luni, 25 februarie 2013

Oricon Style~februarie 2005~50 de întrebări

Sunt întrebări puse de fani, majoritatea fete, de diferite vârste, între 15 – 25 ani.

1. Recent, zâmbetul tău a devenit mai tandru. E foarte fermecător. S-a întâmplat ceva?
G: Am răcit.

2. Te-am văzut cântând la propriul tău pian la televizor. Știi să cânți și la alt instrument?
G: Pentru că sunt un geniu, pot cânta la orice. Pentru că sunt un geniu.

3. De ce nu îmbătrânești niciodată? (Întotdeauna pare tânăr).
G: Pentru că m-am născut cu un chip bătrân.

4. Care e cel mai grozav farmec al muzicii pentru tine?
G: Să cânt la corzile amintirilor și să blochez magia celor doisprezece (*)
*În prima parte se referă la ideea că muzica îi permite să-și aducă aminte de lucruri care altfel ar rămâne uitate, iar în a doua parte...habar nu am.

5. Care e cel mai scump lucru pe care l-ai cumpărat până acum?
G: Pământ.

6. Ce aștepți în ultimul timp?
G: Ca lumea să se curețe.

7. Se pare ca ai multe hobby-uri. Care te face cel mai fericit?
G: Snowboarding-ul.

8. Ce fel de fată îți place?
G: O fată care îmi poate spune ”Bun venit acasă” sincer.

9. Încă îți decorezi camera cu flori artificiale? (A spus la o emisiune că își decorează casa cu trandafiri artificiali)
G: Cu multe dintre ele.

10. Încă mai ai acea cascadă în casa ta?
G: Da.

11. Te-a supărat recent vreun lucru?
G: Când mi se pun întrebări fără sens. (Posibil să fi fost sarcastic aici)

12. Unde îți creezi melodiile de fiecare dată?
G: În mintea mea.

13. Este vreun comediant pe care îl placi?
G: Hata Youku. Mai bine ai avea grijă de tine când conduci noaptea.

14. Mi-ar plăcea să știu porecla pe care ți-au dat-o alți.
G: Întreabă-i pe ”alți”.

15. Îți plac copii?
G: Nu îi urăsc.

16. Deseori cânt o melodie de a lui Gackt-san la karaoke. Ce ar trebui să fac să-mi înalț vocea?
G: Țipă.

17. Dacă ai fi fost ales să devi un participant în acele programe de la televizor care fac un tur al casei, ce ai face?
G: Aș zbura ca să scap.

18. Întotdeauna am fost uimită de cum concertul tău live se potrivește cu acel concept de fiecare dată. Cât de mult îți ia să plănuiești un concert?
G: Cam jumătate de an, cred.

19. Mergi la karaoke?
G: Cam o dată pe an.

20. Ai fost vreodată la Disneyland?
G: Da (răspunsul este dat zâmbind, ca și cum ar fi trebuit să fie secret, doar că ”a fost prins cu mâța în sac”)

21. Este vreun obicei în special care îți place la o fată?
G: Să-ți piepteni părul în sus.

22. Ce vis aveai când erai copil?
G: Să pot muri în pace.

23. Care este secretul pentru dragoste?
G: Să nu ceri, ci să dai.

24. Nu prea pari a fi o persoană matinală. Ești?
G: Sunt de acord cu tine.

25: Pe cine preferi? O fată care nu e drăguță, dar are un comportament frumos, sau o fată care e drăguță, dar are un comportament necivilizat?
G: Îmi plac bărbații drăguți.

26. Lași impresia că poți să-ți înalți vocea. Este vreo tehnică pe care o folosești?
G: Încearcă să țipi ”Ajutor!” cu o imagine mintală în care cazi de pe o stâncă.

27. Care este melodia ta clasică preferată?
G: Dansul oamenilor din Tartary.

28. Am realizat că majoritatea versurilor tale au devenit mai directe. Ce a adus această schimbare în gândurile tale?
G: Pentru că am fost decapitat.(*)
*Fata se referă ca la o schimbare mintală, din acest motiv el a spus ”decapitat”, cu sensul că nu mai are un cap, o minte.

29. Am fost surprinsă de marea diferență dintre imaginea ta și muzica ta. Cum te-ai descrie într-un cuvânt?
G: Zeul Morții.

30. Câte calorii arzi într-o zi?
G: Cam în jur de 2000, cred.

31. Ce te-a îngrijorat în ultimul timp?
G: Moartea oamenilor.

32. Nu pari a fi uman. Ai amintiri din copilărie?
G: Până la un anumit punct.

33. Ce faci în ziua ta liberă?
G: Fumez.

34. Ce mâncare îți place?
G: Sângele unei femei tinere.

35. Ce faci când ești agitat?
G: Yahhooi.

36. Ce faci când ești beat?
G: Uu...hik. (sugiț)

37. Erai popular când erai tânăr? (printre copii)
G: Pentru că sunt adult. (Probabil că se referă că era matur când era tânăr)

38. Este ceva ce ai arunca?
G: Propriul meu corp.

39. Dacă ai renaște ca femeie, ce ți-ar plăcea să faci?
G: Să renasc ca bărbat.

40. Referitor la economia curentă a Japoniei?
G: A dat faliment.

41. Ce ți-ar plăcea să le dai femeilor cu care te-ai întâlnit? (cu sensul că s-a despărțit de ele)
G: Două palme.

42. Ai o piele foarte frumoasă. Cum ai grijă de ea?
G: Fac exerciții de întindere timp de 30 de minute.

43. Ai spus odată la o emisiune că ești ”S”. (Sadic) Ce fel de oameni te fac să simți că vrei să-ți bați joc de ei?
G: Cei care arată ca și cum ar vrea acest lucru.

44. Întotdeauna pari a fi grozav și sigur pe tine. Când ești emoționat sau agitat, mormăi?
G: Namamugi, namagomo, namamomomo...(e un joc de cuvinte în japoneză).

45. Ce fel de oameni înseamnă pentru Gackt-san ca fiind ”ratați”?
G: Cei care nu își pot da seama că sunt ratați. (Cei care cred că ei nu au cum să fie ratați)

46. Aș vrea să mă consult cu tine referitor la ceva.
G: Sună-mă.

47. Ce faci înainte de a începe un concert?
G: Mă rog.

48. Ca să părăsești pământul, ai sărit și anul acesta în momentul în care am trecut în 2005?
G: Desigur. (A spus la  o emisiune că imediat ce ceasul se face doisprezece pe data de 31 decembrie, când se trece în noul an, el ”sare”)

49. Cât de mult cântărești când ridici greutăți?
G: 100 de kg.

50. Faci vreun tratament de frumusețe?
G: Uneori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!