marți, 21 ianuarie 2020

GACKTIONARY - Capitolul 99 (GACKTism)


99.僕に順風満帆はあり得ない。
Navigarea liniștită nu este pentru mine.

Viața mea este plină de evenimente. Sincer este plină de greutăți. (râde) Întotdeauna sunt pe marginea prăpastiei. Dar îmi place asta. Mă disrez mergând pe marginea stâncii, și sunt genul care se poate bucura de tot fără a se panica. Oricum, navigarea liniștită este ceva ce urăsc. Nu este nimic interesant și este plictisitor. Pentru mine, lucrul numărul unu pe care îl urăsc este plictiseala. Navigarea liniștită este culminarea plictiselii în viață.
Asta este despre un prieten care credea că este nenorocos, oricum, printre prietenii mei, este un bărbat care are 60 de milioane de yeni. A vândut compania IT pe care a construit-o, și folosind banii din vânzare, i-a investit, și a ajuns cu 60 de milioane de yeni în bunuri personale. În termeni de valută monetară, este uimitor într-adevăr. Este o sumă incredibilă de bani. Pentru o persoană normală, este o sumă pe care nu ar termina să o cheltuiască într-o viață, este o sumă care va fi în exces indiferent de ce face o persoană.
Acest bărbat mi-a spus asta mie. ”Vreau să devin ca GACKT-san.” A spus el. Când am întrebat ”De ce?”, a spus că se tot gândea la suicid în ultimul an. Nimic nu e interesant, nimic nu e plăcut. Cu alte cuvinte, nu mai putea gusta plăcerea sau greutățile pe care le primea în acel moment.
Dacă nu ai nici măcar talentul de a găsi lucruri interesante care nu pot fi cumpărate cu bani, atunci nu vei avea nici un interes în lucrurile ce pot fi cumpărate cu bani. Nu există valoare în existență...Se pare că asta era ceea la ce se gândea el.
În comparație cu asta, la ceea ce m-am gândit era că eu eram extrem de binecuvântat în a putea folosi toate ideiile pe care le am să creez totul în viața mea și să câștig bani din asta. Cred că acesta este un lucru excepțional de interesant. Este o diferență mare între a-ți crește venitul prin speculațiile la piața de capital și producerea banilor ca rezultat al creerii unui lucru. Este foarte plăcut să trăiești prin producerea de lucruri prin bani și altele. Totuși, punând asta în alt mod, și greutățile există acolo. Și dacă se termină cândva, în cazul meu, există și posibilitatea ca viața mea să se termine. Întotdeauna pe marginea prăpastiei. (râde) În ciuda acestui lucru, ador să merg pe marginea unei stânci sau pe schela de metal a unei clădiri. Dacă spui ”Dar știi, schela de metal acolo, e strâmtă?” vreau si mai mult să merg.
Ei bine, sunt ca un nesăbuit. Deși este în regulă pentru mine să rămân atât de neastâmpărat ca acum, ca aliat a oamenilor care trădează prietenii răi, de fiecare dată după nenumărate necazuri, voi lua o pauză de pe aceea schelă de metal. (râde)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!