miercuri, 31 iulie 2013

Gackt blog - 19 martie 2011

Am reușit în sfârșit să livrăm proviziile. Vă mulțumesc

Pentru DEARS

Noaptea trecută, am reușit să livrăm proviziile în Hitachi, una dintre zonele afectate.
Și în această seară,
Am reușit să livrăm o încărcătură în Tagajo, unde străzile au fost înghițite de tsunami.
Chiar și acum, încă sunt provizii pe drum.

Sunt crăpături pe toate drumurile,
Și traficul din drumul opus este un număr infinit de vehicule de urgență.
Aparent, au fost și un număr incredibil de mașini de poliție și pompieri în linie.

Prietenii mei s-au întors în siguranță la 4 dimineața.
Imediat ce le-am auzit vocile, am vărsat lacrimi fără vreun motiv.

Nu știu pentru ce au fost lacrimile,
Dar oricum, sunt bucuros din adâncul inimii mele că prietenii mei sunt teferi.

”Imaginea chipurilor fericite a tuturor când ușa camionului s-a deschis
Este arsă în mintea mea”

Am fost bucuros să-i aud spunând asta....bucuros din adâncul inimii.

Desigur, am vrut să merg și eu.
Dar aș fi cauzat probleme în schimb.
Sunt un munte de lucruri ce trebuie făcute aici,
Și încă sunt multe alte lucruri cărora trebuie să le dau prioritate acum.
Ne-am încredințat toate sentimentele noastre prietenilor noștri.

Sper să putem livra chiar și puțin din sentimentele
Celor care au participat persoanelor din zonele afectate.

Pe la amează, astăzi,
Am mers la depozit să verific proviziile,
Dar, poate pentru că vroiam să fie livrate chiar și puțin mai repede,
Înainte să-mi dau seama, încărcam serios camionul împreună cu toată lumea.

Chiar și acele cutii masive de apă potabilă, vor deveni speranța lor de a trăi.
Când am terminat de împachetat, oamenii care lucrau în depozit mi-au spus călduros

”Am văzut la știri despre acest proiect caritabil. Te sprijinim cu toți.”

Cu toți m-au asistat în a face imposibilul.
Inimile lor au fost impresionate de această urgență,
Și pentru că au pus înaintea muncii de birou viețile oamenilor
Și alte lucruri care ar fi trebuit să fie făcute înainte, au acționat cu mine.
Vă mulțumesc atât de mult.

Lumea nu este plină doar de persoane corupte.

Sunt sprijinit de atât de multe persoane,
Așadar, am o datorie care trebuie făcută.

De data aceasta, am început un site de caritate numit
”SHOW YOUR HEART”
Scopul său este, primul și cel mai important,
Să adune chiar și cu un singur yen mai mult în donații.
Cred că asta e ceea ce ar trebui să facem acum.

”Nu ar trebui să strângi provizii și să le duci direct la zonele afectate?”

Desigur, multe persoane mi-au spus asta.
Dar să fac asta cere mai multă muncă și formalitățile ncesare,
Și cel mai mult, mult timp decât îți poți imagina.

De data aceasta, nu am cerut ajutor din partea publicului
În a livra proviziile oamenilor din zonele distruse.
Asta a fost pentru a evita confuzia.

De data aceasta, am reușit să trimitem mai mult de 60 de tone
De vehicule cu provizii oamenilor din zonele dezastrului.
Desigur, nu cred că ajunge,
Încă transportăm mai multe provizii acum.

Timpul nostru este mâncat
De procedurile administrative și pregătirile necesare.

Și în timpul acelui timp cerut,
Lucrurile de care sunt nevoie în zonă, circumstanțele,
Condițiile pe care ni le oferă autoritățile, și restricțiile se schimbă repede.

Au fost multe momente când ceea ce părea bine astăzi nu era bine ziua următoare,
Și ce nu era bun și lua timp din ziua care a trecut,
Primeam brusc permisiunea de a o face următoarea zi.
S-a întâmplat ca în timpul necesar pregătirii,
Chiar dacă luai lucrurile pregătite,
Nu mai erau necesare zonei respective deloc.

De data aceasta, mulțumită cooperării cu multe persoane,
Am reuțit să livrăm 60 de tone de provizii din 17 martie.
Dar această muncă a cerut ceva timp de când cutremurul s-a produs.

Motivul pentru asta sunt procedurile oficiale care cer mult timp,
Și sunt multe motive pentru care trebuie făcute.

E pentru că am văzut des că,
Chiar dacă transporți provizii către zone,
Va trebui să te întorci la jumătatea drumului, și nu vei ajunge acolo,
Sau nu poți să duco vehicului acolo.
Dacă nu ajungi în zona afectată, nu are rost.

Procedurile pentru vehiculele de urgență,
Cererea formală pentru asistență din zonă,
Aranjarea rutei,
Primirea permisiunii de a trece,
Obținerea unui depozit,
Securizarea vehiculelor de transport,
Verificarea benzinei,
Aranjarea punctelor de alimentare a benzinei,
Securizarea personalului,
Problema toxinfecției alimentare,
Problema alergiilor,
Sortarea livrării,
Încărcarea...

