luni, 11 martie 2013

Interviu - Arena 37c - mai 2005 (partea II)

Î: Cu toții așteaptă și turneul.

G: A trecut ceva timp de când am ținut un turneu. Mi-ar plăcea să țin un turneu în toată Japonia. Concertul de Crăciun din Tokyo Dome va deveni un concert de proporții mari. Vreau să le arăt că pot transforma Tokyo Dome în așa ceva. (râde). Ei, mă întreb ce ar trebui să fac. Dar aș încerca să evit să folosesc ecrane cât mai mult posibil.

Î: De exemplu, Gackt-san va ieși spre public sau ceva de genul acesta?

G: Da, m-am gândit la asta.

Î: Hiyaa! Serios? (râde)

G: Va fi grozav dacă pot face o scenă de 360 de grade. Mă întreb cât de mare ar trebui să fac scena (râde). Pentru că vreau să creez ceva ce va face publicul să simtă ”Nu e ca un oarecare concert, nu am mai văzut niciodată un asemenea concert!”

Î: Va mai fi și problema sunetului în Tokyo Dome.

G: Referitor la asta, staff-ul meu este expert. Simt că ei pot produce un sunet mai bun comparat cu staff-urile altor trupe. Pentru că asta e baza. (Să poți produce un sunet mai bun decât ceilalți este criteriul de bază pentru a fi membru în staff-ul lui) Dar problema este în a încerca să găsim o cale de a prezenta asta publicului. Vreau să îl prezint într-un mod care ar surpinde pe toată lumea.

Î: Ai început planurile de acum. Sunt multe pregătiri pe care Gackt-san însuși le face singur, nu? (râde)

G: Așa e. Desigur, trebuie să mă pregătesc și fizic. Ei, cred că voi putea să produc ceva interesant.

Î: Un alt single ”Metamorphoze~メタモルフォーゼ~” va fi lansat pe 25 mai.

G: Da. Este melodia principală pentru anime-ul ”機動戦士Zガンダム~星を継ぐ者”. Aceasta este altă melodie pe care am compus-o, îmbinată cu imaginea Gundam și imaginea unei noi tematici. Este foarte intensă și simt că am produs o bună lucrare.

Î: Să creezi sunete intense este ceea la ce ești bun. ”Ash” este o melodie cu note grele, create folosind combinații de chitară complexe. A fost dificil de înregistrat?

G: Într-adevăr. A trebuit să o facem iar ș iar înainte de veni cu sunetul. Dar să facem acest gen de sunet a devenit preferatul nostru (râde). Pentru că în granițile imaginației noastre, nu există limite în ceea ce putem face. Din acest motiv cred că voi putea fi capabil să vin cu mai multe moduri de a crea sunete interesante în viitor. Pentru că abilitățile mele de acum în a interpreta și a compune muzică au un sentiment ”amestecat”. De asemenea și eu însumi. Și astfel cred că asta va duce la ceva mai interesant. Încet, evadând din ”rock”. Să capturez ”rock-ul” ca un concept, decât să folosesc muzică. Acest gen de sentiment. Propriul meu stil de viață este ”rock”...ceva de genul acesta.

Î: Abia aștept melodiile pe care le vei lansa în viitor. Deși, ca rezultat, pare că ai fost foarte ocupat.

G: Așa e. Dar munca a fost amuzantă în ultimul timp. Îmi place să mă văd lucrând cu toată energia mea. Nu vom putea ști până când nu vom fi capabili să o facem, nu? Așadar, să o facem până ce rămânem fără energie. Asta e ceea ce cred.

O promisiune făcută fanilor – un eveniment de snowboard

Î: Primăvara e în aer...când te gândești la primăvară, primul lucru care îți vine în minte este să schiezi primăvara...da, o schimbare neașteptată de evenimente într-adevăr. De fapt, Gackt-san a ținut un eveniment doar pentru membrii fanclub-ului ”白銀の夜と雪の戯れ 2005” pe 26-27 martie la stațiunea de schi ”Ka Et La” din prefectura Gunma. Aproape 1000 de fani au participat. Gackt-san a rezervat întreaga stațiune pentru sâmbătă și duminică. Fanii au fost împărțiți în echipe și un joc de sport enorm s-a ținut. A fost o zi energetică într-adevăr. Exact ca și Gackt-san. Orice creează trebuie să fie la scară mare.

G: Da, dar acel eveniment este o promisiune pe care am făcut-o fanilor mei. Indiferent de circumstanțe, trebuie să rezerv un loc pentru că am făcut o promisiune (râde). Sunt persoane care mă vorbesc de rău și spun că folosesc fanii pentru a face bani, dar nu poți face profit din asta (râde). Îți ia prea mult timp, bani și efort pentru a ține aceste eveniment de schi în Japonia. Cam 4000 de persoane vizitează o stațiune de schi în weekend-uri, dar noi am fost nevoiți să rezervăm întregul loc doar pentu 1000. A trebuit să scăpăm de obstacole până să ajungem la asta.

Î: Ai rezervat întreg locul pentru sâmbătă și duminică?

G: Da.

Î: Și Gackt-san s-a dat cu snowboard-ul nu?

G: Eu și fanii am mers să schiem în timpul nopții pentru că am rezervat stațiunea de sâmbătă sarea. În ziua următoare, am ținut un eveniment sportive dimineața (râde). Și începe la 8 dimineața. Ceea ce a declanșat acest eveniment a fost ceva ce am spus în timpul unui concert. În timpul concertului, am spus că voi ține un eveniment de snowboard în Japonia. Și astfel s-a făcut o promisiune. Dacă nu mă țin de cuvânt, aș fi numit mincinos, nu? (râde). Dar ai nevoie de o sumă uriașă pentru a rezerva o stațiune de schi și să ții un eveniment ar fi imposibil dacă nu ai vorbi cu persoanele de mai sus (se referă la persoanele cu o anumită putere). Deci, primul lucru care l-am avut de făcut a fost să găsesc un proprietar (râde).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!