miercuri, 7 august 2013

Gackt blog - 18 iulie 2011

În cele din urmă....începe

Pentru DEARS

Începem în cele din urmă turneul european.
Am ajuns chiar să îmi întâmpin ziua de naștere în timpul filmării pentru PV
Ahahahaha


Ei, nu am ce să-i fac.
Totul a fost oprit.
Dar cu toți m-au felicitat într-un fel sau altul.
Ieri, am mers cu toată trupa împreună ca de obicei ”să petrecem”
Dar am fost foarte fericit când mi-au adus cu toții, torturi pentru mine



Cam cu o săptămână înaintea zilei mele de naștere,
Și chiar și acum, condiția mea fizică nu s-a întors la normal
Și vocea mea aproape că a dispărut.
Cânt, și apoi o pierd, apoi cânt, apoi o pierd.
Pur și simplu nu-și revine.
Ei, nici aici nu am ce să fac.

Trebuie să râdem în astfel de momente.

Ieri, după ce am mers la spital,
Am tras cu ochiul pe o stradă în Shibuya,
Și am văzut un peisaj pe care nu l-am mai văzut înainte.
Trăiesc în Tokyo de 16 ani acum
Și încă sunt multe lucruri pe care nu le-am văzut.


Timpul este foarte prețios
Și trece într-o clipită.
Ca nisipul ce-ți alunecă printre degete.

În ultimul timp, chiar și un peisaj cu nimic ieșit în comun
Pare ceva prețios.

Zâmbete ușoare, zâmbete ce apar brusc
Par ceva de neprețuit.

Chiar și timpul petrecut fără sens, petrecând cu prietenii
Pare a fi timp prețios, important.

Poate pentru că sunt obosit,
Astfel acele zâmbete minunate îmi penetrează inima.

Am primit multe e-mail-uri cu urări de la voi toți.
Cuvintele ”Vă mulțumesc mult” nu se vor opri să se revarse.

Voi părăsi Japonia în curând,
Așadar sunt fericit să petrec chiar și puțin în fața tuturor DEARS.

Oricum, se pare că va fi o noapte lungă,
Să dau tot ce am mai bun, atunci?

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!