marți, 6 august 2013

Gackt blog - 11 aprilie 2011

SHOW YOUR HEART: Raport de activitate numărul....am uitat

Pentru DEARS

Mi-a luat mult timp,
Dar am făcut un raport de activitate de pe 31 martie până astăzi.
Oricum, erau atât de multe poze trimise că
Doar să le vedem pe toate a fost o provocare.
Și îmi pare rău că ne-a luat atât de mult să le punem împreună.
Din moment ce vreau să pun pozele tuturor,
Chiar dacă înseamnă că această postare va fi plină de ele,
Voi posta poze la anumite intervale în raport.

SHOW YOUR HEART*GIVE YOUR LOVE

Mulți prieteni m-au ajutat, nu doar din Japonia, ci din întreaga lume.

SHOW YOUR HEART din Singapore

SHOW YOUR HEART din Olanda

A fost atât de multă muncă până pe 31,
Că nu sunt sigur ce să scriu și cum...
Singurul lucru pe care trebuie să-l spun este,
Runda aceasta de activitate S.Y.H.
Nu a fost ceva creat cu propria mea putere.

SHOW YOUR HEART din regiunea Kansai

SHOW YOUR HEART din regiunea Kyushu

Mulți prieteni au ajutat.
Începând cu Mayo Kawasaki, și prietenii mei celebri au ajutat.

SHOW YOUR HEART din regiunile Kanagawa și Tokyo

Incluzând și dansatorii mei, au fost o mulțime de prieteni ce au preluat controlul peste întreaga Japonie.

SHOW YOUR HEART din regiunea Kanto

SHOW YOUR HEART din regiunea Kyushu

NHN, Rakuten, Pizza-la, Stone Market....
Nu pot numi toate companiile, dar mulți dintre prietenii noștri au acționat.

 SHOW YOUR HEART din regiunile Tokyo și Kanagawa

SHOW YOUR HEART din regiunea Kanto

O inimă chemând pe alta, mulți prieteni ne-au susținut șine-au ajutat.
Și nu doar japonezi, ci DEARS din întreaga lume au acționat.

 SHOW YOUR HEART din regiunile Chubu și Tokai

Suntem legați.

SHOW YOUR HEART din regiunile Chubu și Tokai

SHOW YOUR HEART din regiunea Hokkaido

Sunt foarte recunoscător.

 SHOW YOUR HEART din China

Desigur, situația nu a luat sfârșit,
Lucrurile care trebuie făcute cresc în fiecare zi,
Și ceea ce este nevoie în zonă se schimbă cu o viteză uimitoare.
În aceea situație haotică, și în lunga restaurare de acum încolo,
Dacă inimile noastre nu sunt legate puternic, viitorul nostru va deveni inutil.
Dacă doar înapoiem ”lucruri”, nimic din ce s-a pierdut nu se va întoarce.

SHOW YOUR HEART din regiunea Kansai

SHOW YOUR HEART din China

Trebuie să ne recuperăm inimile.
Acesta este cel mai important lucru pe care trebuie să ni-l amintim.
Simt asta acum mai mult ca niciodată...

SHOW YOUR HEART din regiunea Okinawa

Cu frigul încă prezent pe 31 martie,
Timp de 2 ore, de la 17:00 la 19:00,
În 130 de locații în jurul țării, mulțumită celor 5000 de oameni,
S-a ținut activitatea simultană de strângere a fondurilor de pe stradă.

SHOW YOUR HEART din regiunile Chubu și Tokai

SHOW YOUR HEART din regiunea Kyushu

În aceste 2 ore, am strâns donații de 25.234.490 de yeni.
Și în cele 3 săptămâni de activități de strângere a fondurilor,
Am livrat donații în total de 210 milioane de yeni Crucii Roșii.
Aceasta este cristallizarea inimilor prietenilor noștri,
Și a persoanelor care au fost de acord și au donat.

 SHOW YOUR HEART din regiunea Kansai

SHOW YOUR HEART din districtul Hokushinestu

Pe 31 martie, prima rundă națională de strângere de fonduri s-a terminat,
Dar chiar și internațional, mulți prieteni de la SHOW YOUR HEART au acționat.

SHOW YOUR HEART din Germania

Germania, Franța, Italia, Elveția, Spania, Norvegia, România...
Taiwan, Korea, Hong Kong, Filipine, Malaezia, Macao, Singapore, Tailanda, Australia...
America, Brazilia, Canada, Argentina, Chile, Columbia...
Nu le pot lista pe toate, dar prietenii mei care trăiesc în multe țări
Și-au ridicat mâinile în fiecare loc și au participat cu noi la strângerea de fonduri.

