luni, 17 iunie 2013

Gackt - LINE - 24 mai 2012

Am început antrenamentul Tae Kwon Do în ciuda faptului că sunt extenuat. Sunt foarte fericit acum că nu am sărit peste el totuși. Înainte de a participa la antrenament, mă gândeam la diferite motive să sar peste, cum ar fi că trupul meu nu se simte bine, sau că nu am dormit destul. Dar odată ce sari peste el o dată, devine un obicei.
Am simțit o extenuare accentuată în corpul meu mai târziu, dar mintea mea e limpede. Oamenii se gândesc imediat la corpurile lor. Dar mințile noastre sunt mai importante. De fapt, corpul se poate reface dacă te sprijini pur și simplu de un scaun. Dar mintea nu se reface așa de ușor. Un sentiment de îndeplinire, satisfacție, sau exaltare e ceea ce vindecă mintea.
Chiar acum fac terapie intravenoasă cu corpul meu obosit, dar nu aș putea face asta pentru mintea mea. (offf) GACKT, mintea mea este într-o admisie completă*. Corpul meu se reface! Balanța crește cu 80 de puncte. Hmmmm, nu-i rău!
*Cred că GACKT se referă la transformarea unei forme de energie în altă formă de energie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!