miercuri, 18 iunie 2014

Canalul GACKT - discuția 60 a revistei-blog 24.04 (26 aprilie 2014)

Poveștile idioate ale lui GACKT nr. 12

Bzzzz Bzzzz Bzzzz...

....Da, anyo anyo...(”alo” în koreană)

Ce, tu?

Nu, nu,
Nu te urăsc sau așa ceva.

Doar că mă suni întotdeauna.

Și întotdeauna toată lumea vorbește despre același lucru
Și încep să mă satur de asta...

Huh?
Ce?
”Și tu poți face ikebana!”
Chiar, și tu ai de gând să spui asta...


Am să spun asta sincer...
Abia dacă am făcut vreodată ikebana.

Și nu îmi plac florile reale atât de mult.
Nu sunt bun la ele...

Doar că, în cadrul emisiunii,
Am reușit să-mi exprim abil propria mea imagine.

Serios, mai lăsați-mă.
Prima dată,
Când am văzut toate florile,
Mă gândeam
”Pe bune...?”


Să mă gândesc că am să aranjez flori pentru prima dată la vârsta asta...

Nu sunt bun la ele.
Mai mult...
Știți, nu?

Urăsc să mă murdăresc pe mâini!


Chiar și cu mâncarea,
Nu e nimic ce nu pot mânca.
Dar, știți, nu?
Am multe lucruri pe care NU le voi mânca.

Așa e.
E ca și cum întotdeauna vă spun,
Urăsc mâncarea care ajunge pe mâinile mele.

Huh?
Nu.
Ce tot spui?
Nu e vorba de gust.

Doar că nu îmi place să mă murdăresc pe mâini.


Îmi place gustul mandarinelor.

Dar chiar urăsc cum ajung degetele mele
După ce curăț mandarina.

Nu contează cât de mult te speli pe mâini,
Culoarea aia gălbuie de la mandarină
Rămâne pe degetele tale, nu?

Asta e ceea ce urăsc.

Sunt multe alte exemple.


Nu mânânc prea multe fructe
Pentru că pe majoritatea trebuie să le cureți de coajă....

Huh?
Mă comport ca un copil?

Taci!
Știu asta.

Doar că chiar nu îmi place.
Așa că de ce nu le cureți tu pentru mine?

Nu am spus niciodată că nu am să le mănânc.


Nu mi-ai spus niciodată să spun ”ah”, nu?

Opriți-vă, este ciudat.
Nu v-ar fi plăcut dacă aș fi făcut-o eu, nu?
Mai lăsați-mă.

Huh?
Vreți să o faceți?

Să nu mai spuneți asta niciodată.
Chiar urăsc să mi se facă acest lucru...


Mai este altceva ce urăsc?

Nu spun că sunt lucrurile care nu îmi plac.
Doar că nu le voi mânca.

Nu mă înțelegeți greșit.

Lucrurile pe care nu le voi mânca sunt...
De exemplu...
Crab și creveții mari...

Nu e ciudat totuși?
Este o mâncare pe care trebuie să o desfaci cu mâna ca să o mânânci!


Nu, nu,
Spun că chiar nu îmi place...

Indiferent dacă e bună sau nu la gust,
Nu pot înțelege cum trebuie să ai acel sentiment de unsoare pe mâinile tale
Pentru a putea mânca...

Și când scoți crabul,
Arată ca resturile de gumă ce rămân după ce ștergi ceva!


Acum mult timp, înainte de un turneu,
Managerul meu s-a uitat la mine că nu mâncam crab, și mi-a spus

”Din moment ce nu ai să-l desfaci singur,
Am să o fac eu,
Așa că mânâncă tot!”

Ceea ce mi-a pus în față arata ca resturile de gumă
Indiferent de cum priveam.


De atunci,
Nu am mai mâncat crab deloc.

Hey, hey...
Râzi prea mult.

Privește din punctul meu de vedere.
Nici măcar bătăușii de la școala generală nu își fac victimile să mânânce resturi de gumă!

Serios, mai lăsați-mă.


Sincer,
Singura mâncare de mare pe care o voi mânca chiar dacă mă murdăresc pe mâini
Este scoica, poate?

Chiar și atunci, nu vreau să mă murdăresc pe mâini dacă am cum.
Îmi place să le mânânc cu bețele....
Dar uneori dau greș și îmi alunecă din bețe,
Și îmi strică întreaga zi,
Știți?

”Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!