sâmbătă, 30 martie 2013

Oricon Style ~ august 2005 ~ 30 de întrebări

Sunt întrebări puse de fani, majoritatea fete, de diferite vârste, între 15 – 25 ani.

1. Cu ce ți-ar plăcea să te provoci vara aceasta?
G: Concurs de mâncat curry.

2. Sunt momente când te simți doborât? Când te simți doborât?
G: Când prietenul meu a murit.

3. Chiar și Gackt-san suferă de căldura verii, nu?
G: Nu.

4. Oferi imaginea cuiva care e foarte la modă. Sunt momente când ai ales hainele greșit sau când ai crezut că ceea ce porți nu este cool?
G: Mă grăbeam odată și mi-am luat tricoul pe dos.

5. Mânânci gustări sau mâncare junk? Din prezența ta, simt că ești o persoană care nu mânâncă acest gen de mâncare.
G: Nu e faptul că nu le mânânc, ci nu îmi place să mânânc.

6. Care este kanji-ul tău preferat?
G: (cunoaștere)

7. Ce ai mâncat noaptea trecută?
G: Salată.

8. Îți porți papuci de la stânga? Sau de la dreapta? (Probabil se referă la care papuc îl încalță primul, stângul sau dreptul.)
G: Ambele în același timp.

9. Ai avut vreodată mahmureli?
G: Nu.

10. Dacă ai fi un erou luptând pentru justiție, care ai fi mișcarea ta specială?
G: Ar fi tornada Fugu! (”fugu” s-ar traduce ca ”deformat”, ”destorsionat”)

11. Dacă ai începe să pierzi păr (să chelești), ce măsuri ai lua?
G: M-aș rade în cap.

12. Te joci cu copiii?
G: Nu. Deși mă joc cu nepoții mei.

13. Gackt-san e frumos și orbitor. Ce ar trebui să fac ca să devin și eu o astfel de femeie?
G: Te rog să folosești cuvintele cu atenție. Te rog să rafinezi femeia din tine. Nu va funcționa pentru a deveni o femeie care gândură mereu.

14. Cu ce se poate lăuda casa ta?
G: Nu sunt ceasuri.

15. Ochelarii tăi sunt grozavi, de unde îi cumperi?
G: I-am făcut eu însumi. Aruncă o privire pe http://www.h-darts.com/top/

16. Am probleme cu a scăpa de stres. Nu este nimic interesant ce pot face?
G: Lupte.

17. De unde vine acest sex-appeal al tău?
G: De acolo.

18. De ce mâncare ești obsedat acum?
G: Nori koreean.

19. Cum sunt relațiile tale de dragoste?
G: Pasionale. Paaassssionale.

20. Dacă te-ai reîncarna, ai vrea să renaști din nou ca Gackt?
G: Hmmmm….mă întreb dacă pot…..

21. Dacă te-ai trezi într-o zi și afli că te-ai transformat în femeie, care ar fi primul lucru pe care l-ai face?
G: Petrecere.

22. Ce ai crede dacă vezi pe cineva care seamănă cu tine la concerte sau în alte locuri?
G: E cineva care seamănă cu mine.

23. Ce loc ai recomanda din Okinawa? Sunt încântată de primul tău concert în Okinawa?
G: 恩名村 și  ヤンバル. Este prima dată când țin un concert în orașul meu natal.

24. Gackt-san face totul perfect. Sunt momente când te gândești ”Încă sunt un copil.”?
G: Așa e….probabil când jonglez.

25. Îți iubesc vocea. Dacă este vreun antrenament simplu pentru voce, chiar și pentru cineva ca mine, te rog să mă înveți
G: Este spiritul de luptă.

26. Dacă cineva te strigă în mijlocul străzii, ce faci?
G: Îl sărut.

27. Cine și ce găsești cel mai înfricoșător pe lumea aceasta?
G: A avea încredere prea multă în oameni, și a fi incapabil de a avea încredere în oameni.

28. Care sunt criteriile după care îți alegi proiectele?
G: Entuziasmul și sentimentele celelaltei persoane.

29. Ai vreun obicei să crezi că ești un om în vârstă?
G: Nu.

30. Mânânci nattou? (soia fermetată cred)
G: Le iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!