marți, 21 ianuarie 2020

GACKTIONARY - Captilolul 95 (GACKTism)


95.「自分はやる」そう言ったときは、
もう見守るしかない。
O să o fac eu însumi. Când spun asta,
Nu este nimic altceva ce poți face decât să mă privești.

Dacă spun ”O să o fac eu”, nu mă poate opri nimeni. Asta poate fi spus pentru toată lumea. De exemplu, dacă este cineva care spunse ”O să o fac eu” în timp ce se îndreaptă spre scopul asupra căruia s-au decis, nu le poți spune lucruri ca ”Asta este imposibil” sau ”Nu poți”. Acestea vor deveni pur și simplu nimic mai mult decât cuvinte iresponsabile. Deoarece asta este ceva ce cealaltă persoană a acționat asupra. Odată ce ei s-au decis, o să o facă, nu au de ales decât să o facă, și din moment ce aceea persoană a declarat că o va face, oamenii din jurul ei are obligația de-ai privi în acest timp.
Exprimându-mă în cuvinte simple, deoarece accea persoană a început să spună că o va face înaintea altora, așadar accea persoană are prioritate. Oamenii din jurul ei care îi spune că este imposibil în ciuda faptului că are accea prioritate este pur și simplu ciudat. Nu au un motiv să îi nege acel drept. Lucrul numărul unu pe care nu ar trebui să-l faci ca persoană este să-i spui altcuiva ”Asta este imposibil”.
Când staff-ul meu îmi spune asta, le spun că odată ce GACKT s-a decis să facă ceva, nu pot face nimic altceva decât să mă privească. În trecut, în momentul în care spuneam ”O să o fac eu”, majoritatea persoanelor spuneau ”Este imposibil!”. Și chiar dacă le explicam că nu este imposibil, dura 2 sau 3 ore...era o adevărată pacoste. Dar acum, în momentul în care spun ”O să o fac eu”, ei trec în modul ”GACKT o să o facă!”. Și pentru a se asigura că merge bine, ei se gândesc la cea mai bună metodologie și mă sprijină. Sunt recunoscător pentru asta. Ei bine, cred că, pentru mine, din momentul în care spun că voi face ceva, nu mai este altă șansă. Dar nu o spun fără o bază. (râde)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!