vineri, 9 august 2013

Gackt blog - 25 iulie 2011

De la fereastra autobuzului lui GACKT Ediția Franța 2011

Pentru DEARS

Noul YFC se mișcă în final.

A durat ceva timp să facem conceptual să devină realitate,
Dar am reușit să ne facem o intrare explozivă.

Voi părăsi șirul de evenimente și sincronizarea
Ce a dus la mine, plănuind noul YFC
Și evenimentele de până acum, până la o dată târzie.

Am terminat spectacolele în Paris,
Am petrecut jumătate de zi în oraș,
Și acum ne îndreptăm spre următorul spectacol, Cologne.

Ei, ca de obicei, timpul meu de somn este extrem de scurt,
Așa că era ceva sigur să întâmpin zorii singur.

Ei, e pentru că e evident că nimeni nu e treaz la ora asta.

Recent, JON m-a întrebat

”G, am tot vrut să te întreb,
Dar poți dormi în autobuz?”

”Umm, să văd...
De obicei dorm foarte puțin
Așa că nu pot spune.”

”Huh...cât de puțin?”

”Cel mult....2-3 ore...”

”Ce????? Chiar poți să trăiești cu atât timp de dormit?”

”Ei, dorm mai mult dacă e o femeie lângă mine.”

”Cu alte cuvinte, faci dragoste?
Chiar dacă nu pari a fi uman.”

”Ce vrei să spui?”

”Se pare că în mod normal bei sânge...”

”Ahahaha, aud asta des.”

Ei, din moment ce nu am cum să aduc o femeie cu mine în autobuz,
Am ajuns să dorm foarte puțin.

Desigur, ar fi imposibil ca doi oameni
Să doarmă pe un pat atât de îngust.
Dar ar putea să nu fie atât de rău.
Ahahahaha.
Să dormi în brațele cuiva într-un loc îngust,
Ar fi destul de dulce.
Aș putea să încerc data viitoare.

De obicei nu fac poze.
De obicei încerc să fac astfel încât peisajul e gravat în mintea mea.
Simt de parcă dacă îl văd printr-o cameră, peisajul nu rămâne în inima ta,
Și doar pentru că l-ai fotografiat nu înseamnă că-l poți vedea iar.

Dar așa, nu pot converti totul pentru DEARS,
La ceea ce mă uit
Așa că încerc să fac cât mai multe poze posibile.

Dar nu e ca și cum frecvența de a le face va crește mult
Așa că vă rog să nu vă așteptați la prea multe.

În noaptea de 19 iulie,
Repetiția a început imediat ce am ajuns în Paris.
Și când spun asta, mă refer, că într-o situație deja dificil.
Pregătirile nu erau încă gata.
A fost pentru prima dată când nu am avut de ales
Să trecem repede de la repetiție la spectacolul real
Cu atât de puțin timp și cu pregătirile neterminate.

Astea fiind spuse, chiar dacă e obositor să te gândești că nu ai ce să-i faci
Trebuie doar să faci ce poți și să nu renunți până la sfârșit.
Nu e nimic ce să faci.
Nimic decât să lupți.

Starea spiritului

Din moment ce am plănuit să stăm într-un hotel
Doar pentru spectacolul din Franța,
Ne-am dus gențile în cameră.

Am stat în aceeași cameră cu JON, care devenea agitat
Așa că am vorbit despre multe lucruri cu el.

”Decât să te agiți în legătură cu lucrurile mărunte,
E mai important să abordezi spectacolul-live, înfățișând o imagine
Care îi va face pe toți fani care au venit să te vadă să se întoarcă acasă fericiți.”

Imaginea este un mod pentru o persoană de a scoate
Aceea putere pe care o au în interior până la sfârșit.
Nu am început niciodată nimic
Fără o astfel de imagine.

Fără îndoială, de la început până la sfârșit,
Schițez o imagine în mintea mea,
Și pictez o pictură în inima mea,
Expresia mea și a persoanei în fața cărui stau atunci.

Dacă faci asta,
Rezultatul cu siguranță se va întoarce spre ceea ce ai pictat cu inima ta.

