luni, 16 iunie 2014

Gackt blog - 15 aprilie 2014

Sentimente (discuția 59 a revistei-blog extras)

Dragi mei LOVERS

Am decis să postez forma întreagă editorială din această discuție a revistei-blog.


Ei, sunt multe scandale ce au loc,
Și se pare că încă sunt câteva persoane care au înțeles greșit.

Încercați să citiți.

*Acest articol a fost postat pe de-a întregul în revista-blog GACKT ”OH! MY! GACKT!!!”

Sincer,
Sunt obosit din cauza zilelor consecutive
De filmare pentru televiziune.


A trebuit să apar în multe emisiuni
Pentru a promova ”Akumu-chan The Movie”.

Desigur,
Din moment ce imaginea mea este însuși promovare,
Normal că intenționez să cooperez.


Staff-ul TV îmi spunea

”GACKT-san, ai avut o perioadă grea.
Mulțumim pentru munca grea depusă.”

În timp ce mă gândeam ”Ah....presupun că aceste persoane au auzit știrile,”
Răspund

”Mulțumesc...”

Cred că voi toți citiți știrile
Și știți mai mult despre asta,
Dar managerii de producție care au condus fan-club-ul meu anterior
Au fost arestați pentru ”violare suspicioasă a legii impozitului pe profit”
Pe 9 aprilie de către Biroul public al Districtului Tokyo.


Sunt suspecți că nu au plătit corect taxele pe profiturile câștigate.

Lăsați-mă să vă explic asta încă o dată,
Absolut clar și corect.

Contractul dintre mine și această companie de producție
S-a terminat în septembrie 2012.

Pentru toate scopurile practice,
S-a terminat în iunie 2012,
Și pentru concertele care au început în iulie a aceluiași an,
Am concertat sub contractul cu biroul meu personal, OFFICE GACKT.

Asta a fost pentru că,
Văzând cum își fac afacerile în ultimi câțiva ani,
Am decis că nu mai era posibil să continui să lucrez cu ei.

Faptul că era o cantitate ce creștea de bani neplătiți
Datorați mie, a fost unul dintre motive.

Totuși,
Exact când m-am mutat la alt birou
Să fac munca așa cum trebuie,
Fosta mea companie de producție
A intrat sub investigație
Pentru ”violarea suspicioasă a legii impozitului pe profit”.

Din cauza asta,
În mod natural, toate companiile care au fost asociate
Cu fosta mea companie de producție
Au ajuns sub investigație.

Și, imediat după asta,
Dintr-un anumit motiv,
Partea fără inimă a mass mediei
A început să scrie că
”Eu, GACKT, am evitat taxele!” și
”Eu, GACKT, am delapidat donațțiile!”


Ce naiba e asta?

Și eu sunt o victimă aici...

Cu alte cuvinte,
Din moment ce acum e aprilie 2014,
Registrele contabile și legăturile de afaceri
Au fost investigate timp de un an și 8 luni
Cu rezultatele curente.

În acest timp,
Din cauză că agenția națională de taxe făceau o investigație,
Nu am fost în poziție să comentez
Despre contabilitatea și problemele taxei a companiilor conduse de alți oameni
Despre care nu știam nimic.

Asta a fost în ultimul an și cele 8 luni.
Nu am putut respinge acest lucru imediat
Din cauză că aș fi putut interveni în investigație.
A fost o poziție frustrantă.


Dar, din moment ce nu am fost suspectat de data asta,
Nu este evident până acum?

Deși a durat 2 ani.

În timpul acesta,
Partea fără inimă a mass mediei a scris că
”Biroul Regional a taxei din Tokyo a condus o investigație criminală
Între această companie de producție și eu”

În acest fel,
S-a împrăștiat zvonul că GACKT a evitat taxele....
Dar eu chiar vreau ca oamenii să se calmeze.

”Veniți și stați sub această cascadă!”

Chiar și acum, o parte din mass media
Neagă ceea ce au scris față de investigație (nu sunt sigură)
Și scriu lucruri la întâmplare ce te fac să te gândești ”Iar asta!?”

Vreau să vă întoarceți privirea de la mass media idioată
Și să înțelegeți asta bine.


Și în momentul de față,
M-am mutat la un alt agent,
Și ei au grijă de fan-club-ul meu de acum, G&LOVERS.

Cu respecte pentru raportul de acum
Avocații meu din biroul curent au răspuns mass mediei.

