marți, 18 iunie 2013

Gackt blog - 23 februarie 2009

Sunt epuizat…foarte epuizat. Dar a fost cel mai bun concert de până acum.

Pentru DEARS

Astăzi a fost cel de-al 28-lea concert.
În seara asta am cântat în Morioka.
A fost un loc în care nu am performat niciodată înainte, așa că nu am avut nici o idee de ceea ce se înâmpla.

Chiar de la început, reacția mulțimii
A fost să devină emoționați și agitați când ceva se întâmpla.
Sunt foarte fericit de reacțiile lor sincere.

Au fost multe persoane care au simțit puritatea, și numărul bărbațiilor care ovaționau a fost de asemenea cel mai mare de până acum.
Emoția mulțimii a fost cea mai înflăcărată pe care am văzut-o într-o sală de concerte, și cea mai binevoitoare.

A fost un loc atât de minunat…
Pentru prima dată după atâta timp, inima mea s-a încălzit că am crezut că am să plâng./inimile fanilor s-au încălzit și am crezut că au să plângă.*

Am rămas pe scenă după ce a căzut cortina, prin filmul de final, până luminile au fost aprinse la sfârșit.
I-am privit pe cei din scaune care nu ne-au putut vedea tot timpul.
Pentru că plecau cu toții acasă, vroiam să le dăm un rămas bun cum trebuie.

După ce filmul s-a oprit, și rola încă rula, iar aplauzele nu s-au oprit niciodată.
Când staff-ul a auzit, au spus că e o ovație.

”Este fără precedent să ai o ovație atât de lungă la un concert rock.”
Mi-a spus staff-ul meu într-un glas.

Staff-ul a fost de asemenea atins de căldura fanilor
Chiar și după ce concertul s-a terminat, cu toții au simțit lipsa fanilor.

”Concertul de seara asta a fost foarte bun…”
Au șoptit în timp ce curățau.

În seara asta, sunt cu adevărat epuizat.
Dar este pentru prima dată când am simțit această căldură la un concert.
Nu a fost doar ușor să ajung.
Inimile oamenilor erau calde.

Sunt bucuros că am trăit asta.
Sunt bucuros că am continuat să fac muzică până la acest punct.
Sunt bucuros că am continuat să am credință până acum.

Să stau pe o scenă fiind atât de mișcat…

Vreau cu adevărat să vă mulțumesc tuturor.

În seara asta, e posibil să pot dormi buștean.
Nu, se pare că nu mă pot calma.

GACKT…

Vă mulțumesc, tuturor.

~~~~~~~~~
*Pentru că japoneza are puține pronume, uneori este greu să-ți dai seama despre cine se vorbește într-o propoziție. X3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!