luni, 17 iunie 2013

Gackt - LINE - 16 mai 2012

O podea rece e bună. De ce e bună?  În ultimile patru zile, iubita mea a fost podeaua roșie din garaj. Lucrând până în zori și obosit, mă întind spunând ”Aghhhhhh....”.  Apoi mă întind pe podea, și fără energie, mă gândesc  ”E atât de rece..... și bună....”. Cred că oamenii fac lucruri care îi fac să se simtă bine. Dar, ca un premiu ce te așteaptă după o lecție grea, lucrurile care sunt bune au propriile provocări. Trezindu-mă după câteva ore, o durere de neînțeles trece prin întregul meu corp. Cel mai greu lucru a fost că modelul striat al podelei din garaj s-a imprimat pe fața mea, și doar pe o singură parte a feței. Și chiar dacă m-am spălat pe față, nu a ajutat. Pentru câteva ore astăzi, jumătate din fața mea a arătat ca a lui Piccolo. Special Beam Cannon (魔貫光殺砲 Makankou Sappo)~!!! Îmi cer scuze. Mă duc să termin scenariul pentru piesă acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!