vineri, 9 august 2013

Comentarii cu privire la filmul ”Arthur și Minimoșii”

GACKT, care este un fan al directorului Besson (și și-a dorit să lucreze cu el) a spus ”Ca să răspund sentimentelor multor fani cărora le-au plăcut efortul depus anterior în serie, am decis să continui rolul în acest film. Când am vorbit cu directorul Luc Besson, de asemenea, imaginile noastre asupra personajului Maltazard erau exact aceleași, și eu vroiam să răspund ferm la speranța sa că voi juca iar rolul. Vă rog să așteptați să mă auziți ca ceva diferit de proiectele mele muzicale, un actor vocal. Cred că apropierea mea ce oferă o impresie diferită decât obișnuita mea voce va fi interesantă” că tot vorbim de pasiunea față de proiect.

Despre GACKT, directorul Besson a spus ”Vocea lui Gackt are o măreție și o imagine ca cea a unui samurai din Japonia. Ultima dată când l-am întâlnit, am fost surprins că era un tânăr atât de chipeș.  Sunt atât de recunoscător că a participat de data aceasta. Maltazard este conducătorul răului, dar de data aceasta am vrut să adăugăm o imagine detestabilă asupra lui. Deoarece cred că arată o parte diferită din Gackt, filmul trebuie văzut de fanele sale!” a declarat spre public neastâmpărat.

Articolul unde s-au postat comentariile nu mai este pe site.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!