luni, 17 iunie 2013

Gackt - LINE - 17 mai 2012

Am reușit să termin scenariul pentru piesă. Am fost presat de multe ”circumstanțe de adult”, dar în cele din urmă, am răsturnat situația cu atacul meu special GACKT, ”Avantajul Copilului”. În ultimul timp am ajuns să am responsabilitățile referitoare la rolul principal, dirijare, povestea originală și scenariu. Ei, e ceva ce am făcut pentru concertele mele în ultimii 16 ani, așa că nu e mare lucru. Dacă e o problemă, e lupta cu timpul. În orice caz, acum că am răsturnat situația folosind atacul special ”Avantajul Copilului”, nu am de ales decât să fac asta.
Așadar, astăzi, începem audițiile pentru rolurile feminine. Vor fi peste 40 de oameni la audiții astăzi, așa că va fi dificil.
Că veni vorba de ”Avantajul Copilului”, lucram să termin scenariul ieri într-o dispoziție amară când doi membri din staff și-au adus copii. Copii, născuți la două zile diferență, sunt Tsuki și Sora, o bună combinație. Chiar nu îmi pot folosi atacul special împotriva copiilor reali. În mod normal, nu țin în brațe bebeluși, dar cumva am decis să-i țin. Ei, într-o astfel de stare, e bine să asculți de vocea ei (stării). Când i-am ținut, unul din ei a început să scâncească imediat. ”Băieții nu plâng!” i-am spus, dar în mod natural, asta nu merge la un bebeluș. Nici măcar zâmbetul meu de super ucigaș nu a avut efect. Fără nici o altă idee, eram agitat când un membru din staff a făcut poza asta. Sunt multe lucruri pe care noi, adulții, trebuie să le facem pentru a crea un viitor unde copii ca ei se pot gândi ”Sunt foarte fericit că m-am născut” și pentru a proteja lumea să fie ruinată de ”circumstanțele adulților” corupte și ”avantajele adulților”.
Ei bine, presupun că voi merge să dau câteva ”avantaje de copii” acum. OSSHA~ga-ga~goo-goo~




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!