duminică, 4 august 2013

Gackt blog - 21 martie 2011

SHOW YOUR HEART: Raport de la cei care sunt în zonele afectate

Pentru DEARS

De data aceasta am putut duce provizii în orașul Tagajo, din prefectura Miyagi.
Deși de multe ori știam că drumul ar putea fi distrus,
Am pus la cale un plan pentru a transporta în zona afectată
Minimul necesar, chiar și într-o mașină.

În ciuda faptului că timpul a trecut repede,
Ne-am putea duce în trei avanposturi de provizii și benzină.

Acum, mulțumită oamenilor și speranței lor,
Au fost momemente în care asemenea lucruri,
Ce nu ar putea fi făcute într-o situație obișnuită,
Ar putea fi realizate prin forță.
Nu am intenția de a spune dacă este corect sau nu
Acest mod de a acționa.

Oricum, vreau să ofer provizii tuturor celor din zonele afectate.
Și aceasta a fost o modalitate.

Pentru toți care sprijină SHOW YOUR HEART din umbră
Și tuturor colegilor mei ce lucrează în acest proiect,
Tuturor prietenilor din zonele afectate,
Și mai presus decât toate, victimelor ce fac un efort în acel loc,
Tuturor care îi sprijină,
Vă mulțumesc din adâncul inimii.

SHOW YOUR HEART nu este doar pentru a strânge bani,
Ci și pentru a oferi provizii, oameni și benzină.

Cu scopul de a transporta proviziile, o selecție de persoane a fost făcută pentru SHOW YOUR HEART.
Și de acum încolo, voi publica rapoartele lor.
Am ales fotografiile ce au fost trimise.
Fotografiile care am crezut că sunt dure, le-am distrus.
Dar, aș dori să le exprim gândurile și sentimentele prin pozele care le-au făcut.
Vă rog să acceptați cuvintele lor,
Chiar dacă sunt unele ce ar putea fi considerate impresionante.

RAPORT AL ECHIPEI S.Y.H. de la zona afectată

Zona de refugiați.
La început, eram doar 1000 de oameni.

Oamenii ce au venit aici, imediat după tsunami,
Forțele de apărare au fost poziționate la Tagajo
Și membri trupelor au salvat persoane din mare,
Timp în care victimele au scăpat doar cu ce erau îmbrăcați.

Acum, aproape 200 de persoane au fost evacuate.
Într-un centru cultural, aproape 2000 de oameni sunt în siguranță.
Și proviziile oferite de SHOW YOUR HEART au început să fie raționalizate
În sala de sport din campusul universității Tohoku Gakuin.

Prânzul de ieri a fost o banană.

La știri am văzut prea multe informații pe care nu le-am putut accepta.
Poate că a fost un elev de școală primară.
În dialectul local, într-un poster plin de cuvinte, s-au oferit informații despre părinții săi care lipsesc.

    Adăpostul din capelă

 Împărțirea prânzului

 Tabla cu mesaje

   Cuvinte din școala primară

ACTIVITĂȚI DIN ECHIPA S.Y.H. pe teren
*************

Când am ajuns în zona afectată, era întuneric.
La început, m-am simțit rușinat când mi-am imaginat scena cu noi.
100 de persoane au făcut livrările la centrul de refugiați.

Victimele care au scăpat de tsunami, care stau în acest loc de o săptămână, sunt epuizate.
Înconjurați de o noapte liniștită, nu e nimeni care să vorbească.
Am lăsat proviziile afară, iar acum temperature este sub 0 grade.

Gândindu-mă la asta, măcar livrările au sosit la timp în după-ameaza aceasta.
Cele 12 tone care au ajuns pe timp de noapte, la temperaturi sub 0 grade,
Au fost livrate în sala de sport al universității,
De către persoanele din Tagajo și din universitate,
În 10 drumuri care au durat 3 ore.
A doua livrare de provizii, care aștepta aproape, a sosit în zori, în 3 ore.