”GACKT nu este în poziție să comenteze”


Motivul pentru asta este că,
Doar pentru că am fost atașat de foști mei manageri de producție,
Care au fost arestați de violarea suspectă a impozitului pe profit,
Ca artist, nu înseamnă că am vreo legătură cu practicile lor de management sau contabilitate.

Ar fi ciudat pentru mine să răspund ca reprezentativul lor,
Când eu sunt în aceeași situație ca alți artiști care au fost atașați de această companie, nu?
Mai mult, și eu cred că e foarte ciudat
Că decât să se ducă la alți artiști care încă au legătură cu aceea companie,
Ei vin după mine...

Pe scurt,
Nu eram,
Și nici acum ”în poziție să comentez”.


Este o companie condusă de oameni,
Și sunt persoane în roluri de management,
Așadar nu sunt motive ca un artist care a fost atașat de ei
Să aibă ceva de spus despre contabilitate sau declarările lor în legătură cu taxa,
Așa că nu e totul foarte ciudat?

Și, cât despre

”Declararea incorectă a profiturilor de la evenimentele fan-club-ului”

Sunt multe pe care aș vrea să le spun
Și sincer sunt destul de furios.

Urăsc înșelăciunea mai mult decât orice.

Oricine este asociat cu trupa mea, GACKT JOB
Sau parte din staff-ul meu, știe asta.

Și,
Dacă fosta mea companie de producție
A încălcat aceste reguli,
Atunci aș vrea ca ei să-și asume responsabilităție sociale
Și să-și ceară scuze public.
Asta e ceea ce sper.


Lăsați-mă să vă mai explic încă o dată,
Încă un lucru în legătură cu acest incident.
Acesta chiar este un strigăt din adâncul inimii mele.

Nu este absolut deloc adevărat
Că donațiile pentru cutremurul din estul Japoniei
Au fost investigate de biroul regional de taxe din Tokyo.

Asta este, încă o dată, ceva ce a fost scris
De partea fără inimă a mass mediei după bunul lor plac


Asta este blasfemie față de dezastrul care a afectat zonele,
Și față de copii care și-au pus banii de buzunar în cutiile de donație.

Mai mult,
Să folosesc donațiile pentru mine ar fi fraudă.
Aș fi investigat de poliție, nu de biroul de taxe, nu?

Dacă vă gândiți chiar și puțin, ați realiza.
Dacă nu vă puteți da seama care este un lucru bun sau rău să scrii,
Atunci trebuie să fiți idioți.

Am să spun asta clar.

Nu este deloc adevărat că am fost investigat
Nici de poliție nici de biroul de taxe
În legătură cu donațiile pentru cutremur.

Nu este nimic mai mult decât câteva bârfe
Pe care tabloidele l-au cules și le-au transformat în articole.

Am să spun asta iar.

NU ESTE DELOC ADEVĂRAT CĂ AM ESCROCAT DONAȚIILE!

Donațiile strânse
Au fost trimise Crucii Roșii
Prin banca Rakuten.

NU AM FOST SUSPECTAT DE POLIȚIE SAU BIROUL DE TAXE DIN CAUZA ASTA!

NU ESTE ADEVĂRAT CĂ SUNT SUB INVESTIGAȚIE!

De ce accentuez partea asta?

Pentru că activitatea de stârngere de fonduri
Nu a fost doar GACKT.

Multe vedete și atleți și figuri publice,
Și oameni din 130 de locuri din toată lumea,
Au stat în frig pe stradă și au strâns donații.


Ca răspuns la asta,
Oameni din toată țara,
Fanii mei, mulți copii, și mulți afaceriști
Au acționat.


Este pentru a proteja sentimentele acelor persoane.
Și să simțiți inimile celor din zona distrusă.

Inima japonezilor care s-au ajutat unul pe celălalt
După un dezastru fără precedent,
Cei care au stat și au privit și nu au făcut nimic
Au postat bârfe fără o bază pe internet
Și reporterii din partea fără inimă a mass mediei
Le-au cules și le-au făcut articole.


Faptul că sunt reporteri care nu verifică
Și mă urăsc, și vor să mă critice,
Nu am ce să fac.

Nici faptul că lucrurile devin emoționale
Nu am ce să fac.

Ies în evidență ca vedetă,
Și să mă critice probabil vinde revistele.

Dar nu ar trebui să vă folosiți gurile și stilourile
După ce ați confirmat
Dacă ceva este adevărat sau nu,
Și dacă ar trebui să fie publicat?


*Acest articol a fost postat pe de-a întregul în revista-blog GACKT ”OH! MY! GACKT!!!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!