M-am trezit la 4 dimineața
Și m-am pregătit pentru dimineața matinală în Franța.

Soarele era pe cale să răsară.
Până atunci, am făcut pregătiri să ies
Și să caut o brutărie.

Orașul se trezește

Peisajul matinal de pe stradă când am părăsit hotelul

Asta e rutina mea zilnică în Franța.

Este un obicei de-al meu
Pe care trebuie să-l fac ori de câte ori vizitez Franța.
Desigur, poți lua pâine și din hotel,
Dar e mai degrabă fără gust.
Nu am găsit niciodată pâine delicioasă într-un hotel.

Strada pe care am luat-o hotărât în jos

Era simplu.
Am luat-o în jos pe stradă determinat.

Strada ce se transformă

Când e devreme, abia sunt câteva persoane,
Dar iar, e amuzant.

În populatul Paris,
Iubesc momentul cu abia câteva persoane pe ici colo.

O parcare de stradă în Paris

După zece minute de mers, am găsit o brutărie.

Prima brutărie după o scurtă plimbare de la hotel

O doamnă cu un zâmbet minunat m-a întâmpinat.

Interiorul brutăriei

Nu am putut comunica în engleză,
Dar am comandat 2 croasante cu franceza mea stricată.

”Două domnul Kurosawa....vă rog (”croasant” în japoneză este ”kurowassan”, GACKT scrie aici ca ”kurosawa-san” făcând referire la groaznica lui franceză)

Mi-a răspuns cu un zâmbet.
Când am întrebat dacă coceau pâinea în magazin,
Mi-a răspuns cu cel mai minunat zâmbet,

”O facem înauntru...”

Oricum, zâmbetul ei era frumos.

Micul magazin în interior

Am decis să merg în timp ce mâncam pâinea.

Kurosawa-san în punga sa de hârtie

Strada ce se deschide în fața mea

După 20 de minute de mers,
Strada s-a deschis puțin.
Mașinile au început să treacă repede și sălbatic.

O intersecție aglomerată de dimineață

Regele Malefic rătăcind de dimineață

De data aceasta am găsit o brutărie unde
Un grup de persoane ce păreau a fi indonezi se grăbeau

A doua brutărie

Când am intrat și am privit împrejur,
Cu siguranță erau ocupați...
Am găsit ceva ce părea delicios.

”Ce e asta?”

”E o plăcintă cu mere!!!”

Mi-au spus brusc cu un zâmbet fals.
Nu sunt sigur de ce s-au supărat pe mine de la o plăcintă de mere,
Dar am cumpărat-o să o încerc oricum.
Nu mă așteptam la prea mult,
Dar a fost atât de delicioasă că mi-a întrecut așteptările.
Am decis să cumpăr una ca suvenir pentru JON.

Suvenir pentru JON

Când mergi pe stradă dimineața devreme,
Te poți uita calm la diferite magazine.
În timp ce priveam pozele apartamentelor lipite pe fereastra agentului de vânzări,
M-am gândit serios să mă mut acolo pentru ceva timp.

Fereastra agentului de vânzări

O cameră de care eram interesat

O stradă pitorească

O tutungerie stilată

Erau și multe magazine de mobilă.
Într-un fel foarte franzuțesc, erau chiar și magazine
Ce vindeau doar cuiere și clanțe.
Dar încă o dată, a fost foarte greu să le fac poze.

Un magazin mic de mobilă

Un magazin cu o istorie

Când am mers puțin mai departe,
De data aceasta am găsit un magazin de pâine cu o coadă.
Lucrul ce părea a fi tartă de mere mi-a luat ochii.
Părea foarte dulce,
Dar am decis să o încerc oricum.

O a treia brutărie cu o atmosferă bună

 Fațada surprinzător de bine făcută a brutăriei

Interiorul cu oameni stând la rând

Strălucitor de colorat

A fost atât de delicioasă!!!

”Să te trezești devreme e un profit de un penny”
Acum mult timp a spus cineva foarte bine.
Ziua concertului sigur va decurge bine,
Din moment ce am reușit să găsesc o astfel de brutărie.