Persoane de la universitate

 Livrarea

  Încărcarea proviziilor

ACTIVITĂȚI DIN ECHIPA S.Y.H. în zona afectată
************

Proviziile de la S.Y.H. au fost duse la loc sigur în campusul universității Tohoku Gakuin,
În orașul Tagajo, în acest centru cultural și punct de întâlnire (ce nu are capacitatea de depozitare),
Unde proviziile vor ajuta aproape 2200 de persoane.
Foile de distribuție a echipei de la universitate vor ajuta S.Y.H. mai târziu.


 Provizii aranjate în sala de sport

     Persoanele de la universitatea Tohoku Gakuin

ACTIVITĂȚI DIN ECHIPA S.Y.H. pe teren
*************

O parte din proviziile pe care le-am adus este benzină.
Acesta va fi folosit pentru echipele de urgență și utilajele grele.
În acest moment, pentru Tagajo și forțele de apărare, benzina a fost un lucru greu de găsit.
Astfel, operațiunea S.Y.H. a fost un succes.

Cum am spus, la primăria din Tagajo, benzina este necesară pentru 30 de vehicule utilizate
Pentru a muta ruinele și pentru situațiile de urgență.

Nu am putut face multe poze, dar am putut face o poză unui vehicul industrial
Care încărca benzină, după ce a fost cerut de primărie.


  Mașina încarcă benzina

 Cisterna și mașina industrială

  Cisterna și mașina în zona afectată

ACTIVITĂȚILE ECHIPEI S.Y.H. în zona afectată
************

Distrugerile produse în centrul orașului Sendai este mic.
La fel și în zonele rezidențiale.

De data aceasta, cutremurul Kanto a fost pe coasta prefecturii Miyagi,
Tsunami-ul a lovit prefectura Iwate și prefectura Fukushima.
Distrugerile în orașele de pe coasta Miyagi sunt enorme.

Apropo, portul Sendai nu este în Sendai, este în Tagajo, și a fost distrus.

Acesta este peisajul din orașul Tagajo.
Stâlpii înclinați arată puterea tsunami-ului.

   Stâlp de telefon rupt de tsunami

ACTIVITĂȚILE ECHIPEI S.Y.H. în zona afectată
*******************

Acesta este unul dintre drumurile principale ale orașului Tagajo.
Pare scena unui atac aerian.
Principalele drumuri de circulație.

  Drum principal

ACTIVITĂȚILE ECHIPEI S.Y.H. în zona afectată
*******************

Așa arată orașul dimineața.
Așa a lăsat tsunami-ul CVS-ul…
Nu a mai rămas nimic.
Când a venit tsunami-ul, încă erau persoane în magazine.
Și acum nu mai este nimic.

 Magazin gol

ACTIVITĂȚILE ECHIPEI S.Y.H. în zona afectată
*******************

În această situație…
În aceea zi, în care tsunami-ul ne-a arătat furia sa.

      Mașină într-o stare bună

Pe o stradă, am găsit multe mașini care au fost împinse una în cealaltă…

Un munte de mașini se află în oraș

Camioane și mașini răsturnate.

Această zonă nu arată ca una afectată de tsunami, ci ca un centru industrial.
Când tsunami-ul a venit, mașinile au fost răsturnate.

Șoferii au fost scoși de sub mașini.

   Peisajul din oraș

ACTIVITĂȚILE ECHIPEI S.Y.H. în zona afectată
*******************

Mașini răsturnate.
Ele stau dovadă că oamenii din interiorul lor nu au putut face nimic.
În mai toate cazurile, am găsit astfel de mașini.
Din cauza tsunami-ului, această mașină are forma unei dango.
Este posibil ca jos să fie corpul cuiva.

Cu toate acestea, nimeni nu a recuperate corpul,
Iar descompunerea sa se simte în mediul înconjurător.

  Mașină răsturnată

   Mașini unele peste altele

ACTIVITĂȚILE ECHIPEI S.Y.H. în zona afectată
*******************

Casele au fost distruse.
Aici vedem un rezervor răsturnat. Forțele de apărare și poliția încă nu pot intra.

