miercuri, 4 iunie 2014

Gackt blog - 1 februarie 2014

Mediu de internet (discuția 51 a revistei-blog extras)

Dragi mei LOVERS

Vă voi prezenta puțin din ce am postat pe revista-blog de data aceasta.
Încercați să citiți.
Mergeți aici ca să citiți tot.

Poveștile stupide ale lui GACKT

E chiar enervant că nu îmi trece răceala.
Febra mea crește și scade toată ziua.

Și pe lângă toate astea,
Acum mai și tușesc.
Răceala care bântuie anul acesta este destul de puternică.
Se pare că va dura ceva timp să îmi revin.

Am încercat să sortez pozele de la Nemuri Kyoshiro
Pentru prima dată după mult timp.


Lucrurile erau grele și atunci.
Antrenament în fiecare zi.

Și m-am antrenat și astăzi.
Chiar și când sunt răcit
Și am febră,
Nu îmi neglijez antrenamentul.

Tocmai din cauză că este o astfel de perioadă,
Îmi fac antrenamentul.

De ce?

Crezi că ar trebui să mă opresc într-o astfel de perioadă?

Hey, hey,
Cine crezi că sunt?
Nu mă amesteca cu alți.


Este un sentiment pe care îl obții doar în astfel de momente.

Pentru că este o perioadă dificilă,
Ai o șansă bună de a vedea cât de multe poți face.

Mă silesc în a-mi cunoaște potențialul,
Și a confirma și a înțelege
Cât de mult pot da în aceste circumstanțe,
Este un lucru evident pentru mine ca bărbat.

...dar e greu.


Asta fiind spusă,
Pentru mine, răcelile sunt
Distorsionări în corpul care l-am construit în mulți ani.

Masajii este un prieten apropiat de al meu,
Care apare deseori în această revistă-blog.

De când și-a îndepărtat o parte din pelvis
Într-o operație pentru cancerul osos în 2000,
Se luptă constant cu boala.

Desigur,
Are o putere pe care multă lume nu crede că ar aparține unei persoane bolnave.
Dar realitatea este că trupul lui e destul de distrus.


Chiar și acum spune asta.

”Waka...am trăit forțându-mi limitele prea mult.
Când mi s-a spus brusc că eram bolnav și cât mai aveam de trăit,
Am izbucnit în râs...”

E o persoană interesantă.
Întotdeauna privește viața pe termen lung.
Pentru că e constant pregătit pentru moarte.

Tuturor le este frică de moarte.
Dar,
Dacă trăiesc împreună cu moartea tot timpul,
Oamenii pot simți că moartea e doar o parte din viață.

Moartea stă întotdeauna lângă tine...


Profesorul și tatăl meu Ogata Ken
A trăit de asemenea cu cancer pentru mult timp.

Am auzit că a spus ceva de genul acesta

”De când am aflat de cancer,
Pentru prima dată, m-am putut uita
La toate punctele mele rele,
Punctele mele rele, părți din mine ca cauzau necazuri,
Și simt ”Îmi pare rău” și ”Mulțumesc”...”

Chiar și acum, managerul său îmi spune brusc
Câte ceva despre el când încă mai trăia.

Toate acele cuvinte au devenit putere pentru mine.


Asta a fost acum câteva zile.
Vorbeam despre durerea din corp cu Masajii.
Sufeream din cauza răcelii, așa că mi-a spus.

”Sun bine, Waka.
Spiritul meu nu a fost înfrânt.
Dacă mori din cauza răcelii, atunci voi deveni eu GACKT.
Voi avea grijă și de ai tăi LOVERS, așa că nu îți fă griji.
Cumva, voi face și concerte.”

Ahahahahahahaha.
Chiar dacă se luptă cu propria lui durere,
Mă face să râd.
Sunt recunoscător.

Prin acești pași prostuți înainte și înapoi
Mă învață noșalant
Recunoștința pentru a fi sănătos.



Când sunt peste hotare, sunt probleme cu internetul, cum ar fi cu IP-ul,
Și uneori acest blog și revista-blog nu se actualizează cu succes.

TAKUMI este editor-asistent, dar,
Momentul în care toate secțiile din discuție sunt terminate,
E atunci când trebuie să plec peste hotare,
Într-un avion, și trebuie să mă grăbesc.

Dacă ai putea folosi internetul într-un avion,
Ar fi o eră minunată.

Totuli, în unele țări, internetul nu este încă stabil.

Și pentru mine,
Cum lucrez cu multe persoane și zbor în jurul lumii,
Viteza internetului să nu fie bună, e ceva echivalent cu durerea.

Viteza muncii mele
Ar trebui să fie ajunsă din urmă de viteza calculatorului meu,
Și de a internetului.

Funcționarea sa a devenit ciudată...

Acum,
Urmează să mă antrenez.

Am plecat.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!