vineri, 23 august 2013

Kaichoblog - 10 februarie 2011

Ziua bună vouă~~~~\(=^V^=)/

Aici e Președintele drag tuturor al Consiliului de Studenți (^_-)—
Ei atunci....am câteva vești nefericite să vă spun...(Tw\) *boohoo*

În excursia de la ski de anul acesta, la sfârșit, echipa mea, cu regret, s-a clasat pe al VIII-lea loc.
Am fost atât de umilit după asta, nu am dormit în aceea noapte....
Și am mers pe munte în întunericul nopții pentru a accepta (>.<)

Cââând vom putea câștiga? (>o<) *of*

Ei, oricum, atât echipa victorioasă și echipele cărora le-a trecut printre degete victoria,
Au avut o privire plăcută pe chipul lor (*oVo*) Uh-hu!
Când am văzut,
M-am gândit ”Cumva....e bine” în timp ce simțeam lacrimile izbucnind...
(T_T) *suspin suspin*
Ahhhh, vă iubesc atât de mult, doamnelor și domnilor ai școlii mele...
Sunteți prea adorabili!!! (>V<)

Am simțit de parcă am să am un atac de cord de la asta....Ah!
A fost înfricoșător...(^^;

Ei atunci, nu vor mai fi evenimente școlare pentru ceva timp,
Dar mă întreb dacă este ceva ce putem face în acest timp (-~-) hmmm

Poate cineva să se gândească și să-mi trimită câteva idei? (ŸoŸ)

Poate voi face ceva ca o cutie de idei a școlii.
Trimite-ți cu toții multe idei (^^)

Ca ceea ce vreți să faceți, ce credeți că ar fi interesant, etc.

Ei atunci, Președintele vostru drag al Consiliului de Studenți
Va merge pe munții înzăpeziți acum.
Astăzi trebuia să fac pregătirile pentru Olimpiadă o(^_^)o

Ei atunci, ziua bună tuturor~~~~(ŸVŸ)/

Vă iubesc


De la Președintele Consiliului de Studenți

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!