marți, 18 iunie 2013

Gackt - LINE - 27 mai 2012

Tocmai am terminat în sfârșit antrenamentul. Antrenamentul de astăzi a fost așa greu, aproape m-a ucis. Ieri am luat masa cu KIRIYA, directorul filmului, și am vorbit despre multe lucruri. Ne-am promis unul altuia, deși rolurile noastre sunt diferite, să continuăm să provocăm multe lucruri, dacă nimerim în mulți pereți, și acum suntem plini de energie pozitivă. Lucruri pe care le putem lăsa în urmă ca japonezi, lucruri pe care noi trebuie să le transmitem ca japonezi. Sigur, nimeni nu mai are o sabie la brâu în această eră. Dar ce e cu adevărat important nu e faptul să duci fizic o sabie la brâu, ci spiritul de a duce acea sabie în mințile noastre tot timpul. Și ce e mai important nu e să desenezi acea sabie mintal, ci abilitatea și pregătirea de a desena acea sabie în orice moment asemeni unui spirit ce rezistă să nu o deseneze până ce nu e nevoie de ea. Nu e și misiunea noastră ca japonezi să protejăm și să transmitem mai departe?
A fost o noapte bună. Deși, amândoi ne-am comportat nebunește la sfârșit după ce am golit patru sticle de tequila. Oricum....haidem să dau ce am mai bun din mine astăzi.*
*Probabil că GACKT se referă la faptul că fanii îl vor ajuta să dea ce are mai bun din el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!