joi, 12 iunie 2014

Gackt blog - 8 martie 2014

O faptă bună pe zi (discuția 55 a revistei-blog extras)

Dragi mei LOVERS

Vă voi prezenta puțin din ce am postat pe revista-blog de data aceasta.
Încercați să citiți.
Mergeți aici ca să citiți tot.

Poveștile idioate ale lui GACKT nr.7

Am ajuns acasă la 5 dimineața.

Asta s-a întâmplat din cauza unei întâlniri de producție pentru piesă (”Secretul lui Yoshitsune 2”).
În această întâlnire,
Am putut vedea starea întregii piese,
Și să luăm o mică pauză.

Chiar și așa, nu avem destul timp mai deloc.


Oricum,
Munca detaliată și plină de presiune continuă.


Am ajuns acasă, și aproape fără a dormi...
Nu, pe jumătate adormit,
M-am îndreptat spre Kyoto.

A trebuit să lucrez chiar și în tren,
Așa că nu am putut dormi deloc.


Într-o clipită, am ajuns în Kyoto,
Și am trecut repede prin mulțime.
Dacă cineva m-ar fi prins acolo, ar fi fost haos.


Am reușit să ajung la stația de taxiuri.
De obicei sunt în siguranță odată ce ajung acolo.
Am urcat repede într-un taxi
Și m-am îndreptat spre destinația mea, templul Yoshida.

Huh???
De ce am venit în Kyoto acum, întrebi?

Oh, da.

Să fiu sincer, nu aveam nici o intenție să vin aici,
Dar anul acesta este cu ghinion pentru mine.
Oamenii din jurul meu mi-au spus de multe ori
Că ar trebui să merg să scap de ghinion.

(În sistemul tradițional japonez de numărat anii, bebelușii au ”un an” atunci când se nasc, și adaugă câte un an când se schimbă anul. GACKT are 42 de ani după acest sistem, care este cel mai ghinionist an pentru bărbați.)

Sunt genul de persoană care nu îi pasă de acest gen de lucru deloc,
Dar majoritatea persoanelor din jurul meu le pasă.

Așa că am ajuns să vin în Kyoto.
Ei, îmi place Kyoto.

Dacă pot merge în Kyoto pentru orice motiv, nu îmi pare rău.

Așa că am ajuns la templul Yoshida.
În siguranță.
Deocamdată.


Drumurile erau curate.
A trecut mult timp de când am fost aici.
Mă întreb câți ani?
Ultima dată când am venit aici a fost acum mult timp că nici nu îmi amintesc.


Prietenul meu care a sosit aici înaintea mea era cu o fată.
Când am coborât din mașină, i-am spus automat,

”Bună, sunt GACKT, încântat de cunoștință”.

Dar nu a spus nici un cuvând în schimb.

Ce e cu această persoană?

A fost un moment jenant,
Apoi i-am șoptit repede prietenului meu.

”Cine e? Prietena ta? E puțin ciudată, nu?”

Și el mi-a spus

”Nu, nu, nu!
Se pare că s-a pierdut, și îi spuneam pe unde să meargă!”


Ce naiba...
Spune-mi mai devreme atunci!
Așa că am întrebat-o.

”Unde vrei să mergi? Spune-mi numele locului.”

S-a uitat la mine în gol
Și a început imediat să se joace cu telefonul ei.

Ce? E cu?? Această persoană???
Nu e ciudat???


I-am șoptit imediat prietenului meu în ureche.

”Nu e puțin prea ciudată???
Ce naiba a fost cu reacția aia?
Nu crezi că e de rău???”

Prietenul meu mi-a răspuns,

”Waka, fata asta e străină.
Chiar dacă pare a fi din Japonia...”

Ce naiba, atunci spune-mi mai devreme!
Atunci am întrebat-o în engleză.

”Unde vrei să mergi?
Nu e nimic pe aici.”

În cele din urmă, a început să vorbească într-o engleză extrem de fluentă.


”Ei, VREAU să merg aici,
Dar nu îl găsesc deloc.
Nu e nimeni care să știe zona asta?
Spune-mi pe ce drum ar trebui să merg.”

(Tonul pe care îl folosește GACKT aici sună mai degrabă îngâmfat, poruncitor și obraznic. Cine știe ce i-a spus ea de fapt în engleză)

M-am întors imediat spre prietenul meu și i-am spus,

”Fie că e străină sau din Japonia,
Nu e o persoană nepoliticoasă?
Ce e cu ea????”

Serios,
Astfel de persoane sunt în fiecare țară.

Asta fiind spusă,
Se simte aiurea să te gândești că o persoană din Japonia e neplăcută.

După ce i-am spus politicos pe unde să meargă,
Și a dispărut cu o atitudine de ”în fine”,
M-am gândit la asta în timp ce o priveam.

”O faptă bună pe zi! O faptă bună pe zi!” (proverb japonez)

M-am calmat,
Și am intrat pe poarta templului.



Voi faceți ”o faptă bună pe zi”?

Sunt indicii în a trăi o viață bună
În cuvintele de demult.

Trăim înconjurați de o bogăție de cuvinte lăsate de strămoșii noștri.

Vreau să reușesc...
Vreau să-i fac pe oameni fericiți...
Vreau să fiu bogat...

Cu respecte pentru aceste dorințe variate pe care oamenii le au,
Sunt documente generale lăsate în urmă
De către strămoșii noștii care le-au îndeplinit.

Sunt o mulțime de indicii.

Du-te la o librărie sau bibliotecă.
Ce ar fi dacă acele indicii ar putea fi o oportunitate pentru tine?

Dacă nu faci nici măcar asta,
Atunci, fundamental, problema este propria ta abiliate de a acționa.

În zilele noastre, poți foarte ușor să găsești aceste cuvinte pe internet.

Chiar dacă ne privesc în față, oamenii nu le iau.
Sunt prea mulți oameni care nu citesc.

Oamenii chiar sunt nesăbuiți.
Repetă propriile greșeli imediat.

Chiar și greșelile la care ar trebui să te uiți și să te gândești,
”Nu, nu, asta cu siguranță nu se face așa,”
Sunt noșalant repetate.

E pur și simplu o lipsă de studiu. O lipsă de cunoștințe.
Este o pierdere.

Să studiem mai mult.

Dacă devenim mai buni,
Atunci viitorul va deveni mai bun de asemenea.

Dacă nu ne trăim viața cu un zâmbet,
Atunci nu îi putem face pe cei pe care îi iubim să zâmbească.

”O faptă bună pe zi”

Ce e ”să faci ceva bun”?
Nu e atât de greu.

Încercați să vă gândiți la ceva ce îi va face pe toți să zâmbească.

Ei,
E timpul acum.

Ne mai vedem.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!