miercuri, 4 iunie 2014

Gackt blog - 19 ianuarie 2014

Sărbătorim numărul 50 a revistei-blog (discuția 50 a revistei-blog extras)

Dragi mei LOVERS

Vă voi prezenta puțin din ce am postat pe revista-blog de data aceasta.
Încercați să citiți.
Mergeți aici ca să citiți tot.

Poveștile idioate ale lui GACKT

Sănătatea mea a fost cam rea în ultimul timp.
Am răcit într-un astfel de moment...
Chiar sunt fără speranță...


Pentru că febra mea a început să crească noaptea trecută,
Am decis să mă duc la spital în această dimineață.
Nu, m-am cărat acolo.

Și,
Am răspuns la toate întrebările care mi s-au pus...
Întotdeauna mă întreb,
De ce când te duci la un spital
Te interoghează ca și cum ar fi poliția
Și tu un criminal notoriu....?

Serios, când sunt răcit
Mă irită și mai mult.


Trebuie să vorbiți așa cu mine?

Ei, nu pot decât să mă enervez.
Partea cealaltă are deja avantajul.

Acei nenorociți...
V-aș fi bătut dacă eram sănătos!

Așa zisul doctor din fața mea
S-a dovedit a fi un bărbat puternic.

Dar,
Din moment ce aș avea probleme dacă mi-ar da medicamente ciudate,
Sunt băiat bun.

Le răspund la toate întrebările
Cu ”da” și ”nu”
Iar și iar
În modul politicos pe care în mod normal nu îl folosesc niciodată.

Mai am cam zece secunde până să devin Hoshi Ittetsu...
(Un personaj din manga ”Star of the Giants”)

În timp ce-mi controlam acel sentiment,
Imediat ce examinarea s-a sfârșit,
Am leșinat și m-am prăbușit pentru puțin timp...


La naiba!
Nu îmi pot arăta slăbiciunea într-un astfel de loc!
În timp ce mă luptam cu mine însumi,
Era o femeie care stătea lângă mine cu o expresie de încruntare...

De ce ajung întotdeauna cu asistente
Care mă privesc de sus?

Fără respecte pentru suferința mea
Mi-a înmânat în liniște un termometru.

”Dacă mă simțeam mai bine, te transformam în praf cosmic!!!”

Am împrumutat ultimele cuvinte de la faimosul Dozle Zabi.

Acum, înțeleg atât de bine sentimentele lui, că mă doare.
Trebuie să fi fost greu pentru el...

A fost nevoit să mergă într-o ”Armura Mobilă” mult mai mică ca a mea...

Gândindu-mă la asta, îmi vine să plâng.

Ei atunci...
Am găsit aceste poze din Germania în timp ce le sortam astăzi.

Presupun că voi vorbi puțin despre asta...


În această poză, mă concentrez să citesc ceva.
Citeam cartea asta constant ori de câte ori era o pauză de la filmare.

Adevărul este că, studiam koreana.

Luasem decizia de a termina cartea cu texte
Pe care o cumpărasem de la aeroportul Narita
Cât timp fusesem în Germania.
Așadar sunt absorbit în a răspunde la teste.

De ce?

Fără motiv.

Pentru că luasem decizia.
Asta e tot.


Șopteam în mod constant vocabularul.


Nu este niciodată un moment
În care să nu am nimic de făcut în timpul pauzelor dintre filmări.
Întotdeauna aleg un subiect,
Și decid să-l fac sau să-l termin
Înainte de sfârșitul excursiei.


E deja discuția 50 a revistei-blog.
Din moment ce conținutul nu este setat în mod special, devine din ce în ce mai greu să o scriu.
Ce e greu este că atunci când scrii o dată la zece zile,
Este o lipsă surpinzătoare de lucruri despre care să scrii.

Nu e vorba că nu fac nimic.
Sunt multe lucruri despre care nu am încă voie să vorbesc.

Acesta este ciclul zilnic.

Mă trezesc dimineața,
Și verific numărul uriaș de grupuri de pe LINE pe care le am și sortez proiectele,
Apoi mă antrenez,
Înregistrez,
Iau cina cu toată lumea,
Și apoi mă întorc în camera mea,
Și verific numărul uriaș de grupuri de pe LINE pe care le am și sortez proiectele care s-au acumulat.

Fac asta iar și iar și iar.

Acel ”număr uriaș de grupuri de pe LINE”
Chiar este un număr uriaș.

Am cam 100 de ferestre deschise.
Ecranul meu e plin de ferestre de la grupurile LINE.

Și atunci calculatorul meu începe să plângă și merge incredibil de încet...

Într-un grup LINE, poți purta o conversație cu un număr mare de persoane deodată.
Lucrurile care ar dura mult timp prin email pot fi făcute într-o clipită.

Așadar, doar într-o oră,
Port conversații cu peste 100 de persoane.

Nu e uimitor?

Ei, contul meu oficial LINE poate vorbi cu un milion de persoane deodată.

Ahahahaha.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!