miercuri, 18 iunie 2014

Gackt blog - 26 aprilie 2014

15 ani (discuția 60 a revistei-blog extras)

Dragi mei LOVERS

Am să postez iar o parte din postarea editorială
A revistei-blog.

Astăzi se împlinesc 15 ani de la debutul meu solo.
Am scris despre toate sentimentele mele în revista-blog,
Așa că încercați să citiți.

*Acest articol a fost postat pe de-a întregul în revista-blog GACKT ”OH! MY! GACKT!!!”

Am sosit la aeroportul Narita.
Este ridicol de frig în Japonia...
Chiar dacă este deja sfârșitul lui aprilie,
Este foarte ciudat.

Oh bine, nu contează.
Astăzi este o zi specială.


Astăzi, acum 15 ani,
25 aprilie 1999,
Am avut debutul solo
Ca ”GACKT”.

Asta fiind spusă,
Nici măcar o singură persoană de la birou
Nu mi-a spus felicitări.
Mă întreb dacă au uitat,
Sau dacă nu au observat....
Presupun că sunt câțiva care nu știu.

Este trist.

Oamenii din biroul meu
Nu se uită niciodată la trecut sau viitor,
Doar la prezent.

Ei doar se gândesc cu disperare să facă
Ceea ce trebuie făcut acum ca slujba lor.
Înțeleg greșit semnificația acelei slujbe.

Diferența dintre nivelele noastre de conștiință
Sunt pur și simplu triste.

Dar așa este.


Poate că a fost la fel timp de 15 ani.
Grijile mele au fost persoanele de la birou.
Nu pot nici măcar să râd...
Ahahahahaha.

Dar,
Dacă spun că fiecare dezamăgire care apare în mine,
Nu m-aș opri niciodată din a mă plânge.
Nu există asemenea lucru ca o lume fără dezamăgiri.

Mai degrabă, ar trebui să fiu recunoscător din adâncul inimii mele
Pentru toți cei care m-au urmat până aici.

Mulțumesc.
Pentru că m-ați sprijinit astfel partea mea puternică.
Pentru că am să contiunui să alerg astfel fără a-mi schimba ritmul.


Și să privim înainte.

Nu a mă lăsa moale pe cineva,
Ci a nu renunța...
Voi continua să îmi mențin poziția.

Staff-ul care chiar poate merge pe acest drum cu mine
Va  ieși fie din cei pe care îi am,
Sau alții noi.

Cu siguranță voi găsi persoanele de care am nevoie.
Și dacă nu le pot găsi, le voi face.

Majoritatea oamenilor din lume
Își trăiesc viața pe una din cele două căi.
Tu pe care ești?

Sunt cei care stau o oră în plus peste program, (nu sunt sigură)
Țintind să facă 1100 de yeni pe oră
Și se gândesc că fac bani.
Aceștia sunt cei care chiar cred asta.

Pe de altă parte, sunt cei care termină în 25 de minute
Și își transformă aceea abilitate în averea lor.

Diferența dintre viețile lor în 10 ani este evidentă.

Genul de persoană pe care o caut este evident.


Astăzi, acum 15 ani.
M-am retras din MALICE MIZER,
Și mi s-au spus multe lucruri de către multe persoane,
Și chiar și așa, doar dorind să răspund la sentimentele
Multor fani care m-au urmat cu disperare,
Am făcut o mișcare îndrăzneață.

Aceea a fost ziua în care,
Fără a putea vedea viitorul,
Fără garanția unui viitor,
Am făcut un nou start.

De atunci, multe s-au întâmplat.
Sincer, multe.


Când privesc înapoi,
Cu siguranță eram bântuit de problemele cu biroul încă de pe atunci.

Ai nevoie de o cantitate enormă de putere
Pentru a stabili o agenție.
Și nu doar putere,
Ci și managerul care conduce agenția
Are multe condiții.

Putere, energie,
Autoritate, abilitatea de a acționa,
Idei, gust,
Putere de atac, puterea de a a trage oameni,
Autoritate, putere distructivă,
Abilitatea de a judeca, abilitatea de a evita o criză.
Este imposibil să conduci o companie de producție
În această industrie a divertismentului
Dacă nu ai un grup de persoane care, între ei,
Să aibă toate aceste abilități.


Dacă ești doar deștept,
Sau bun la management,
Nu poți conduce o companie de producție.

Pentru că în această industrie,
Sunt un număr ridicol de împielițați
Și demoni cu fețe umane.

Dacă o să interacționezi cu aceste persoane,
Atunci doar inteligența de ”Am fost la o universitate bună!”
Sau simțul comun nu este deajuns pentru o armă.
”Obișnuiam să fac X pentru slujba mea”...
În această lume, nu e destul.

Dacă un grup de astfel de oameni se adună,
Vor fi mâncați de vii de celelalte agenții,
Și distruși.

Asta este o trăsătură a acestei lume speciale
Pe care o numim industrie de divertisment.


Sunt multe ”căi vechi” de a face lucrurile
Și un munte de ”asociați” cu care nu vrei să te asociezi.

Sunt multe companii de producție care nu mai există
Că nu am fost surpins să aud zvonuri cum că aveau legături cu yakuza.

Este o lume specială unde imediat ce se întâmplă ceva,
Vei auzi o șoaptă de ”Distruge sau fi distrus”.

De multe ori am fost dezgustat de această distrugere.


De când am debutat solo,
Oamenii din poziția de manager căruia îi este încredințată agenția
Au lucrat din greu.

Când i-am întâlnit pe fiecare,
Erau persoane minunate pline de energie.

Dar,
Un număr semnificant dintre ei,
Odată ce banii au început să curgă, s-au schimbat brusc,
Și au început să-i cheltuie, folosind bani ridicol
De parcă ar fi crescut în copaci.

Diferența evidentă dintre cum afacerile normale fac profit,
Nu,
Că aceea perioadă dintre investiție și profit
Este atât de scurtă, și profiturile atât de mari dacă ”dai lovitura”
Și că modul de a ”da lovitura” implică mult risc, ca la o loterie,
Probabil corupe mințile companiilor din industria de divertisment.


Privind la manageri altor agenții,
Să fiu sincer,
Pot număra cu degetele de la o singură mână
Câte persoane din cele întâlnite păreau sincere.

Este trist.
Mă întreb cât timp va mai trebui să-mi fac griji pentru asta.

Multe persoane mi-au spus
”GACKT, tu ar trebui să conduci compania”.

Dar,
Nu sunt destul de bun la a face management și să lucrez la proiecte în același timp.

Nu,
Probabil că aș putea să o fac dacă m-aș decide,
Dar aș fi absolut sigur că dacă aș face-o,
Calitatea spectacolelor mele ar scădea.
Dacă aș fi făcut un spectacol în timp ce făceam contabilitatea,
Spectacolele GACKT ar fi fără valoare.


Stilul meu creativ este bine definit.

Sunt foarte minuțios
Când vine vorba de lucrări,
Spectacole, piese,
Filme, concerte,
Live-uri, lucrări de artă
Și orice alte forme de exprimare
Pe care vreau să le creez.

Detest modul comercial de a face lucrurile.

În acest moment,
Mă opun complet față de oamenii de management


*Acest articol a fost postat pe de-a întregul în revista-blog GACKT ”OH! MY! GACKT!!!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!