joi, 12 iunie 2014

Gackt blog - 27 februarie 2014

Antrenament de vizualizare (discuția 54 a revistei-blog extras)

Dragi mei LOVERS

Vă voi prezenta puțin din ce am postat pe revista-blog de data aceasta.
Încercați să citiți.
Mergeți aici ca să citiți tot.

Poveștile idioate ale lui GACKT 

Timpul zboară într-o clipită.
Nu prea îmi place acest sentiment.

În special, când fac o piesă sau un serial,
Nu pot face altceva până ce nu memorez replicile.

Sunt un bărbat absolut nepriceput...
Asta mă face să mă întreb
De ce mai studiez tehnica de interpretare.
Totul se întoarce la propria mea interpretare.

Oricine poate deveni o armă grozavă,
Când face pereche cu prezentarea.

Am terminat de filmat pentru un serial
Într-un cartier din Tokyo.
Asta e ceea ce numesc ei ”încheiere”.


Filmarea s-a terminat într-o clipită,
Dar sunt recunoscător din adâncul inimii
Că am putut întâlni un asemenea staff minunat
Și co-actori minunați.

Ei, dintr-un anumit motiv,
Această persoană e întotdeauna bine dispusă...


Și,
Înainte de a avea o oportunitate să-mi trag sufletul,
Am mers până în Hokkaido
Să mă prezint ca invitat special
Pentru Toyota Big Air.


Pe când mă gândeam că temperatura din Tokyo s-a calmat în sfârșit,
Am plecat spre Hokkaido,
Și de parcă vremea de cu puțin timp mai înainte nu a existat niciodată,
Aeroportul Chitose era acoperit de zăpadă.
Nu e un apus frumos?



Soarele apune într-o clipită,
Dar zăpada și apusul a fost o foarte fumoasă combinație.

Peisajul înzăpezit poate fi descris doar ”ceea ce te aștepți de la Hokkaido”.
Peste tot unde priveai prin oraș era zăpadă zăpadă zăpadă...



Soarele a dispărut înainte de a-ți da seama.
Și drumul până la hotel a fost acoperit de zăpadă.
Oamenii din Hokkaido sunt uimitori,
Să poată conduce atât de bine în atât de multă zăpadă.

Dacă ar fi fost Tokyo, toată lumea s-ar fi panicat
Și străzile ar fi fost liniștite.

O întâlnire a început imediat ce am intrat în hotel.


De fapt...
Era un turneu de Tae Kwon Do în Tokyo în aceeași zi,
Dar din păcate l-am pierdut spre cererea de la Toyota Big Air.


Desigur,
De obicei nu accept astfel de proiecte,
Dar am simțit că vreau ca oamenii să se întoarcă
La jocurile sportive, inclusiv snowboarding-ul,
Și, pentru că vreau să-i susțin pe cei care practică snowboarding
În lumea dură a sportului, care dau tot ce au la marile turnee și la Olimpiadă,
Am spus ”Dacă crezi că o pot face, atunci...”
Și am acceptat.


În ziua următoare, devreme,
M-am îndreptat spre domul Hokkaido.
Cum era de așteptat, eram obosit...

M-am pregătit imediat
Și atunci, mi-am jucat rolul
De invitat pentru acest eveniment.


Sincer,
Chiar dacă nu am mai făcut acest gen de lucru înainte,
Am început să lucrez fără a ști ce făceam.


Mă abat de la subiect, dar...
Să fiu sincer,
Persoanele care fac snowboarding nu sunt văzuți bine de către lume.
Și nu e doar societatea,
Adevărul este că sunt văzuți prost
De resort-urile de ski și de management.

De ce?


Zilele chiar zboară într-o clipită...

După ce s-a terminat turneul Toyota Big Air,
M-am întors în Tokyo.

Pentru că am fost în Hokkaido, mi s-a părut a fi cald.

După Toyota Big Air, m-am dus pe un munte înzăpezit doar pentru puțin timp.
A fost prima dată după mult timp.

Presupun că a fost prima dată după aproape un an...

Mi s-a spus de către prieteni alături de care am fost,
”E uimitor că poți face snowboarding atât de bine imediat ce ajungi pe munte”.

Cu siguranță nu am fost pe nici un munte,
Dar chiar și când nu merg, întotdeauna fac antrenament vizual.

Îmi imaginez în mod repetitiv cum fac snowboarding, și apoi reflectez.
Gândindu-mă cum pot face snowboarding mai bine,
Mă dedic antrenamentului vizual.

Antrenamentul vizual este important pentru tot.
Dacă nu îți poți imagina, atunci nu o poți face.

Să schimb subiectul...

Am auzit de la dragul meu prieten, Președintele Consiliului de Studenți a școlii Camui Gakuen.

Pentru că festivalul sporturilor de iarnă au loc la începutul lui martie,
M-a invitat să merg și să mă distrez.

Se pare că îl țin în fiecare an,
Și Președintele Consiliului de Studenți,
Membrii F9 și studenții,
Se dau cu ski-urile și fac snowboarding și participă în multe concursuri pe echipe.

E destul de interesant...
Presupun că voi merge în secret să mă distrez.

Dar voi fi văzut imediat dacă îmi pot propriul costum de ski.

Ei atunci, e timpul să plec.

Ne mai vedem.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!