joi, 12 iunie 2014

Gackt blog - 15 martie 2014

Viitorul (discuția 56 a revistei-blog extras)

Dragi mei LOVERS

Vă voi prezenta puțin din ce am postat pe revista-blog de data aceasta.
Încercați să citiți.
Mergeți aici ca să citiți tot.

Poveștile idioate ale lui GACKT nr.8

Unde sunt acum?
Sunt într-un avion.


Vremea e rea și nu pot vedea nimic afară.
Asta fiind spusă,
Nu e nimeni la bord...


Nu sunt destui pasageri, nu?
Chiar e în ordine??
Huh?
Unde merg, întrebi?

La o ceremonie de absolvire.
Mâine, voi adăuga ultimul detaliu la o ceremonie de absolvire.
O fac în fiecare an,
Și este un mic cadou din partea mea.

Trebuie să fac măcat atâta lucru.

Asta fiind spusă, turbulența este îngrozitoare...

Chiar și când mă întorc de peste hotare,
Abia dacă stau în Tokyo.

Întotdeauna zbor de colo încolo...
Ei,
Îmi place să mă plimb din loc în loc.

Mă simt bine astăzi.
De ce?
Pentru că ieri am băut un vin delicios.

Am ieșit să iau masa cu Kirisho (Kiryuuin Shou)
Și era o selecție destul de bună de vin la restaurant.

L-am învățat pe Kirisho.
Ce îl face să fie un vin.
Și asta e ceea ce acel idiot a spus.

”Nu îmi dau seama de diferențele dintre vinuri.
Îmi dau seama doar dacă e roșu sau alb...”

Heyheyhey,
Cred că glumești.

Nu am mai întâlnit pe nimeni astfel.

”Nu bei de obicei vinuri?”

Am întrebat, și el mi-a răspuns,

”Nu, beau. De la magazinele mici.”

”Acolo sunt doar suc de struguri!
Hei, încerci să-ți bați joc de mine?”

Apoi a făcut o plecăciune și m-a rugat să-l învăț.


Ah, priveliștea e incredibilă...
Zburăm printr-un gol, între nori.
Nu vezi asta prea des...

Huh?
Oh, iertare.
Întorcându-ne la subiect,
I-am spus
”Trebuie să bei un vin bun”.

El s-a bâlbâit ”Cum știi care e un ”vin bun”?”

Cu siguranță,
E greu să spui în câteva cuvinte care e un vin bun.
Desigur, sunt vinuri care sunt ieftine și bune.

Dar cele mai bune vinuri din lume
Sunt negreșit cele de 100.000 de yeni sau mai mult.


În special, vinurile mele preferate
Sunt cu siguranță cele de cel puțin 200.000 de yeni.

Și dacă este unul scump,
Ar fi 1.500.000-2.000.000 de yeni.

Huh?
Prea scump?

Nu avem ce face.
Vinul este o lucrare de artă.

Este o condiție de a fi de primă clasă,
Să te bucuri de el chiar dacă trebuie să plătești pentru artist.

Huh?
Preferatul meu?

Vreți să știți?
Preferatul meu este ”DRC”

Nu știi?
Heyheyheyhey,
Dacă întrebi, atunci caută pe Wikipedia.

DRC e de la ”Domaine de la Romanée-Conti”.
Înseamnă ”Câmpurile de la Romanée-Conti”.

Cel puțin ai auzit de Romanée-Conti, nu?

Așa e.
Este cel mai bun vin și de cea mai înaltă clasă din lume,
Așa că dacă nu știți asta, această conversație este terminată.


Huh?
Știți ceva despre el vag?
......
Ei, bine.
Să ne continuăm conversația.

Romanée-Conti este cel mai înalt vârf din Burgundy.

Sunt două tipuri principale de vin.

Burgundy și Bordeaux.
Asta este fundamental.
Amintiți-vă.

Veți știi imediat ce vedeți sticla.

Să știți ce?
După formă, vă puteți da seama dacă este Burgundy sau Bordeaux.

Sticlele de Burgundy nu au umeri.

Sticlele de Bordeaux au umeri,
Și laturile merg direct în jos după asta.

Înțelegeți?
Ei, vă puteți da seama doar privindu-le
Așa că, chiar și un idiot ar înțelege.

Nu, nu,
Nu vă numesc idioți.

Spun doar că e atât de simplu
Că oricine și-ar da seama.


Așadar,
Care este diferența dintre Bordeaux și Burgundy?



Cum a fost ceremonia de absolvire?

Cei care nu au văzut-o,
Se pare că o puteți vedea cu schimbul de la Niconico,
Așa că urmăriți-o aici.

De data asta, am mers la liceul Naruto Daiichi din Tokushima.

A început cu un email primit de la Yuuya,
Un student ce a terminat la această școală.

Am început această activitate în 2006,
Așadar, o fac de 8 ani.

Prima dată a fost în Kobe.
Ceremonia de absolvire de la liceul prefecturii Maiko.
Am scris melodia ”No Ni Saku Hana No You Ni”
Cu o zi înainte de ceremonia de absolvire,
Și o tot cânt de atunci.

Și, interesant,
Studentul care mi-a trimis scrisoarea atunci
Lucrează acum ca membru în staff-ul meu.
Mă întreb dacă asta este soarta.

Mă întreb dacă copii care m-au sprijinit atâta timp,
Mi-au luat cuvintele în sufletul lor,
Și lucrează din greu să-și facă visele realitate....

Desigur,
Nu știu dacă pot oferi tuturor un brânci înainte.
Dar,
Nu este nimic care m-ar face mai fericit
Decât dacă unul din acești studenți
Continuă să devină cineva care va crea viitorul Japoniei.

Atât timp cât pot oferi oamenilor un brânci înainte,
Atât timp cât am puterea de a influența oamenii,
Atât timp cât pot continua să fac acest lucru,
Vreau să continui să o fac.

Este o limită la cât de mult pot înfluența oamenii.
Asta este o realilate.
Atât timp cât am puterea de a influența oamenii
Intenționez să îmi duc misiunea.

Asta fiind spusă,
Toată lumea de ieri au avut zâmbete minunate.

Copii sunt viitorul.
Și speranța.

Eiiii,
E timpul.

Ne mai vedem.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!