marți, 18 iunie 2013

Gackt - LINE - 3 iunie 2012

Astăzi m-am trezit gemând dintr-un vis ciudat. A fost mai degrabă un vis de neînțeles. Dar mi-l amintesc perfect. Un vis cu un gust amar după. Am devenit foarte trist după ce m-am trezit, întrebându-mă de ce am făcut așa ceva în visul meu...Le-am spus despre vis, iar ei, speriați, au spus ”Ești îngrijorat de visul tău?” Hmmm, nu e că sunt îngrijorat. Dar de obicei, când am un vis bun, pot face povestea după cum vreau. Dar nu pot controla coșmarurile și visurile care nu îmi plac. Mă întreb de ce...
Coșmarurile lasă întotdeauna acest sentiment de rău augur (în mine) și încă sunt imprimate în mintea mea după ce mă trezesc. Ei, conținutul visului nu este așa de complicat, dar a fost un vis plin de aroganța mea, ceea ce urăsc cel mai mult la mine. Nu există motive ca eu să fac așa ceva...
Am rănit pe cineva în visul meu. Și mai rău a fost că e cineva din staff. Când mă voi întâlni cu acea persoană, am să-mi cer iertare. Atunci, dacă se uită ciudat la mine, presupun că îl voi îmbrățișa și îi voi spune ”Mulțumesc” sau ceva de genu. Cred că e în ordine dacă mă privește ciudat...dar asta poate că va fi un semn....poate că îl voi îmbrățișa timp de un minut și îi voi mulțumi. Presupun că cei din jurul nostru vor crede că suntem niște ciudați care se îmbrățișează.
Acum trebuie să mă adun, să-mi schimb starea, și să curăț mormântul. Repetițiile pentru piesă vor începe în curând, așa că trebuie să mă rog pentru siguranță și succes în piesă. Trebuie să-i aduc respectul cuvenit bunicului meu și străbunicilor mei, mai ales că a trecut ceva timp.
Biiine, voi trece cumva de ziua asta.......(spus în dialectul Okinawa, și nu într-un mod disperat, ci mai mult amuzant, cumva)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!