marți, 18 iunie 2013

Gackt - LINE - 29 mai 2012

Dimineața a sosit, și îmi simt corpul dureros ca de obicei. Corpul meu începe să cânte sunetele lui de durere în momentul în care mă trezesc. ”La naiba, doare....” Mă trezesc de pe canapeaua din sufragerie de patru zile la rând. Abia am dormit. Când dorm, mai mult mă închid decât să dorm. Sunt așa de ceva timp, nu e ca și cum tocmai a început, dar continuă mai multe zile la rând...Când m-am trezit, am văzut-o pe Angie stând chiar în raza mea vizuală, privindu-mă ca și cum vroia să spună ceva cu ochii ei evlavioși. ”Ai un pat, dormi în el, de ce nu dormi?” a spus ea, care dormea în patul ei propriu. E așa o cățea. (E coincidență, dar literar spune ”femeia câine” în japoneză) Nu contează ori de câte ori mă închid pe canapea, nu vine niciodată să stea lângă mine sau să doarmă lângă mine. Doarme doar în pătuțul ei ca și cum nu m-a văzut niciodată. Când mă trezesc întotdeauna mă privește cu ochii ei spunând ”Tipul acesta, iar a făcut-o...” Va fi ceva într-o zi. Nu cred că va mai crește mai mult de atât. Corpul ei e foarte mic, dar inima ei e mai mare decât a oricărui câine. Nu e ca un câine. E ca o pisică....nu îmi pot da seama care dintre noi e stăpânul deloc...
Trebuie să caut o femeie care să doarmă lângă mine, sau nu voi putea niciodată să dorm în patul meu. Ahahahahahaha....(off....) Biiiiine, presupun că e timpul să mă întorc la treabă. Astăzi e ”GACKT începând ziua” = 40 de puncte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!