luni, 17 iunie 2013

Gackt - LINE - 23 mai 2012

M-am simțit bine de dimineață. Cerul zâmbește. Și eu zâmbesc. E incredibil de cald astăzi, răceala de ieri pare o minciună acum. Dar să fiu împreună și să mă distrez cu prietenii mei ieri mi-a încălzit inima și corpul chiar și în mijlocul frigului. Cam 40 din noi am rezervat un întreg restaurant și am avut o petrecere ”coriandru”. Cum era normal, toți dintre noi, fiind afundați în coriandru de la început până la sfârșit, am înnebunit.
Majoritatea conversațiilor au fost despre coriandru. Au fost câțiva care nu au putut mânca. Dar e ceva ce am realizat. Când ești afundat în coriandru de la început până la sfârșit, oamenii încep să spună lucruri ca ”Mirosul coriandrului din mâncarea asta e prea puternic pentru mine ca să o mânânc, dar o pot mânca pe asta de aici....”, vorbesc despre oameni care în general nu pot să treacă de mirosul de coriandru.
Oricum, filmăm de dimineață astăzi. Majoritatea membrilor din staff miros a coriandru. Studio-ul are încă o dată o zi minunată de coriandru.
Trăiască coriandrul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!