vineri, 13 iunie 2014

Gackt blog - 27 martie 2014

Akumu-chan (discuția 57 a revistei-blog extras)

Dragi mei LOVERS

Vă voi prezenta puțin din ce am postat pe revista-blog de data aceasta.
Încercați să citiți.
Mergeți aici ca să citiți tot.

Poveștile idioate ale lui GACKT nr.9

Ce e aia?
E prea mult zgomot aici?

Nu am ce face.
Mașina mea vrea să urle și nu am ce face.

Asta?

Ah, tocmai a ajuns.
O testez.


Huh?
Asta?

Da, e noua mea mașină.
Cea pe care am comandat-o acum doi ani jumătate a ajuns în sfârșit.
O așteptam.

A durat mult timp.
Se pare că a fost dificil
Pentru că avea multe lucruri opționale extra pe ea.


Huh?
Pentru că e GROZAV.
Am vrut mașina asta de mult timp.
Evident, am cumpărat-o.

Este o mașină care mi se potrivește așa cum sunt acum.
Este o culoare bună.

Pentru că sunt doar 4 în Japonia, inclusiv aceasta,
Și doar 100 în întreaga lume,
A fost dificil să fac rost de una.

Este ediție pentru a 50-a aniversare.
Este un Lamborghini.


Prețul?
La asta?

Nu pune asemenea întrebări jalnice.
Sincer,
Credeam că se conduce cu o mână.

Dar cumva, au făcut-o pentru ambele mâini pentru mine.
Am fost foarte surprins.

Dar,
Este un mic premiu pentru mine,
Din moment ce am lucrat din greu la atât de multe lucruri.

Pentru că chiar am ajuns atât de departe,
Trebuie să mă premiez din când în când.


Spiritul meu nu se poate recupera.
Nu am timp liber,
Așadar, cel puțin, lăsați-mă să conduc într-o mașină bună din când în când.

În sfârșit, am terminat de filmat și filmul.

Huh?
Da, da.
Difuzarea avanpremierii a fost acum câteva zile.
Am fost ocupat toată ziua cu poze și interviuri...

Nu, este în ordine.
Imediat ce am văzut mașina asta, toată oboseala mea a dispărut.

Chiar a fost o zi plină...


Când am auzit dimineață cât de multe reviste
Trebuiau să-mi ia interviuri în aceea zi,
Am amețit.

Ei, Keiko-chan și ceilalți lucrează din greu,
Așa că nu mă pot plânge, nu?

Le-am făcut așa cum trebuie.


Au făcut poze în același timp,
Așa că ochii mei arată ciudat,
Dar se pare că nu le-am terminat pe toate astăzi.

Se pare că vor mai fi câteva săptămâna viitoare, așa că voi lucra din greu.


Subiectul interviurilor?
Așa e...
Ei, mi s-au pus aceleași întrebări de fiecare dată...
Dar nu am ce să fac.


Îmi schimb modul de a vorbi și de a răspunde,
Și creez o atmosferă amuzantă pentru reporteri.

Da,
Asta e ceva ce am decis acum mult timp.
Chiar dacă întrebarea este aceeași,
Îmi schimb felul de a răspunde și mă bucur de moment.


Dacă aș fi răspuns același lucru de fiecare dată,
Nu ar fi fost interesant, nu?

Cu siguranță voi face conversația amuzantă.
Huh?
Fața mea e înfricoșătoare?

Așa m-am născut.


Nu sunt enervat!!!
Sincer.

Chiar și așa, toată lumea ajunge să râdă.

Hey, uite aici!
Zâmbesc, vezi?
Într-un fel.

Așa că o pot face într-o atmosferă bună.



Ei, inițial nu am putut zâmbi.
Nu au trecut nici măcar 10 ani de când
Am început să pot face o față zâmbăreață.
Posibil ca de asta zâmbetul meu să nu fie bun.

Voi lucra la el ca în 10 ani
Să am un zâmbet minunat perfect.



Filmul ”Akumu-chan” este terminat în cele din urmă.

De data asta, Shiki Takashi este puțin mai tandru,
Și Prințul Viselor este hilar de slab.
E destul de comic,
Dar în final, este un film bun care te va face să plângi.

Se deschide în mai, așadar mergeți să-l vedeți la cinema.

Lumea televiziunii,
În special filmele,
Au mult mai multe persoane în staff decât în lumea muzicii.

La sfârșitul unui film din Hollywood,
Numele celor din staff apar la sfârșit timp de 10 minute.

Pentru un CD,
De obicei e doar o pagină din broșură.

Nu spun că una este mai bună decât cealaltă,
Dar în film, cantitatea de muncă este mult mai bine împărțită.

În muzică, munca nu este împărțită așa de mult,
Și în special în cazul meu,
Am un obicei de a face multă muncă singur.

E ca și cum ai fi actor
Și faci totul,
Incluziv conceptul, scenariul, regizarea și interpretarea.

Hm?
”Secretul lui Yoshitsune” este așa...?

Când o spui așa...
Ei, presupun.

Ahahaha.

Oh da,
Aici este o imagine de la ”Secretul lui Yoshitsune”


Grozav, nu?

Așteptați-o.
Va fi din nou destul de grozavă.
Devin destul de agitat doar imaginându-mi.

Mă întreb dacă aș fi făcut un film,
Aș face același lucru și să fac câteva sarcini singur...

Mă face să tremur doar gândindu-mă la asta.

Dar,
Pentru că sunt exagerat cu detaliile
Ar merge mai repede dacă aș face-o eu.
Presupun că nu pot găsi pe nimeni care să mă impresioneze...

Dacă ar apărea un asemenea partener,
Aș fi fericit să încerc noi provocări.

Eiiiii,
E timpul acum.

Ne mai vedem.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!