duminică, 11 august 2013

Scurt eseu despre Chopin

Scurt eseu despre unul dintre compozitorii săi clasici, Chopin, pentru a promova o colecție de CD cu lucrările sale

                Dacă s-ar putea ca toată lumea să fie însuflețită mai mult de Chopin...

                Atât cât îmi pot aminti, eram obligat să stau într-un scaun și să exersez la pian în fiecare zi. Ca și copil, în curând am început să urăsc să cânt la pian...nu era nici o îndoială pentru mine, Chiopin a fost cel care m-a învățat frumusețea profunzimii, amuzamentul, tristețea, tandrețea muzicii, aceea muzică ce putea oferii oamenilor curaj, și semnificația portativelor cu sunete. Înainte să realizez, compozițiile sale, pe care la început le cântam noșalant, le-am exersat iar și iar, și am ascultat muzica sa până ce mi-au fost gravate în mintea mea. Asta înseamnă să fii complet afundat, erau nenumărate momente în care am vărsat lacrimi la peisajul delicat pe care muzica sa îl evoca. Degetele mele dansau pe clape...el m-a învățat bucuria și amuzamentul de a cânta la pian.
                Nu ar fi o exagerare să spun că baza muzicii mele est Chopin. Muzica sa a avut o enormă influență asupra mea, avea atât de mult șarm și fascinație. Vreau să o ascultați cu propriile voastre urechi. Pentru că fiind atins de muzica sa, veți putea prinde o licărire dintr-o lume nouă. Asta nu este o exagerare. Sper că veți comfirma asta. Și, dacă înțelegeți sentimentele sale, nu e nimic mai mult ce mă face mai fericit ca fan ce-l respectă și-l adoră.

GACKT

Nu există promisiune pentru ziua de mâine,
Sau garanția unei vieți.
Așadar, trăiesc punând totul în acest moment.
Nu contează cât de greu sau dureros este,
Vreau să înfrunt totul serios.
Este calea vieții pe care am ales-o.

Dacă timpurile erau diferite,
Dacă eram născut într-o eră diferită,
Dacă eram născut într-o țară diferită,
Posibil să fi fost forțat pe o cale a vieții neplăcută.
Când mă gândesc la asta,
Sunt bucuros doar că sunt capabil să aleg calea pe care să o trăiesc.

Cu siguranță nu este ușor, dar
Această cale a vieții...este atât de amuzantă.
Cea mai amuzantă!!!

Ai încerca-o cu mine?
Desigur, nu e târziu să începi acum.

E ceva ce cu toți avem,
Timpul care este limitat.
O viață ce se va stinge într-o zi.
Chiar dacă nu faci nimic,
Torța cu siguranță se va stinge într-o zi.
Așa că, nu ar trebui să decizi propria ta cale de a arde
Și să încerci să luminezi ce e în jurul tău mai tare decât oricine?

Asta e ceea ce cred.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!