duminică, 11 august 2013

Out of Music - februarie 2010

Despre videoclipul ”Stay the Ride Alive”

Î: Am fost să văd locația de filmare pentru videoclipul ”Stay the Ride Alive”...a fost uimitor.
G: A fost uimitor. Am văzut-o acum mult timp. Au investit atât de mulți bani în ea.

Î: Propriile tale videoclipuri nu au atât de mulți bani investiți în ele?
G: Acum mult timp, nu aș fi făcut asta. În practică, în ultimii câțiva ani, bugetul pentru videoclipuri a fost tăiat dastric. Așadar, atunci când lucrezi cu un buget, e un timp foarte semnificativ. Cu filmarea de data aceasta, nu e ceva pe o scară ce te va face să te gândești ”E uriaș” în momentul în care îl vezi? E o mare responsabilitate, cred.

Î: A umplut întreg studio-ul.
G: Sunt fericit. Să decizi să acorzi atât de multă semnificație unei lucrări vizuale nu se întâmplă prea des în această eră. E posibil ca din toate videoclipurile muzicale din Japonia în 2010, nu, toate videoclipurile muzicale din Asia, să nu existe un altul filmat cu un asemenea aranjament la scară mare. Pentru că nu o poți face nici în alte țări. 2010 a început cu o ridicare de cortină extraordinar de splendidă.

Î: Cred că în acest moment, pentru că lumea e într-o eră de recesiune și depresie, să poți vedea lucrări create bine cu bugete cheltuite înseamnă enorm.
G: Ei spun că este o recesiune, dar chiar cu toți și-au pierdut bani? Nici unul nu câștigă nimic? Asta cu siguranță nu este adevărat. Cu toți au fost prea șovăitori în cuvinte. Printre prietenii mei, sunt mulți care se gândesc bucuroși ”Acum e șansa mea și fac profit în astfel de timpuri.

Î: Așa e.
G: Dacă o iei din punct de vedere general, cred că în astfel de timpuri, incluzând bugetul, filmările videoclipurilor pe o scară atât de largă ies în evidență, dar cred, mai mult decât ce se petrece în lume, că o bună apariție pentru mine, și atât cât de mult durează colaborarea ”Kamen Rider”, e o chemare fantastică la cortină și epilog.

Î: În timpul reportajului pentru filmarea videoclipului, ceva ce a lăsat o impresie asupra mea a fost că mi-ai spus ”Un erou are nevoie să-i se ofere o chemare adecvată la cortină.”
G: Pentru această melodie, erau multe lucruri pe care vroiam să le fac în videoclip, dar...de data aceasta, am lucrat cu producătorul Avex Kawano, a cărui iubire pentru Kamen Rider a fost profundă. Am simțit că acest lucru merita respect, și dacă erau mai multe persoane care se puteau descurca cu o lucrare cu atât de multă dragoste în ea, aș fi fost fericit să lucrez cu ei. Să-l întâlnesc pe dl. Kawano, și să întâlnesc selecția pentru Kamen Rider 2009, Masahiro Inoue....Să particip în proiectul ”Kamen Rider Decade”, în acel an am întâlnit multe persoane, și acele întâlniri au devenit foarte semnificative. Așadar, simt că vreau și mai mult să-i ofer lui Masahiro o cale bună de a continua spre următorul său pas. În mod normal, trecând din 2009 în 2010, personajul principal se schimbă. Am primit e-mail-uri de la el, discutând despre teama sa în legătură cu asta. Dar nu este filmul (Kamen Rider x Kamen Rider-W and Decade Movie Battle 2010) un loc să arăți ce s-a făcut în ultimul an? Așadar, ce e important este să arăți în proiect ceea ce ai cultivat. Când i-am spus ”Propria ta problemă este primul lucru ce iese din acest film, așadar gândește-te la cum poți arăta ceea ce ai obținut în acest an”, el mi-a spus ”M-am trezit”. Ei, cred că are multe din aceste temeri pentru că e tânăr. Oare eu nu le am pentru că nu sunt? M-am gândit la asta mult. Dar a fost înțelept în a-l întâlni și să avem o astfel de relație, așa că am crezut că atunci când el însuși completează Kamen Rider, și trebuie să predea capabil ștafeta următorului erou, dacă doar o singură lucrare se termină cu sentimentele sale și crede ”Totuși, acest rol este gata în sufletul meu”, ar fi cea mai rea predare.

