joi, 15 august 2013

Monthly Gackt Global

Septembrie 2010

Î: Vara, femeile devin destul de expuse, dar spre ce loc sunt atrași ochii lui Gackt?
G: Gleznele. Pentru că o fată cu gleznele frumoase e bună în pat.

Î: Când mă gândesc la vară, îmi vin în minte festivalurile de vară. Nu e amuzant să mergi prin multe standuri cu mâncare la un festival? Ce fel de stand ar conduce Gackt?
G: Nabeyaki udon extrem de iute. Voi privi doar de la distanță, pentru că nu mi se potrivește deloc. Eu voi fi proprietarul, dar tu îl poți conduce.

Î: E ceva ce toată lumea face în fiecare zi și eu nu pot, indiferent de cât mult aș încerca....Este ceva ce nu poți face, Gackt-san? Că veni vorba, nu pot să-mi suflu nasul.
G: Nu prea ai ce-i face, nu-i așa? Sunt multe lucruri pe care nu le pot face, dar nu las să se sfârșească, gândindu-mă că nu pot. Exersez până ce pot. Am învățat să merg pe o uni-bicicletă și altele. Am devenit destul de bun.

Î: E sezonul demonstrațiilor de artificii! Gackt-san, te-a dus cineva vreodată să vezi artificiile la o întâlnire? Dacă da, te rog spune-ne povestea!!
G: Din moment ce artificiile din Tokyo sunt atât de aglomerate, le privesc de pe un vapor.

Î: Când mă gândesc la vară, mă gândesc la plajă! Munte! Râu! E un anotimp cu multe lucruri amuzante. Ce îi vine în minte lui Gackt-san când aude cuvântul ”vară”?
G: Vara e cu siguranță munți...deși așa e și iarna. E munte în toate anotimpurile!!!

Octombrie 2010

Î: Sunt expresii ca ”o toamnă a sportului”, ”o toamnă a cititului” și ”o toamnă a lăcomiei”, dar ce fel de toamnă se conturează în mintea lui Gackt-san?
G: O toamnă a rămasului-bun, poate...devin cam singuratic. Dar cred că acest sentiment e foarte important.

Î: Ai avut multe șanse să călătorești in străinătate, dar ți s-a întâmplat vreodată să te gândești ”Japonia e cu siguranță cea mai bună”? Dacă da, ce a fost?
G: Nu sunt terapiști-masori care îmi pot lua durerea din trup decât în Japonia....Când mă întorc în Japonia, merg la ei și durerea îmi dispare.

Î: Te rog spune-ne cel mai interesant lucru care ți s-a întâmplat în timpul spectacolelor din turneul european sau când călătoreai.
G: Caută pe blogul meu.

Î: Ai participat vreodată într-o competiție la o întâlnire atletică? Nu eram bun la alergat. Era Gackt cel mai bun?
G: Sunt rapid pe distanțe scurte. Urăsc să alerg pe distanțe lungi. Dar în ultimul timp am făcut tot ce am făcut în privința asta.

Î: Este vreun loc pe care l-ai recomanda pentru a privi frunzele de toamnă, ce te-a făcut să te gândești ”Acesta a fost minunat...”?
G: Sunt multe de unde să aleg...Platoul Oze în Gunma e foarte frumos. M-am înecat...

Noiembrie 2010

Î: Gackt-san încă aleargă anul acesta. Ce te-a împrospătat în ultimul timp?
G: Recent, condusul, și poate și cățeluși.

Î: Am cumpărat un Iphone ca să fiu ca și Gackt. Te rog, spune-mi modul tău de folosire recomandat.
G: Poți asculta și organiza toată muzica ta. Când îl iau cu mine în străinătate, folosesc totul, de la hartă la recomandările de cumpărături din dicționar. Poți face orice doar cu un singur telefon. Ar trebui să citești câteva reviste despre Iphone.

Î: Angie și Dolce sunt atât de drăguți. E și Ener sănătos? Cum decide Gackt numele animalelor sale?
G: Întotdeauna depinde de moment, dar nepotul meu i-a dat numele Ener. Dolce a murit recent. Nepoata mea a plâns toată noaptea, și ne-a părut rău că Angie era singură, așa că am mai luat încă trei și i-am numit Lucy, Milky și Collie. Sunt din familie, așa că am decis să-i numim cu sunetul ”ee” la sfârșit.

Î: E sezonul atleților din toamnă, este vreun concurs la care Gackt nu va pierde niciodată? Mai bine spus, este vreun concurs în care să nu vrei să concurezi?
G: Nu voi pierde niciodată la bătălia imitării cavaleriei. Eu voi fi sus. Ce nu vreau să fac e bowling!
(Posibil ca Gackt să vorbească despre un concurs în care jumătate din echipă urcă pe umerii celorlalți și încearcă să se doboare???)

Î: Gackt este mușcat de țânțari?
G: Sunt alergic la țânțari. Așadar lucrările în aer liber vara sunt un punct slab enorm. Urăsc asta enorm.

Î: Recent Gackt a primit 2 membrii noi, Angie și Dolce. Sunt câteva trucuri pe care ai vrea să-i înveți?
G: Angie deja stă când îi spun. Nu îi învăț prea multe, dar când îi scot la plimbare, de exemplu, trebuie să stea în spatele stăpânului și altele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!