vineri, 28 iunie 2013

Gackt blog - 10 februarie 2010

Astăzi...e doar alta din acele zile

Pentru DEARS

Bună dimineața
Aici GACKT, încă cu dureri de gât.
E trecut de ora 7 dimineața.
Am lucrat iar din greu toată noaptea la compilarea DVD-ului VISUALIVE...

În timp ce corpul meu încă țipă
Staff-ul care mă ajută continuă să lucreze frenetic.
Chiar, nu-i pot ajunge.

Suntem în cele din urmă la sfârșitul producției.
Cuvintele staff-ului în mijlocul verificării se revarsă pe ecranul mare.
”Atât de mult surprinde...asta este..”

Ei, chiar dacă nu mă compar, asta cred și eu.
Michael Jackson a creat lumea artei pop.
Și-a petrecut viața, obsedat în continuu cu ce ar putea fi prezentat pe scenă.
Nu poți spune că spectacolul de scenă ca și concept în acea eră nu era genial.
Vreau să dedic această lucrare acelei părți a lui din adâncul inimii mele.
Pentru că el, chiar și în această eră coruptă, bătut de nenumărate ori de media coruptă,
A continuat să se provoace cu multe lucrări și spectacole de scenă ce nu au putut fi clasificate.

Noi de asemenea, nu suntem pe scenă,
Dar petrecem mult timp în producerea lui,
Creând o lucrare care va fi nașterea unei categorii de DVD-uri VISUALIVE
Ce nu a mai existat în lume înainte.
Din cauza timpului lung de editare, au merst atât de departe că l-au numit fraudă.
Deși data de lansare a fost amânată de mai multe ori
Din cauză că nu reușeam să lucrăm conform programului,
Dar din ziua în care am decis să perseverez până la sfârșit cu dorința mea de a crea
O lucrare care să trăiască astfel,
DVD-ul VISUALIVE s-a născut într-un final după ce am petrecut atât de mult timp.

Încercăm să completăm ultima parte aici, în acest studio neadormit.
Imaginile pe care le-am văzut, nimeni nu știe de câte ori, a acestui DVD VISUALIVE,
Chiar și în seara asta îmi dă fiori iar și iar.
La cuvântul ”Uimitor...” ce este rostit în continuu de gurile celor din staff.
Nu mă pot abține să nu mă simt ușurat că în curând voi putea dărui această lucrare tuturor.

Recent, de la mulți noveliști din afară și persoane ce lucrează în media
Am primit multe urări ”Abia așteptăm lucrarea lui GACKT”
Ca și fanii mei, ei mă înțeleg.
Spre deosebire de lucrările altor creatori care există în lume în număr mare,
Ei așteaptă scena și lucrările pe care eu...
Noi le-am creat.

Așadar, filmarea începe în 2 ore
Trebuie să mă duc acasă să mă pregătesc

Oricum, va fi gata în curând...

Nu știu câte lucrări voi mai putea lăsa în urmă
Dar știu măcar că aceasta,
Aceasta va fi cea mai mare lucrare a secolului,
Una pe care nimeni nu o poate imita.

Când Michael a lucrat, întotdeauna a trăit serios, îmbrățișând acel gând în inima sa,
Poate că așa a închis el cortina vieții sale.

Ca să nu am regrete,
Ca să pot lăsa emoții minunate și curaj în amintirile tuturor,
Ca să pot fi oportunitatea pentru nașterea unor noi creatori ai lumii,
Voi continua să vă arăt ce bărbat serios sunt.

Vă mulțumesc tuturor că aveți încredere în mine.
Acum plec acasă să mă pregătesc.

Dedic acest DVD VISUALIVE tuturor fanilor din lume
Și Regelui Pop, Michael Jackson.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!