Î: Înțeleg.
G: Totuși, desigur, este foarte important pentru actori să joace roluri multiple. Cu siguranță există ceva ca o responsabilitate către un singur rol. Dacă spui că nu ești prins în acel proiect în mod particular, s-ar putea termina aici, dar cred că ar trebui să te gândești din nou la responsabilitatea ta față de rolurile pe care le primești. Pentru că nu sunt persoane ce devin fanii tăi participând într-un proiect, și persoane ce primesc curaj de la ele. Și pentru că mulți copii care primesc curaj uitându-se la acel proiect. Așadar, m-am gândit și mai mult la Masahiro, că dacă, în timp ce joacă multe roluri de acum încolo, sentimentele pe care le pune în fiecare individ slăbesc și devine doar o obișnuință, vreau ca să renunțe. Nu are nevoie să se atașeze de el, dar vreau ca să-l iubească. Am discutat cu Kawano-chan, ”Dacă te gândești să nu se termine cu acest videoclip, ci vrei să creezi o divizare între un erou și următorul, nu e prezentarea acestui clip muzical, pentru el, cea mai bună isprăvire posibilă?” Și cred că asta este ultimul cadou pe care să îi îl pot oferi. Așadar, ceea ce facem în videoclipul muzical, este, chiar dacă ești terminat ca și erou, următorul erou va moșteni acel spirit. Cu siguranță nu se termină doar aici. Cu siguranță nu se termină doar aici. Dacă acei copii pot cumva simți că atunci când el pleacă, nu e sfârșitul, ci acel spirit e dat mai departe, atunci e o poveste bună. Ei, simt că poate asta este diferența dintre un muzician și un actor.

Î: Dacă ești muzician...
G: E diferit. E diferit pentru un muzician, dar este pentru că, chiar dacă sunt doar câțiva, eu creez un singur proiect punând o cantitate imensă de sentimente în el. Așa că atunci când termin cu un proiect, sunt complet epuizat. În acel moment, pun atât de mult din sufletul meu, că nu mă pot gândi la nimic altceva, nici la următorul proiect. Așa că, normal că iubesc acest lucru și desigur că nu voi nega proiectele pe care le-am făcut în trecut. Întotdeauna mă gândesc că trebuie să-i respect pe cei pe care i-am întâlnit, pentru că ei au primit proiectele mele, și pe cei care mă cunosc.

Î: Este o responsabilitate pentru fiecare proiect.
G: De-a lungul acestor rânduri, o persoană despre care am crezut că e uimitoare este Riki Takeuchi (actor). Suntem prieteni apropiați și e o persoană extrem de deșteaptă. Nu a făcut multe filme ”yakuza”? Riki Takeuchi e înfățișat astfel. Așa că, el era conștient că, chiar și în privat, dacă cineva care-l cunoștea prin aceste filme, l-ar fi întâlnit și era ”Oi, e complet diferit”, visul ar fi distrus. Așadar, se comportă astfel și în privat. E complet greșit să spui că avea o astfel de personalitate de la început. E doar conștient. Și pentru că e conștient, se gândește în special la fanii care au fost fascinați de aceea imagine. Gândindu-se la fani în primul rând, decide cum ar trebui să fie. Dacă privești din punct de vedere al altcuiva care nu înțelege asta, ar putea crede că joacă un rol chiar și în privat, dar asta nu e adevărat. Pentru că are o iubire profundă, face asta ca să nu destrame iluzia nici măcar în privat, și e foarte conștient de asta. Nu spun că e bine sau rău, dar cred că să pui acel sentiment pentru oamenii care au devenit fanii tăi e ce fel de persoană ar trebui să interpretezi.

Î: Cred că dacă faci asta cu un astfel de mod de gândire, ar putea fi că persoanele care au văzut vor crede că propriile lor sentimente au fost precise.
G: În special cu Kamen Rider, cei care se uită și sunt influențați, sunt în principal copii. Pentru că sunt copii, simt multe lucruri, primind curajul și gândurile unui erou. Pentru că nu visurile, speranțele eroilor sunt viitorul copiilor? Dacă el se schimbă brusc, e ca o trădare către fani. Așadar, referindu-mă la propriul meu proiect, sunt extrem de atent, și când devin conectat la ”Kamen Rider Decade”, am refuzat o dată, spunându-i lui Kawano-chan ”Dacă nu trebuie în mod particular să fiu eu, atunci nu este necesar? Sunt dificil să mulțumesc o persoană, așa că nu e mai bine să nu mă implic în asta?”

Î: Deși nu cred că e așa.
G: Ei, sunt strict, nu-i așa? (un zâmbet ușor) Înțeleg din punct de vedere al unui spectator cât de strict sunt, cât de obositor este să lucrezi cu mine. Dacă eram altcineva și m-ai fi întrebat dacă vroiam să lucrez cu Gackt, cred că spuneam ”nuuuu~~~”

Î: Poți crede asta despre tine?

G: E dificil. Pentru că dacă am destulă iubire pentru, și decizi să mi te alături, gândindu-te ”Trebuie să fiu această persoană”, sunt tipul de persoană ce crede ”Trebuie să trec prin asta, cu siguranță o pot face”. Persoanele conectate la propria mea locație sunt cu toți astfel. Persoanele conectate cu gânduri pe jumătate în practică renunță și nu se mai întorc. Dacă nu vă înfruntați unul pe celălalt serios, doar îți vei răni partenerul. Dar dacă mă înfrunți serios, îmi voi risca viața. 2009 a fost a zecea aniversare a carierei mele solo, și de asemenea al zecelea an al celor care lucrează la Heisei Kamen Rider, așa că probabil aveau aceleași sentimente de a readuce acele sentimente împreună și să le clădească, și eu cu siguranță vreau ză lucrez acolo unde mi s-a spus ”trebuie să fi tu”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!