Sunt destule formalități fără sfârșit și muncă să te poată ucide.

Această muncă este peste capacitatea staff-ului pe care l-am angajat,
Cu toții își pierd eficiența lucrând nopțile.
Desigur, mor să livrez cât mai multe provizii atât timp cât pot.

Dar ca organizație non-guvernamentală, sunt restricții,
Și putem avea un efect negativ,
Așadar, transportarea proviziilor este o problemă ce îți macină nervii.

Nu putem trimite oriunde și să sperăm că vor fi fericiți.

Considerând asta,
Livrăm ceea ce este necesar celor din zonele distruse.

De acum încolo, trebuie să reținem faptul de a nu supraalimenta zonele cu provizii.

”Vrei să transporți provizii, atunci du-te și ia-le!”

Înțeleg cum se simt oamenii care spun asta atât de bine că doare.
Dar este o limită la cât de mult putem încărca în camioane.

Chiar să și mergi direct în zonele afectate pentru a ajuta
Ar fi clar o încălcare acum.
Ajutorul cerut în zonă este muncă profesională.
Dacă noi, oameni obișnuiți, am fi acolo, am fi deseori o povară.

Pentru motivele de mai sus
Activitatea de a strânge bani e pe primul loc
Și cred că e cel mai mare lucru la care am putea lucra.

Astea fiind spuse,
Vreau să le mulțumesc tuturor celor care m-au ajutat să transport proviziile
Din adâncul, adâncul inimii mele.

Bunurile strânse vor fi cu siguranță livrate.
Am lucrat și noaptea.
Au făcut o treabă nefamiliară de dragul vieții.
Cu toți și-au folosit sentimentele de a acționa.

Au fost mulți care au fugit de responsabilitățile lor
”Să strângi bunuri astfel nu va merge” și
”Nu mă simt în stare”.

De data aceasta, o mulțime de companii au participat, cu propriile sentimente.
De la cei care s-au gândit cu adevărat la persoanele din zonele distruse
Și au dorit să facă ceva, la cei care doar s-au gândit ”de ce nu”.

Va fi destul timp pentru discuții cu privire la modul de gândire corect
Sau greșit atunci când situația se calmează.

Nu contează care e motivul
”Virtutea” de a predica teoriile tale tuturor
În timp ce nu acționezi?

Nu știu.
Chiar și doar puțin, nu are rost nici măcar să judeci dacă e bine sau nu acum.
Cred că să acționez acum este calea mea.
Oricum, am acționat.

Contemplarea ar trebui să fie la sfârșitul zilei,
Și folosită când acționezi în următoarea zi.
Nu este timp să te oprești și să stai.

Nu contează care sunt motivele lor,
Sunt recunoscător celor care m-au asistat din adâncul inimii.

Noaptea trecută, am primit o scrisoare de la cineva din zonele afectate,
Unde au fost livrate bunuri.
Și poze pe care le-au făcut erau atașate.

”Lui GACKT-san, tot staff-ul și celor care au asistat le provizii,

Când unul dintre camioanele de la concertele lui GACKT s-a arătat,
Și bagajele ținute deschide pentru a arăta încărcătura din interior,
Am fost uimiți.
Și staff-ul de aici a ovaționat ”Wow~”
Erau atât de multe feluri de provizii încărcate, și cred că să strângi atât de mult,
Să le selectezi cu atenție și să le încarci, trebuie să fi fost foarte dificiil.
Conținutul cutiilor a fost scris de mână pe carton, și toate bunurile ce au fost livrate
Conțineau sentimentele tuturor.
Mă întreb dacă a mai fost vreodată un cadou călduros,
Și am fost foarte emoționați, că nu ne-am putut opri din plâns.
În momentul de față, sunt 150 de persoane care au venit să se refugieze
De la incidentul de la Fukushima în Hitachi.
În mod normal, au vrut să meargă cât mai departe posibil,
Dar desigur, am rămas fără benzină, așadar cel mai bine era să vină în Hitachi.
Bunurile prețioase, prețioase, pe care le-am primit, vor ajunge nu doar la locuitori din Hitachi,
Dar și celor din Fukushima, și tuturor celor care așteaptă și au nevoie de ele!
De când au fost livrate proviziile în Hitachi de data aceasta,
Suntem îngijorați că GACKT-san ar putea fi criticat și încercat de oamenii care se gândesc
”De ce Ibaraki?”
Înțeleg că indiferent de ce ai face, dacă sunt persoane care sunt de acord,
Vor fi și persoane care să critice.
Dar e foarte frustrant să te gândești că chiar și
Sentimentele lui GACKT-san și ale staff-ului care doar pur și simplu
Au vrut să ajute oamenii care au probleme, să fie criticate.
Vreau să spun, cât de tare pot, că nu sunt alte provizii împachetate
Cu atât de multă considerație a sentimentelor către victime.
GACKT-san, și grupul tău, sentimentele voastre au ajuns la noi perfect.
Nu vă putem mulțumi îndeajuns...
Au fost multe distrugeri, și cred că va dura mult timp să ne întoarcem la viețile noastre.
Dar cu puterea persoanelor din grupul lui GACKT-san, pe care ne-au arătat-o
Și puterea uimitoare a unirii, gravată în inimile noastre,
Le vom combina cu puterea noastră și vom face tot ceea ce putem!
Acum că se întreaptă spre Miyagi mâine...
Cred că va fi greu don moment ce drumurile până acolo sunt și mai periculoase decât în Ibaraki.
Sper că sentimentele grupului lui GACKT-san să ajungă tefere la toată lumea din Miyagi.
Vă mulțumim atât de mult.
Vă rog să spuneți tuturor celor care v-au ajutat.
Mari”


