luni, 17 iunie 2013

Gackt - LINE - 21 mai 2012

Doi dintre membri au început să se plângă de dureri musculare în mijlocul antrenamentului de ieri. ”Corpul meu se simte ciudat din cauza eclipsei...” Oare așa să fie? Nici gând, eu pur și simplu ignor aceste cuvinte ce sună doar ca o scuză. Sunt sigur că eclipsa însăși nu știe că este folosită ca scuză pentru un astfel de lucru. Eram gata dimineața asta să prind această eclipsă inelară. Dar…corpul meu se simțea aiurea de dimineață. Mă dureau ochii atât de tare că nu-i puteam nici măcar deschide. Ce naiba....? M-am privit în oglindă și am văzut că ochii mei erau umflați de îți venea să râzi. Am râs la o asemenea față urâtă pe care nu am mai văzut-o demult, dar fără să mă gândesc am murmurat ”Mă întreb dacă eclipsa inelară a făcut asta...?” AGH....!!! Împușcă... (offf) Serios, Japonia e așa de liniștită.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!