marți, 18 iunie 2013

Gackt - LINE - 28 mai 2012

Am fost la concertul lui HYDE pentru prima dată după ceva timp. Din cauza conflictelor între programările noastre, nu mai petrecem așa de mult timp împreună, așa cum obișnuiam. HYDE, strălucind pe scenă, este încă luminos ca prima dată când l-am întâlnit, și hipnotizând (publicul) ca de obicei. ”Acesta e HYDE pe care îl știu...” aceste cuvinte au ieșit din gura mea în timp ce priveam spre scenă. Ce m-a făcut foarte fericit a fost bucuria pe care am putut-o vedea la fani. Nu contează a cui sunt fanii, este un lucru plăcut să-i vezi distrându-se astfel.
”Trebuie să fie foarte fericiți...” m-am gândit în timp ce observam un tip tânăr în boxa VIP-urilor care părea asorbit (de concert). Îi plăcea enorm și dansa pe muzică tot timpul.
TAKUMI din YFC, care era lângă mine, mi l-a arătat pe acel tip care era în fața mea pe diagonală și mi-a zis ”Woooow, chiar e absorbit de concert, nu-i așa? DAIGO-kun.” Am plecat în liniște fără să-i spun nimic (lui DAIGO). Am să-l salut data viitoare....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!