWAY, ANYWAY

ブレーキが見つからない


諦めきれないから声を大にして


NO WAY!!!』

負けるな、オレ
… SUCK MY GAS!!!

恋愛
DRIVER

オレは
CRAZY DRIVER

恋の行方は
TO BE CONTINUED でしょう?

泣いて
…泣き疲れ、『敗ッ!!』戦濃厚

もう実はフライデー


『ほら、行けオマエら
!!!』

いっちょ、ヤっちゃいますか
? DRIVE ON!!

THROUGH WHATEVER IT WILL TAKE

MY FOOT’S ON THE GAS AND OFF THE BRAKES

NOTHIN’S BRINGIN’ ME DOWN

NO TIME TO WASTE, I CAN’T SPIN OUT

START LINE!!
GREEN LIGHT!!
SO DRIVE ON!!

ナケナシの金をはたいて


今夜もキラキラの貢ぎ物

EVERY TIME, EVERY TIME

着けてるの見たことない


失恋シグナル、見て見ぬフリをして


GO AWAY!!!』

焦るな、オレ
… KISS MY ASS!!!

恋愛
DREAMER

YOU’RE A LAZY DREAMER

愛の奇跡は
TO BE CONTINUED でしょう?

抱いて、抱きしめて
…『ハイッ!!』

NO COMPLAINTS CAUSE IT’S FRIDAY

FOR THE WEEKEND OF MY LIFE
IS JUST ABOUT TO START
DREAM ON!!

たとえこの恋の
…恋路の行き先が、

何も見えなくても


ONE WAY!!!』

止まるな、
SUCH A PAIN IN THE ASS!!

NON STOP!!


dokidoki na koi ni oborete

jibun no shaft nigiri shimete
ANYTIME, ANYTIME
hitori ja mitasarenai…

muda ni akuseru fukashite mo

itazura ni jirasareru genjitsu
ANYWAY, ANYWAY
bureeki ga mitsukarenai

akirame kirenai kara koe wo oo ni shite

"NO WAY!!!"
makeru na ore… SUCK MY GAS!!!

renai DRIVER

ore wa CRAZY DRIVER
koi no yukue wa TO BE CONTINUED deshou?

naite naki tsukare, "hai!!" sennoukou

mou jitsu wa furaidee
"Hora, ike omera!!!"
icchou, yacchaimasuka? DRIVE ON!!

THROUGH WHATEVER IT WILL TAKE

MY FOOTS ON THE GAS AND OFF THE BRAKES
NOTHIN'S BRINGIN' ME DOWN
NO TIME TO WASTE, I CAN'T SPIN OUT
START LINE!!
GREEN LIGHT!!
SO DRIVE ON!!

nakenashi no kane wo hataite

konya mo kirakira no mitsugimono
EVERY TIME, EVERY TIME
tsuketeru no mita koto nai

shitsukoi shigunaru, mite minu furi shite

"GO AWAY!!!"
aseru na, ore…KISS MY ASS!!!

renai DREAMER

YOU'RE A LAZY DREAMER
ai no kiseki wa TO BE CONTINUED deshou?

daite, dakishimete…"hai!!"

NO COMPLAINTS CAUSE IT'S FRIDAY
FOR THE WEEKEND OF MY LIFE
IS JUST ABOUT TO START
DREAM ON!!

tatoe kono koi no… koiji no yukisaki ga,

nani mo mienakute mo
"ONE WAY!!!"
Don't stop, SUCH A PAIN IN THE ASS!!

NON STOP!!


Înecându-mă în iubirea plăcută
Îmi apuc strâns propriul schimbător de viteză
Oricând, oricând
Nu mă pot satisface singur.

Chiar dacă apăs accelerația fără vreun sens
Realitatea este că sunt enervat de tachinare
Oricum, oricum
Nu pot găsi frâna.
Nu mă dau bătut așa că-mi ridic vocea
”Nici gând!!!”
Să nu îndrăznești să pierzi, cu tine însuți…Înhalează-mi gazul!!!

Șofer romantic
Sunt un șofer nebun,
Cursul romanței este ”Va urma”, nu-i așa?

Plângând, obosit de plâns…”Yeah!!” Poate că e o luptă pierdută
De fapt e deja vineri
”Hei, mișcați-vă!!!”
Vrei să încerci, șmecherule? Condu!!

Oricât îmi va lua
Piciorul meu e pe accelerație și frâna e liberă
Nimic nu mă oprește
Nu-i timp de pierdut, nu mă pot lungi
Linia de start!!
Lumina verde!!
Așa că condu!!

Cheltuind fiecare cent pe care îl am
Cumpăr  un alt tribut strălucitor în seara aceasta
De fiecare dată, de fiecare dată
Nu te-am văzut niciodată cu el.

Văd semnele iubirii neîmpărtășite, dar mă prefac că nu
”Pleacă!!!”
Nu fi nerăbdător, cu tine însuți…pupă-mă în…!!!

Visător romantic
Ești un visător leneș
Miracolul iubirii este ”Va urma”, nu-i așa?

Ține-mă, îmbrățișează-mă…”Da!!”
Fără plângeri pentru că e vineri,
Pentru că weekend-ul vieții mele
E pe cale să înceapă
Visează!!

Chiar dacă nu pot vedea nici o destinație
Această iubire….acest drum de iubire duce
”Pe o singură cale!!!”
Nu te opri, așa o pacoste!!!

Non stop!!

 *Traducerea este făcută după propria mea interpretare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!