luni, 16 iunie 2014

Gackt blog - 5 aprilie 2014

Talent (discuția 58 a revistei-blog extras)

Dragi mei LOVERS

Vă voi prezenta puțin din ce am postat pe revista-blog de data aceasta.
Încercați să citiți.
Mergeți aici ca să citiți tot.

Poveștile idioate ale lui GACKT nr. 10

Bzzz Bzzz Bzzz...
Bzzz Bzzz Bzzz...

Da, alo?


Oh, ești tu.

Huh? Oh, nu, nu,
Nu am vrut să sune așa.
Doar că mă gândeam...

La ce?

Nu, nu e mare lucru.

Huh? Vrei să auzi?

Ei, e ceva fără sens
Pe care nu aș vrea să te deranjez să-ți...

Ce?
Bine bine.
Îți voi spune...
Nu mă mai irita....


Este despre postarea anterioară a revistei-blog.
Am început să scriu ideile de la discuția anterioară
Prin a spune ”Mulțumesc Fukushima”,
Dar apoi am ajuns să vorbesc despre
Ceremonia de absolvire din Tokushima...

Dar unii oameni care au citit mi-au spus:

”Hey, ceremonia de absolvire la care ai fost
Era în Tokushima, nu Fukushima!”

Lăsați-mă să vă spun un lucru.

”AȘ FACE EU VREO GAFĂ?”

Offf.
Am fost șocat de asemenea răspunsuri slabe.

Huh?
Ah, înțeleg.

Adevărul este,
Pentru că atât de multe persoane citesc revista-blog,
Acestea sunt din multe locuri.

Mesajul pe care vreau să-l transmit va sosi uneori într-o formă distorsionată...

CHIAR ȘI AȘA

Nu se înțelege, nu?

Da, da.
Bine.
Bine.
Și eu voi munci din greu.
Dacă voi munci din greu, va fi bine, nu?

”Să muncești din greu să comunici cu oamenii la nivelul lor”

Poate că aceasta va fi tematica de acest an...?

Huh?
Ah, despre ”Secretul lui Yoshitsune 2”?


Așa e.
Alaltăieri,
A fost o conferință de presă.

Ei,
Am fost înnebunit de ocupat exact până a început,
Dar de data asta, toată lumea din cast a fost înalt.

Kawasaki Mayo are cam 1,83 cm, nu?
Și Yuumi Hiro spune că are 1,80,
Dar nu pare a fi de 1,84-1,85?


Am fost surprins.
E o femeie.
Nu vezi persoane atât de înalte în Japonia!
Are și picioare lungi.

Să fi înalt e un lucru bun.

Oh...Nikkei a ajuns înapoi la 15000 de yeni...
Sunt bucuros...
Predicția mea este,
Că în momentul în care va ajunge la 18000 de yeni
Se va stabili la 17000 de yeni.

Huh?
Nu ești interesat?

Hey, hey
Japonezii nu ar trebui să lenevească când vinde vorba
Despre a știi despre situația economică a propriei țări.

Dacă Nikkei nu urcă primul,
Nici salariile voastre nu vor crește.


Creșterea taxei de consum?
(A crescut de la 5% la 8% de pe 1 aprilie)

Nu contează ce se întâmplă cu taxa de consum.
Nu asta e ideea.

Asta înseamnă să nu vezi muntele și pădurea pentru un copac.

Nu poți face asta.

De ce a crescut taxa de consum?

Ei, sunt diferite motive pentru asta,
Dar primul motiv este simplu, că este o cale ușoară de a strânge taxa națională.

Huh?
”Ce înseamnă asta?” întrebi?

Voi...
Mai întâi, dați-vă seama.
Nu, nu,
Gândiți-vă.

Nu am ce face....

Chiar și cu grup,
Chiar și singuri,
Se va declara?

În martie.

Dar,
Și pentru majoritatea companiilor și persoanelor individuale
Este o strategie dură a taxei.

Chiar și așa,
Sunt persoane care nu vor să plătească taxa.

Dacă trăiești în Japonia,
Să plătești taxele este probabil o obligație?
Ei, asta e normal.

Dar,
Pentru că sunt astfel de persoane,
Taxa națională nu e prea plătită de asemenea. (nu sunt sigură)

Știți cumva unde taxa de consum este
Și taxa națională?


Asta e,
Decât să aștepți declarația taxei de consum,
Cum poți obține o recuperare rapidă a taxei?
Important la strategia în legătură cu taxa,
Este că nu va rămâne la 8%. (nu sunt sigură)

Ei,
Recuperarea taxei va fi mai ușoară așa.

Aceste lucruri.

Huh??
Povestea de la conferința de presă?

Ah~~~s-a aflat.
Pentru că s-a vorbit.

De data aceasta,
M-am întâlnit pentru prima dată cu Yuumi Hiro,
A fost o femeie drăguță.

Putea zâmbi.
Ca o doamnă.

Ce??
Și tu???

Da, ca o doamnă.
Și eu. (nu sunt sigură)

Dar,
Voi face o schimbare pe scenă.
Pentru că întotdeauna stric totul când vorbesc.


Asta e,

Mayo-san?
Mayo-san are un ochi bun ca întotdeauna.
De data asta,
Suntem împreună pe scenă, în cele din urmă
Și am fost destul de entuziaști.

Huh??
Ce e, ce vrei să întrebi???? (nu sunt sigură)

Oh, despre eroină?
Ei, încă nu e fixat.


Încă nu am ales pe nimeni.
Vreau să spun că va fi o audiție generală.

Cu respecte pentru ProAma,
Avem persoane la audiție din toată lumea.

Nu contează genul.

Condiții???

Frumos,
Fascinant,
Ceva ce îți permite să atragi pe oricine.

Ultima dată pe scenă a fost bine. (nu sunt sigură)
Creștem repede.

Așadar,
Partea fascinantă a eroinei în aceea frumusețe

Este tot ce vreau ca ea să exprime.


”Secretul lui Yoshitsune 2” a început să se miște.

Și începe din august, așa de repede?

Nu, nu, e prea târziu...
Deși nu s-a schimbat de mult timp,
Îmi poți scrie un scenariu,
Și abia dacă mă mișc.
Am început în cele din urmă să mă mișc.


Voi oferi o impresie mai grozavă decât cea anterioară de data asta.

Va fi ceva ce nimeni nu a mai văzut înainte,
Chiar și în timp ce fac design-ul.

Destul de periculos.

Oh da,
Am început și audițiile în paralel.

Abia aștept să mă întâlnesc cu cei talentați de data asta.

Când e audiția,
Sper să văd mai multe de 100 de persoane pe zi.

Timpul dat fiecărei persoane este de 1-2 minute.
Așa că, cum te poți exprima.
Sau să lași o impresie asupra noastră, a juriului.
Este prin eliminare severă.

Se determină prin primul cuvânt spus.

Aerul din locul unde se țin audițiile se schimbă
Dacă ai o aură.

De asemenea, a început și rolul pentru publicul general.

Nu prefer o recomandare făcută de mine. (nu sunt sigură)
Sper că voi întâlni un talent bun.

Detaliile aici.

Ei,
E timpul acum.

Ne mai vedem.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!