Apoi am mers la metrou.
M-am întrebat dacă ar trebui să mai merg prin oraș, mai departe
Dar din moment ce eram sigur că nu mă voi mai putea întoarce,
Am lăsat-o pe altă dată.

Intrarea în metrou



Nu înțeleg deloc...

M-am întors pe drumul de pe care am plecat
Și când m-am întors în camera mea de hotel,
JON încă dormea.

”JON!!!! TREZEȘTE-TE!!!!”

Am țipat, și s-a ridicat încet,
Frecându-și ochii.
Când i-am dat plăcinta de mere,
A încercat să o mânânce pe jumătate adormit.

În momentul în care a luat o gură,
S-a trezit cu un aaaaaa,

”E atât de delicioasă~~~~!!!”

După asta, am alergat cu toți la sală.
Am început să ne antrenăm.

Eu cu JON după antrenament

Ca de obicei, Shin-chan nu a fost
Dar presupun că a fost în camera lui,
Antrenându-se singur în liniște.

Am întâmpinat ziua concertului astfel,
Și în timpul unui program aglomerat, am terminat prima noastră repetiție.
Cu toți puțini agitați,
Am terminat cele 2 zile de spectacole în Paris.

Cred că veți putea simți
Conținutul concertelor din Paris
În blog-urile altor membri
Așa că nu voi scrie aici despre,
Dar a fost un concert ce m-a convins de evoluția sa de acum încolo.

Încă este loc de îmbunătățiri,
Și încă multe de făcut.

Terminând a doua zi,
Toată lumea era obosită.

După ce ne-am întâlnit să revedem concertele,
Am mers împreună la un bar.
Am decis să mergem la un bar cunoscut pentru că e interesant, ”Buddha Bar”.

Într-un bar cu atmosferă

Când am intat, era un bar neobișnuit.
Am intrat cu toți și am sfârșit cea de-a doua zi vorbind despre diferite lucruri.

A treia zi ne-am luat o zi liberă în suburbiile din Paris.

Autobuzul adormit în suburbie

Locul pentru camping

Am plănuit să mânânc împreună cu câțiva prieteni parisieni noaptea respectivă
Dar până atunci am decis să fac câteva cumpărături în oraș.
Nu prea mi-am adus geci cu mine de data asta,
Așa că am decis să caut una frumoasă.

Timpul a trecut într-o clipită.
Noaptea a venit și am mers acasă la prietenii mei.
Cu oamenii pe care îi cunoșteam de peste hotare, inclusiv prin S.Y.H.,
Am întâlnit prima dată un director de film acasă la prietena lui.

L-am adus pe JON cu mine,
Dar oricum, de la prietena care locuia într-o casă din mijlocul Parisului,
Paris-ul părea complet diferit.

O nouă stradă

JON zăbovind

Am vorbit cu directorul de film și cameramanul despre diverse lucruri timp de 2 ore,
Apoi am decis să mergem în altă parte.

M-am întâlnit cu un executiv senior
De la cea mai mare companie de publicitate din Franța
Pentru a mânca,
Și el era de asemenea foarte artistic și interesant.

Încă o dată, peisajul din camerele sale avea o atmosferă specială,
Și nu aveam cuvinte, decât ”ceea ce așteptam”.

O stradă veche vizibilă de la fereastră

Strada își schimbă culorile

Am vorbit în apartamentul său până la ora 11 seara,
Apoi ne-am întors la autobuz.

Și ceilalți membrii
Au mers și au văzut diverse locuri.

Aparent, YOU și U:ZO au băut până la amează.
Când s-au întors la autobuz, au terminat 6 sticle de vin
Și erau fericiți.

L-am văzut pe YOU beat pentru prima dată după mult timp.
Așa s-au sfârșit zilele noastre lungi.

Și încă o dată astăzi,
Începe o nouă zi în Germania.

Dimineața devreme lângă granița din Germania

Ei atunci...să mă pregătesc?
Cu toți ar face bine să se trezească acum!!!

Am să ofer cele mai intense emoți iar în seara asta.

Pe curând.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!