joi, 27 iunie 2013

Gackt blog - 9 februarie 2010

Gâtul meu~~~~~ doaaaaaare....

Gâtul meu~~~~
Chiar doare prea tare.
E mai mult durere fizică.

În ultimul timp, am dureri fizice tot timpul, așa că nu mă pot mișca în somn sau când mă trezesc.

Corpul meu e într-o stare continuă de scârțială...

Peste puțin timp este Otoko Matsuri...
Membrii își dedică total spiritul de luptă.
Antrenamentul nostru a fost dur, dar
Nici vorbă să dăm într-o slăbliciune.
Ca să fim bărbați grozavi...
În această eră coruptă
Trebuie să ne mizăm viețile pe îndeplinirea
Cerințelor de a fi capabili să fim numiți bărbați.
De asta.

Ieri, m-am întâlnit cu Hyde pentru prima dată după mult timp și am sărbătorit ziua lui de naștere,
Și i-am văzut chipul fericit după un lung timp...
Recent, am fost complet izolați, așa că
Am fost foarte fericit să-l văd așa.

Kanata (Hongo) s-a grăbit să ajungă imediat ce programul lui s-a terminat.
Nu ne-am mai întâlnit față-n față de mult timp astfel...m-am gândit imediat
Câți ani au trecut?
De când ne-am întâlnit astfel, față-n față
Cam șapte...?

S-a transformat într-un băiat grozav repede.
Înainte să știu, a împlinit 19 ani.
E un băiat foarte serios, și chiar și mai interesant.
Anul viitor vom putea să bem împreună, în sfârșit.
Nu vei găsi pe nimeni atât de serios oricât ai căuta
Persoanele care lucrează din greu sunt rare de asemenea.

Trebuie și eu să dau ce am mai bun~~~~!!!!

Mai întâi, am să-mi concentrez atenția pe spectacolul din Niigata, și atunci...
Otoko Matsuri!!!

Chiar acum melodiile care vor fi folosite în Niigata cântă în continuu, așa că merg nonstop.
Cred că am înțeles semnificația faptului că ne-am întâlnit, noi trei,
Adunându-ne așa cum am făcut ieri.
M-am gândit, de asta e așa.

Desigur, a fost neașteptat.
Dar necesar
Există o mare semnificație care înseamnă că ar trebui să cânt această melodie în Niigata,
Așa că am să cânt melodia de data aceasta....

Au trecut 7 ani de când am cântat-o...
Cumva, inima mea ardea cu ea...
Chiar și doar ascultând-o, multe amintiri au renăscut și colțul ochilor mei ardea.
Mă întreb ce mai face Leehom...
Am să încerc să-l sun.

Woooooo~~~~~~!!!!!

Oricum, am să lucrez din greu!!!!
Ca să o pot lăsa în amintirile voastre.
Așa că, chiar și singur, pot conduce mulți bărbați grozavi în această eră.
Dacă fac asta, numărul femeilor bune din lume va crește.
Este un festival de bărbați buni și femei bune!

Yeah!!!!
Plec.

Un bărbat cu KiAi
GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!