luni, 12 august 2013

Out of Music - august 2010

O scurtă traducere a unei secțiuni din ”Out of Music” în care Gackt își apără mutarea la Avex.

G: ”Ever” este de asemenea primul meu single de când m-am mutat la Avex, dar se pare că sunt câțiva fani ce s-au îngrijorat că m-aș putea schimba din cauza asta.

Î: Îngrijorați?

G: La început nu am înțeles de ce spuneau asta, dar după ce am ascultat motivele, sunt multe lucruri pe care cred că le-au înțeles greșit. Din contră, a fost interesant. Avex sunt cunoscuți că își îndeplinesc înregistrările prin tacticile lor de afacere, și cred că din acest motiv imaginea lor e puternică. Așadar, când am fost acolo, erau motive de îngrijorare că mi-aș putea schimba chiar și sunetul. Dar, vreau să le spun acestor fani, nu ar fi ceva neobișnuit din partea mea să mă schimb doar din acest motiv? La ce ați fost atenți în ultimii zece ani? Cu siguranță Avex este o companie de înregistrări a cărui punct forte sunt strategiile de afaceri. Dar asta e pentru că sunt serioși când vine vorba despre vânzarea unei idei noi. Altfel, nu crezi că ar fi fost mai bine dacă își păstrau vechile metode, nu creșteau vânzările sau nu produceau rezultate și ucideau artistul? Motivul pentru care Avex a fost capabilă să-și stabilească stilul din momentul de față e pentru că sunt serioși. E pentru că înfruntă vânzările cu foarte mare seriozitate și produc rezultate pentru care sunt unde sunt acum. Să te plângi doar pentru că-și înfruntă scopurile serioși și produc rezultate, nu are logică din punctul meu de vedere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!