vineri, 23 august 2013

Kaichoblog - 25 ianuarie 2011

Ziua bună vouă~~~~!!!

Eiiii atunci, este toată lumea pregătită mintal pentru Festivalul PhysEd
Care va începe în curând? (ŸwŸ)/

Eu, Președintele Consiliului de Studenți, sunt pe drum spre ultima
Reprezentația din Sendai a eroului meu, GACKT.
Piesa a evoluat minunat din ceea ce am văzut în Nagoya,
Și nu mă pot opri din plâns….(/_;) *suspin suspin*

În cele din urmă, reprezentațiile aici s-au terminat,
Și următoarea va fi marele final în Tokyo,
Așadar, presupun că mulți studenți Camui Gakuen
Vor veni la finala din Tokyo, nu-i așa?
Minunat!!! \(^o^)/

Inima mea o ia la fugă~~~~o(^_^)o *ba-dump*

Eu, Președintele Consiliului de Studenți,
M-am antrenat fără oprire pentru Festivalul PhysEd,
Așadar, vă voi arăta o victorie
Pe care liderii celeilalte echipe nu o pot măsura (V) oVo (V) *râs îngâmfat*

Toți studenții care participă la Festivalul PhysEd,
Fiți siguri că v-ați îmbunătățit condiția fizică (^^)/””””””

Eu, Președintele Consiliului de Studenți,
Mă voi pregăti acum.
Încă o dată, astăzi la sfârșit,

Cred că voi țipa cu putere
”HEY (^o^) KYOSHIRO!!!”

Ei atunci, tuturor

O noapte bună vouă~~~~!!!!

De la Președintele vostru al Consiliului de Studenți


LOVE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!