marți, 18 iunie 2013

Gackt - LINE - 4 iunie 2012

Vizita la mormântul din Okinawa s-a terminat fără vreun obstacol, și e deja timpul să mă întorc în Tokyo. Ploaia ghinionistă a schimbat tot ce am plănuit, dar aceasta e Okinawa. E aproape timpul să plec acum. Ca un ultim lucru, staff-ul și eu am decis să mergem la Pachinko, combinat cu jocul de pedeapsă Kooreeguusu (un fel de ardei iute cultivat în Okinawa) Bottoms-Up.
Atmosfera locului de pachinko unde ne-am dus pentru prima dată după câțiva ani s-a schimbat destul de mult. Înțelegerea era că câștigătorul va face jocul de pedeapsă, dar desigur, un membru din staff a ajuns să câștige. În hol, era un ciudat complet, țipând ”Nu mă lăsați să câștig!” Poate că persoanele care se vor gândi că nu vor câștiga, sunt mai relaxate și au mai multe șanse decât persoanele care încearcă din greu să câștige, huh. Lecția de astăzi ”Orice ar fi, relaxează-te.
Cea mai mare simpatie pentru el.



 Ahahahah. Sunt norocos să am astfel de persoane.
Uimitor!!! Poți lua chiar și carne pentru câștigurile tale în ultimul timp. Incredibil!!! Deși…, du-te la supermarket mai bine!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!