marți, 17 iunie 2014

Canalul GACKT - discuția 59 a revistei-blog 14.04 (15 aprilie 2014)

Poveștile idioate ale lui GACKT nr. 11

Bzzzzzzzt....
Bzzzzzzzt...

...Da, alo?

...Oh, tu ești...

Nu, nu,
Nu am vrut să sune așa.

Sunt bolnav.
E greu să vorbesc la telefon...


Ce s-a întâmplat?

Nu e mare lucru.

Huh, vrei să știi?

Am răcit.
Chiar sunt terminat...


Mă întreb de ce tavanurile din spital au o atmosferă atât de singuratică.

Este un tavan jos,
Dar se simte ciudat de departe...

Este misterios.

Mă simt neliniștit de faptul că am o perfuzie pe mână,
Așa că nu e foarte comfortabil.


Se pare că ori ce câte ori este atașată,
Devine cumva greu pentru corpul meu să se descurce.
Brațul meu drept e plin de ace
Și nu pot scăpa de amorțeală....

Mă întreb de ce brațul meu drept este amorțit în ultimul timp...??

Hmmm,
Se pare că ”părți” din corpul meu
Se uzează unele după altele.


Ei,
Nu le pot înlocui
Așa că nu am nici o șansă,
Decât să continui să dau ce am mai bun.

Asta fiind spusă,
Trebuie să-mi scad febra,
Am audiții de acum încolo.
Trebuie să merg.
Am să port o geacă.


Huh?
Da, da.

Pentru Yoshitsune.
Așa e, trebuie să părăsesc spitalul acum.

Se pare că nu am voie să o iau încet.
Programul meu e plin.

Mă întreb de ce,
Chiar dacă merg în jos pe holurile spitalului,
Au un asemenea sentiment de depresie...


Încă nu am văzut
Un spital recomfortant și luminos
Ca cele pe care le vezi uneori în filme.

Mă întreb dacă există astfel de spitale...
Huh?
Ce?
Părul meu e mai lung?


Taci...
Pentru că nu dorm de obicei
Crește repede.

Dacă nu dormi,
Părul și unghiile îți cresc repede.

Încearcă.

Începând de acum, audițiile pentru Yoshitsune
Vor fi muncă pentru toată ziua.

Sunt multe roluri pe care trebuie să le distribuim.

Astăzi sunt audițiile generale.

Facem audiții simultane
Pentru dansatori și părțile minore.
Sunt un număr uimitor de dansatori ce participă.

Locul?
Locația este...
Nu vă spun.

Veți face ”de ceeeee?”, nu?


O să spuneți lucruri ca ”Dar vreau să te văd”.
Nu, nu, mai lăsați-mă.

Asta este muncă.

Intrarea este strict interzisă
Celor din afară.


Asta înseamnă că nu poți privi.
Ei bine,
Voi face un raport despre.

Așa că odihniți-vă.


Dacă mă satur să mă uit?

Hmmm,
Sincer, îți dai seama în 3 secunde
Cine nu are abilitatea de a interpreta.

Dar trebuie să mă uit până la sfârșit,
Așa că e puțin greu.


Chiar și așa,
Voi da totul să-i caut pe cei buni.

Sunt multe persoane.

Durează întreaga zi ca să intre și să plece toți.

Fete drăguțe?


Da, presupun că sunt multe aici...

Hey, hey,
Nu fiți geloși.

Ce e cu gelozia asta față de dansatorii care vin la audiție?

Sunteți ciudați.
De ce nu veniți și voi la audiții, atunci?
Dacă ați veni, v-aș examina.


Veți trece?

Asta depinde de voi, nu?


Veți fi sub lupă.
Dacă vreți să stați până la sfârșit,
Ar fi bine să aveți abilități destul de bune,
Sau nu veți rezista.

Desigur,
Nu e doar dans,
Ci și lucruri ca ”abilitate specială”.
Ce poți face tu ca dansator?


Huh??
Dar e ceva normal ca un dansator să fie bun la dans, nu?
E ceva normal ca un cântăreț să fie bun la cântat.
E despre ceea ce ai în plus față de asta.


Desigur,
Sunt mulți care nici măcar nu ajung în acest punct.
Dar,
Oamenii care sunt stricți cu ei însuși și lucrează din greu,
Vor crea un gol semnificant în 10 ani.


Este în ordine să continui să muncești la asta,
Doar continuă.

Aceste lucruri mici se acumulează
Pentru a face o persoană să crească.


La ce ne uităm?

Umm,
La multe lucruri.

Desigur, ne uităm la cum dansează,
Dar și flexibilitatea lor,
Postura,
Stilul,
Chipul,
Abilitățile speciale,
Și zâmbetul.

Am spus asta înainte, nu?


Un singur lucru dintre acestea nu e destul.

Căutăm altceva decât ceea ce ai.
De asta durează atât de mult audițiile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!