Este o mașină care a intrat într-un stâlp.
Scaunul șoferului este complet distrus.
În muntele de mașini se poate simți miros de descompunere.
Și nu putem fi siguri de câte mașini sunt, care sunt în partea de jos.

Am primit informații că forțele de apărare au început operațiunea de salvare în această după-amează.
Și a trecut o săptămână de la tsunami.

 Zona rezidențială

   Mașina care a intrat în stâlp

   Zona rezidențială

ACTIVITĂȚILE ECHIPEI S.Y.H. în zona afectată
*******************

Aproape de acest loc, au existat multe restaurante și locuri de ramen.
Acum, sunt ruine.

    Strada principală

ACTIVITĂȚILE ECHIPEI S.Y.H. în zona afectată
*******************

Aproape de acest loc,
Continuă drumul spre portul Sendai, în zona de logistică….
Aici, zona de parcare a unei clădiri a fost distrusă.

Se pare că valurile au ajuns la 15 metri.
Câțiva zeci de muncitori erau aici când a lovit tsunami-ul.

  Baza logistici

   Clădirea de birouri

 
   Birouri

ACTIVITĂȚILE ECHIPEI S.Y.H. în zona afectată
*******************

Aceasta este starea din momentul de față a birourilor din portul Sendai.
Aproape 15 angajați lucrau când a lovit tsunami-ul.

   Compania asociată

Ceea ce mass media a prezentat este doar o parte din ceea ce este aici.
De fapt, situația teribilă depășește mult imaginația.
Este clar că reconstruirile vor dura mult timp.

Într-adevăr, este necesar a sprijini S.Y.H., precum și reconstrucția.
Sfârșitul raportului.

ACTIVITĂȚILE ECHIPEI S.Y.H. în zona afectată
*******************

Postez acest lucru și pe Twitter.
În echipa S.Y.H. este și un reprezentant al companiei mele, Sato-san.

Din moment ce el are filial și în Sendai, aflându-se acolo,
Poate vedea totul mai clar, și poate contacta compania
Pentru a coopera în livrarea proviziilor.

În acest timp, el este și una dintre victime.
Nu îmi pot imagina ce gândește el în acest moment.

A găsit multe trupuri ale prietenilor săi.
Dar nu a plâns, a decis să meargă mai departe.

”GACKT, am de gând să merg acolo și este posibil să găsesc multe persoane.
Am de gând să îi arăt tuturor, sau orice altceva.
Nu știu cum am să găsesc persoanele….
Dar este în ordine, nu?....Voi face sentimentele tale cunoscute întregii lumi.”

Asta a spus el.
Bineînțeles că și el a trimis provizii.
Dar, ce amintiri va avea după ce și-a găsit colegii morți?
La ce s-a gândit?
Într-adevăr, nu pot să impart acest fel de durere cu el.

Dar cred că durerea persoanelor ca el mă face să iau în considerare
Anii în care să continui să dau ce am mai bun pentru a ajuta oamenii care suferă.

În aceste zile, vor fi multe evenimente de caritate.
Nu știu care vor fi bune și care vor fi rele.

Pot doar să spun în mod clar că nu am nici un interes în a face un ”spectacol” de caritate.

Caritatea nu este o competiție.
Este ceva care să ajute victimele.

Doresc ca nimeni să nu piardă din vedere importanța acestui lucru.
Activitatea noastră nu este de a face spectacol.
Trebuie să fie ceva pentru a ajuta victimele.

Drumul încă este lung, dacă ne gândim cu toți,
Și acționăm, sunt sigur că îi putem ajuta pe toți.

Asta cred eu.

Mă rog ca toate victimele acestui dezastru să fie fericite într-o altă viață.

Și ca noi să nu eșuăm, să facem ceea ce putem împreună.
Și de asemenea, să sperăm pentru toți cei care sunt încă în viață.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!