luni, 17 iunie 2013

Gackt - LINE - 25 mai 2012

Întâlnirea e gata în sfârșit. Astăzi m-a obosit...Am spus că am să trec pe la studio dacă am să pot ajunge la timp. Acum, voi ajunge oare? Am terminat de vizionat ”Moneyball”  în mașină în drum spre studio. Brad Pitt e un bărbat de vârstă mijlocie bun acum. Arată minunat chiar și în ochii mei de bărbat. M-am gândit ”Va ajunge în vârf în Hollywood” când l-am văzut prima dată în ”Interviu cu un vampir”, dar e ceva incredibil să ajungi o stea de calibrul lui și să fii încă activ în primul rând la vârsta lui. Masajii, reprezantativul companii noastre, mi-a spus insistent de acum 4 ani ”Visul meu e ca Waka (= lord tânăr = G) să îmi facă cunoștință cu Angelina Jolie.” Acum câteva zile când am lucrat cu Jessica Alba, Masajii mi-a spus ”Simt. Hollywood se apropie de mine” cu multă încredere. I-am răspuns ”De ce s-ar apropia Hollywood-ul de tine?” Mi-a spus cu emoție ”De ce? Pentru că toate visele tale au devenit realitate până acum. Obișnuiai să spui ”Cu siguranță o voi întâlnii pe Jessica!” , că părea că se va pierde în orice minut. Așa că i-am spus. ”Cu siguranță că îmi realizez propriile vise acum, dar Angie nu e parte din lista mea de vise” ”EHHHHHHHHGGGGGG, nu am mai auzit asta înainte. Lasă-mă să o văd pe Angie acum.”
Când Masaji a spus asta, cățelușa mea Angie a venit la piciorul lui. Masajii, fără a-și da seama, a mângâiat-o pe cap și i-a spus ”Ohhh, ce fetiță cuminte, ești așa drăguță. Mi-a fost dor de tine.” cu o voce mieroasă. Mi-am zis în gând ”Presupun că visul lui a devenit deja realitate.”
Ei, presupun că voi pleca la radio acum. Mă voi întoarce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!