vineri, 16 august 2013

Kaichoblog - 20 noiembrie 2010

Ziua bună vouă ~~~~!!!

Și acum, Fukimasai a ajuns la sfârșit (T_T)
Din moment ce nu au fost multe spectacole de data aceasta,
Mă simt foarte nedoritor să le termin….
Doamnelor și domnilor a populației studențești,
Ați petrecut nopți nedormite agățându-vă de același regret?

Nu trebuie să faceți acele fețe triste (/_\)!!
De ce oare...de ce oare....
Pentru că de astăzi, spectacolele Nemuri Kyoshiro ale lui GACKT încep
La teatrul Chunichi în Nagoya \(^o^)/
Aplauze (^^)// *aplauze aplauze aplauze*

Eu, Președintele Consiliului de Studenți, abia am așteptat această zi.
Cred că voi privi spectacolele din primele zile dintr-o zonă specială _(Ÿo_Ÿo)_

o(^_^)o *bătaie de inimă puternică*

Ei bine....am făcut tot posibilul să-mi ajustez programul
Pentru un spectacol în plus de Crăciun,
Dar din păcate, a fost decis împotriva faptului că nu toți membrii F9 pot fi prezenți. (-_-;)
În consecință, nu vor mai fi spectacole în plus anul acesta (Q_Q)â
Așadar, chiar și în timp ce iau o pauză fără regrete, eu, Președintele  Consiliului de Studenți,
Mă gândesc să merg la spectacolul Nemuri Kyoshiro.

Altfel,
Doamnelor și domnilor a populației studențești (=_=)
Cei care vor veni la piesă, astfel încât să nu faceți de rușine reputația școlii Camui Gakuen,
Fiți siguri că veți fi bine și foarte emoționați în timpul piesei d(^_^)!
Cred că și eu voi țipa ”HEY! (^o^) KYOSHIRO!!!” la sfârșit.

Ei bine, doamnelor și domnilor ai populației studențești
Ziua bună vouă~~~!!!


De la președintele vostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!