joi, 14 martie 2013

Oricon Style ~ mai 2005 ~ 30 de întrebări

Sunt întrebări puse de fani, majoritatea fete, de diferite vârste, între 15 – 25 ani.

1. Dacă ai fi un animal, ce ai fi?
G: Panteră neagră. Sau dragon negru.

2. Nu te simți niciodată deprimat?
G: Uneori.

3. Ce parte din procesul de înregistrare îți place? Și care parte o urăști cel mai mult?
G: Îmi place să editez și să mixez. Nu îmi place să aștept pregătirea procesului.

4. Dacă ar fi să-ți schimbi profesia, ce ți-ar plăcea să faci?
G: Proiectant de stațiuni.

5. Ce va deveni Gackt-san când va îmbătrâni?
G: Locuitor al întunericului.

6. Ți s-a întâmplat ceva recent care te-a șocat?
G: Sunt multe feluri de persoane care există în lumea aceasta.

7. Care este cel mai îngrozitor incident care ți s-a întâmplat până acum?
G: Moartea subită a persoanelor dragi mie.

8. Dacă te-ai întâlni cu extratereștri, care ar fi primul lucru care le-ai spune?
G: ”Puteți vorbi japoneză?”

9. Plănuiesc o vacanță peste hotare pentru prima dată. Unde îmi recomanzi?
G: Australia e destul de bună.

10. Câte țigări fumezi pe zi?
G: Un pachet.

11. Gackt-san aparține grupei de sânge A. Totuși, cărei grupe de sânge crezi că aparții?
G: Grupa B.
(La japonezi, există ideea că grupa de sânge determină personalitatea, comportamentul.)

12. Am auzit că te-ai născut în Okinawa. Urăști soarele?
G: Îl iubesc dar nu-l pot suporta.
(Nu suportă lumina în general, din acest motiv poartă tot timpul ochelari de soare și în casa lui nu sunt ferestre sau becuri. Doar lumânări.)

13.  Ce visai să devi când erai tânăr?
G: Un ucigaș.

14. Crezi în ghicitul în cărți?
G: Nu.

15.  Faci curat în propria ta casă? Cureți baia….
G: Staff-ul meu o face.

16. ”Nana” este foarte populară acum, este vreo manga shoujo care îți place?
G: ”Piano no mori”.
(Shoujo se referă la manga cu fete, iar în ”Piano no mori” este vorba despre un tânăr pianist geniu.)

17. Erai un bătăuș când erai mic? Sau ai fost victima unuia?
G: Salvez persoane mai mult decât să îmi bat joc.

18. Abia aștept concertul de la Tokyo Dome! Te rog, spune-ne planul scenei care este secret și în desfășurare acum.
G: Nu.

19. Sunt foarte slab. Ce ar trebui să fac ca să pot avea un corp ca a lui Gackt-san?
G: Fi determinat și antrenează-te ca în iad.

20. Te rog spune-ne locul preferat și strada din Tokyo.
G: O parcare pe autostrada principală.

21. Nu îți dorești deloc să ai un copil?
G: Mi-ar plăcea să adopt o fiică. O fată străină drăguță.

22. Te rog spune-mi secretul de a cuceri fetele!
G: Spirit de luptă și tandrețe.

23. Care este sunetul de apel al telefonului tău?
G: Toate sunt voci.
(Nu are o melodie ca sunet de apel, ci o voce, ca de exemplu care spune ”Răspunde la telefon!”, sau ”Trezește-te!”.)

24. Lumea e pe sfârșite. Ce ai mânca?
G: Probabil ”oameni”.

25. Ți-ai arunca boxeri și șosetele care le-ai spălat de prea multe ori?
G: Doar dacă nu mai sunt bune.

26. Ce fel de jocuri jucai când erai mic?
G: Nu cred că mă jucam prea des.

27. Ești mulțumit de ceea ce ești acum?
G: Nu vei fi niciodată mulțumit întreaga viață.

28. Te rog spune-mi ce faci în timpul liber.
G: Merg oriunde simt că vreau să merg.

29. Ai reușit să faci snowboarding cu HYDE?
G: Nu am reușit anul acesta.

30. Te rog spune-mi visul lui Gackt-san.
G: Să fiu Ashi naga ojisan.
(Un personaj dintr-o carte ilustrată faimoasă. Ashi naga ojisan (Unchiul cu picioare lungi) este un bărbat drăguț, tandru, blând.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!