SHOW YOUR HEART din Sydney

SHOW YOUR HEART din Singapore

În fiecare țară, a fost un eveniment ținut sub reguli stricte.

SHOW YOUR HEART din România

SHOW YOUR HEART din România

În țări cu reguli de strângere a fondurilor pe străzi mult mai puțin stricte decât în Japonia.

SHOW YOUR HEART din Sydney

Mulți prieteni au ajutat.
Și mesaje de iubire au venit din multe țări.
Dacă căutați ”SHOW YOUR HEART” pe youtube,
Puteți vedea cu proprii ochi aceste mesaje ce revarsă iubire.
Vă rog să aruncați o privire.


Până pe 31, multă muncă a fost făcută în același timp.
Pregătirile pentru strângerea de fonduri de pe străzi trce fără să-ți dai seama,
Și sunt multe cereri pentru bunuri de la zona afectată pe care le îndeplinim în același timp.
Cererile încă nu arată semne de sfârșit, nici măcar acum.

SHOW YOUR HEART din regiunea Kanto

Înainte de 31, câteva persoane lucrau cu noi,
Dar din moment ce proiectul a fost la o scară uriașă,
În final a ajuns o activitate cu un staff de 200 de persoane.

SHOW YOUR HEART din regiunea Kanto


SHOW YOUR HEART din regiunea Kanto

Mulți coordonatori de evenimente și stații de poliție din jurul țării
Ce au cooperat cu noi ne-au ajutat enorm.

SHOW YOUR HEART din regiunea Kanto

În mod normal, orice ai face, vor fi persoane care să se plângă.

Am auzit experiențele persoanelor care au asistat la strângerile de fonduri
De pe stradă din câteva locații.

”Nu îmi țipa în față!!!”
Se pare că au fost multe persoane care au primit astfel de cuvinte.

Se pare că au fost și copii de la școală, spunând lucruri ca
”Banii aceștia nu se vor duce cu adevărat la zonele distruse, nu-i așa?”
Și ”Ipocriții!!!”
Și împingeau spunând ”Îi vom lua noi” în timp ce zâmbeau.
Prietenii care au înfruntat asta au spus

”A fost umilitor să aud toate aceste lucruri, dar…
Am plâns când oamenii au donat cu un zâmbet”

”Am ajuns să înțelegem că sunt multe feluri de persoane…”

SHOW YOUR HEART din China

SHOW YOUR HEART din regiunile Chubu și Tokai

Cred că să participi la strângerea de fonduri de pe stradă
Înseamnă să simți direct durerea.

SHOW YOUR HEART din regiunea Okinawa

SHOW YOUR HEART din regiunea Kyushu

Obișnuiți să trăim într-o viață virtuală, în societatea de internet acum,
Ne-am oprit rapid din a simți direct durerea,
Și simt că să fi abuzat de cineva în față
Și să faci ceea ce crezi că e bine e complet respins,
Ar putea fi chiar un lucru necesar.

SHOW YOUR HEART din regiunile Tokyo și Kanagawa

În această lume nebună unde să ne rănim
Unul pe celălalt anonim a devenit ceva normal,
Ca să ne recăpătăm pe noi înșine și inimile noastre ca oameni,
Este necesar să simțim durerea oamenilor direct, și să o înțelegem.

SHOW YOUR HEART din regiunea Kyushu

SHOW YOUR HEART din regiunile Tokyo și Kanagawa

Dacă cunoști durerea,
Atunci nu te vei putea gândi la cei care suferă cu adevărat
Ca fiind problema altcuiva.

E în regulă să începi cu ceva mic pe care-l poți face.
Cred că este în ordine.

SHOW YOUR HEART din districtul Hokushinetsu

Nu cred acel centru de pro și contra
Ar trebui să mă abțin să le fac.
Cred că chiar și acest mod de abținere
E motivul pentru care economia Japoniei a stagnat.

Nu e pentru că într-un astfel de moment,
Ar trebui să privim frumoșii cireși înfloriți
Și să fim recunoscători că ne putem gândi că sunt frumoși…?

SHOW YOUR HEART din districtul Hokushinetsu

Desigur,
Părerea mea e doar a unei singure persoane.
Nu vreau să debat ce e bun și ce e greșit.

SHOW YOUR HEART din regiunile Tokyo și Kanagawa

Pentru mine, să cânt melodii este datoria mea,
Să compun melodii care să ajungă la persoane este datoria mea,
Și să exprim sentimente în aceea melodie ce face să sune clopoței în inima cuiva este datoria mea.