Se deschid ușile


Persoane la primărie


Persoane de la JDSF

Și am primit și o scrisoare de la un prieten
Care cu disperare a strâns bunuri în regiunea Kansai.
În acest mod, inimile persoanelor care nu s-au întâlnit niciodată pot fi legate.

”Sunt fericit că am reușit să livrăm 60 de tone de provizii acolo.
În timp ce ei aiureau despre donații de 500 milioane și un miliard de yeni la TV,
M-am gândit că este minunat, dar noi nu am fi putut face niciodată să facem asta.
Când donațiile au fost scoase pentru a fi stârnse,
Situația a fost de așa fel încât, cu greu puteai primi ceva,
Doar 1000 de yeni, sau 5 role de hârtie igienică.
În acest timp, când s-a făcut amează, am început încet să strâng lucruri
Până când într-un final, aveam 10 tone de bunuri.
10 tone într-o singură zi.
60 de tone sunt un cadou minunat împachetat cu gândurile și sentimentele
A zece mii de oameni.
Aici, unde oamenii puteau dona doar 100 yeni sau 100 grame.
Dar când ai zece mii de oameni împreună, se adună 60 de tone.
Ce ar trebui cu adevărat arătat la TV sunt cei care au spus asta.
Că nu sunt bani,
Că atunci când oamenii se strâng, poți face lucruri pe care bani nu pot,
Cu un adevărat lider, GACKT,
Am simțit pentru prima dată ce e ceva minunat.
Continui, dar în timp ce sunt multe lucruri pe care nu le-am putut face în viața mea până acum.
Am învățat această lecție.
Aștept ziua în care ne putem întâlni iar.
Te rog să ai grijă de sănătatea ta.

Toro”


Sortând pentru livrare


 Lucrând


Sortare completă


Toată munca lor fizică le-a luat 16 ore,
Și au sortat proviziile strânse și le-au livrat.
Și astfel, cu sprijinul a multor prieteni,
Am reușit să îndeplinim un obiectiv.

Chiar și acum, însă sunt îngrjorat de siguranța prietenilor mei
Ce se îndreaptă spre zonele afectate.
Dar toți cei care au plecat au spus la unison

”Persoanele care dau tot ce au în sonele afectate, sunt de o sută de ori mai puternici”

Mi-au promis că vor livra încărcătura indiferent de ce se întâmplă.
Îi cred.
Pentru că sunt prietenii mei.

În momentul de față,
Suntem în mijlocul unei tragedii ce are un număr de morți de peste 20.000.
Nu pot să cred că sunt încă persoane care cred că e problema altcuiva.
Sunt chiar și persoane care se plâng de modul în care ceilalți procedează.
Și oameni care fac bani păcălindu-i pe alți.

Este o poveste tristă.

Dar aceia cu siguranță nu sunt singuri oameni.
E în regulă să începi de unde poți.
Oricum, vreau să acționezi.

Aud în fiecare zi că prietenii mei de peste hotare au donat.
Nu puteți dona în contul de pe site de peste hotare.
Ei donează direct la Crucea Roșie.
Caritatea mea nu este singura la care să donați.
Nu contează unde donați.
Este în ordine atât timp cât toți își aleg responsabilitatea.

Acum, banca Rakuten și-a luat întreaga responsabilitatede a accepta transferuri.
Sunt recunoscător din adâncul inimii că s-au descurcat cu o așa viteză.

Aș vrea de asemenea să cer o favoare de la autorități.
Regulile nu ar trebui să fie ceva pe care să le urmezi cu strictețe,
Ci ceva după care să procedezi.
Ce ar trebui pus deasupra tuturor sunt victimele.

Nu vreau să învinovățesc autoritățile.
Vreau să cooperez cu ele.

Sunt multe organizații non-guvernamentale ce gândesc altfel.
Sper din adâncul inimii că situația va lua o turnătură spre bine.
Înțeleg că fiecare zi este o muncă groaznică.

Această postare se lungește, dar până la sfârșitul acestei luni,
Vom continua să strângem chiar și cu un yen mai mult.

Tuturor celor din zonele afectate, dați tot ce aveți mai bun.
Noi nu vă vom abandona niciodată.

SHOW YOUR HEART

GACKT

Voi trage un pui de somn acum

SHOW YOUR HEART (site de donare la scară largă)

Banca Rakuten (0036)
Aripa principală, nr.101
Nr.cont: 9000130
Nume: Donații Show Your Heart Corporația Banca Rakuten

*site-ul nu mai este valabil

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!