vineri, 17 ianuarie 2020

GACKTIONARY - Capitolul 88 (GACKTism)


88.夢を与える仕事をしている限り。
自分の夢は絶対に叶える。
Atât timp cât muncești să le oferi altora vise.
Cu siguranță vei reuși să-ți realizezi propriul vis.

Slujba mea este una unde stau pe scenă și oferi vise tuturor. Dacă persoana care oferă altora vise este la un nivel în care nu își pot îndeplini propriul lor vis, atunci de ce poate oferi vise altora?
De aceea vreau să fiu egoist când vine vorba de propriile mele vise. Și cu siguranță nu mă abțin în efortul necesar de a le îndeplini. Aceasta este atitudinea mea în stulul meu de viață.
Dacă nu pot deveni eu însumi un exemplu pentru copii, atunci asta nu prea e grozav. Copii vor râde și vor spune, ”Numai vorba e de el”. Pentru a deveni astfel, trebuie să fi cel mai penibil adult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!