Dacă auzi aceste melodii
Și decizi să dai ce ai mai bun,
Are o semnificație minunată.

SHOW YOUR HEART din regiunea Kyushu

E la fel ca florile de cireș.

E același lucru, ca și cum ai privi florile de cireș
Și ai vărsa lacrimi.

SHOW YOUR HEART din regiunile Chubu și Tokai

SHOW YOUR HEART din regiunile Tokyo și Kanagawa

Sunt multe lucruri pe care le putem face ca S.Y.H. de acum înainte.
Și am continuat să-mi reconsider propriile acțiuni de acum încolo,
Gândindu-mă că sunt mult mai multe lucruri pe care trebuie să le fac
În timp ce-mi continui activitatea muzicală.

Ar trebui să folosesc existența melodiilor și muzicii
Din interiorul meu pentru acel scop.
Poate că acesta este modul meu de a trăi.

SHOW YOUR HEART din regiunea Kansai

SHOW YOUR HEART din regiunea Kansai

Desigur, în momentul de față, sunt multe lucruri
Pe care le fac în afara muzicii.

SHOW YOUR HEART din regiunea Kansai

Cooperarea cu ”Stand Strong East Japan Project” e unul din ele.

SHOW YOUR HEART din regiunea Okinawa

Cooperarea cu ”Tokyo Collection” pentru a acționa astfel încât
Noi să nu devenim epuizați la acest eveniment este altul.

SHOW YOUR HEART din regiunea Shikoku

Printre lucrurile care au fost spuse astăzi
În conversația mea cu Seijou-kun de la ”SSEJP”
Au fost ”Care sunt lucrurile pe care le pot face datorită faptului ce sunt acum?”
Și ”Ce pot oare eu face acum…?”
Acesta este modul de gândire de bază pe care el și eu acționăm.

”SSEJP”

Oricum nu vorbim despre îndeplinirea imposibilului,
În investigarea întrebării ”E ceva ce pot face pentru ceea ce sunt acum?”
O imagine a devenit clară.

SHOW YOUR HEART din regiunea Kansai

SHOW YOUR HEART din regiunile Tokyo și Kanagawa

În timp ce cercul crește, devine ceva util,
Dacă pot ajuta multe persoane, chiar și singur…

SHOW YOUR HEART din regiunea Shikoku

SHOW YOUR HEART din regiunea Hokkaido

În momentul de față, se spune că vom avea nevoie de 50 de trilioane de yeni
Pentru a reface țara și unele rapoarte spun 200 de trilioane.
Cred că deja sunt oameni ce nu pot înțelege mărimea acelor numere.
De fapt, Crucea Roșie a strâns în total 130 miliarde.

SHOW YOUR HEART din China

SHOW YOUR HEART din regiunea Kyushu

Dacă am presupune că ne va lua 20 de trilioane să reconstruim,

Într-un mod care poate fi simțit,
Situația noastră de acum e
”Ne va lua 200.000 de yeni să reparăm lucrurile, dar am doar 1300 în mână”.

Cu toți ar trebui să înțeleagă acum cât de multe persoane,
Și cât de mulți bani și provizii avem nevoie.

În momentul de față, sunt prea multe lucruri ce ne lipsesc.

SHOW YOUR HEART din districtul Hokushinetsu

Cu toate acestea, va trebui să ne sprijinim unul pe altul pentru un timp îndelungat.
Vom avea nevoie și de ajutor din afară.

SHOW YOUR HEART din districtul Hokushinetsu

Și vom avea nevoie de ceva care să ne sprijine inimile.

SHOW YOUR HEART din regiunea Kyushu

SHOW YOUR HEART din regiunea Kanto

Astfel nu vom deveni epuizați.
Astfel ne vom putea recăpăta zâmbetele chiar și pentru o zi.

Și de asemenea, copii care vor veni nu-și vor pierde zâmbetul.
Să dăm tot ce avem mai bun.

SHOW YOUR HEART din regiunea Kansai

Ahahahah
Nu știu de câte ori ne-am spus asta începând din ultima tură,
Dar surprinzător, nu e chiar atât de rău.
Acest ”Să dăm tot ce avem mai bun” nu e să forțeze pe nimeni,
E o încurajare pentru noi înșine.

 SHOW YOUR HEART din regiunile Chubu și Tokai

Astfel, nu voi pierde în fața propriei mele slăbiciuni.

GACKT

adeverință SHOW YOUR HEART

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!