vineri, 17 ianuarie 2020

GACKTIONARY - Capitolul 90 (GACKTism)


90.中途半端なことはやりたくない。
時間がかかるかもしれないけれど、
必ず持ってくれている人を裏切れないからさ。
Nu vreau să fac lucrurile pe jumătate.
Pentru că, deși va dura ceva timp,
Cu siguranță nu vreau să-i trădez pe cei care m-au așteptat.

Asta este despre prima dată când am fost în Korea să țin un eveniment, și din cauza unei greșeli a organizatorului de eveniment korean, am putut folosi doar difuzoarele normale care erau instalate în sală. Din moment ce acele difuzoare nu puteau reda sfârșitul muzicii mele, și pentru că nu putea exprima bine, le-am cerut să le schimbe. În cele din urmă, începutul evenimentului a fost întârziat cu 4 ore. Mass media din Korea m-a atacat pentru asta. Că i-am făcut pe fani să aștepte 4 ore.
 La asta, am întrebat ”Dacă mă atacați pentru întârziere, atunci nu veți spune nimic dacă începeam la timp și ofeream ce am cu ceea ce era valabil? Nu mă veți ataca?”.
Desigur, cu  siguranță nu a fost un lucru bun că evenimentul a întârziat. Îmi cer iertare față de fanii care nu s-au putut uita sau care au fost nevoiți să meargă acasă din cauza întârzierii. Chiar și așa, ținând la profesionalismul meu, vreau să le ofer fanilor ceea ce cred că le va atinge inimile și că este de calitate. Aș vrea să cred că fanii mei pot înțelege asta la mine, și că aceasta este atitudinea cu care îmi trăiesc viața, și de aceea, am trecut prin lucruri cu atitudinea că ”Pot continua ca și GACKT!”. De aici, mass media care m-a atacat până acum se va întoarce și mă va lăuda.
Vor spune, ”Chiar dacă a fost inițial atacat, GACKT a trecut direct împotriva acelui comentariu și a revenit cu un comentariu demn despre stilul lui de viață”.
Pe atunci, ca și artist venind din Japonia, era de așteptat ca mass media din Korea să nu aibă o imagine așa grozavă despre mine. Așadar am fost foarte fericit că au spus asta despre mine în ciuda acelei perspective. Mai ales că Korea este o țară încăpățânată.
Acest lucru se întâmplă și în mod natural pentru turnee sau spectacole live. Nu vreau să fac lucrurile pe jumătate. Și, cu acest raționament, prima zi a ultimului meu turneu au fost de asemenea întârzieri de 2 ore. (râde) Îmi cer iertare că sunt așa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!