luni, 22 iulie 2013

Gackt blog - 1 ianuarie 2011

E un an nou~~~!!!

Pentru DEARS

E un an nou~~~~2011!!!

Imediat la 6 dimineața, fără să am un vis de anul nou,
Am aranjat ca în prima zi a anului să cânt cel mai bun cântec de dragoste din lume.
Ei, e un semn de bun augur
Și direcția lui Kasumigaoka nu e rea.

Datorită sprijinului tuturor din prima zi a acestui an,
Se pare că anul meu muzical
Își făurește un bun început.

Din moment ce mai avem cam o oră,
Am crezut că aș scrie despre ziua de ieri puțin.

Cu toți am ieșit în oraș să mâncăm soba de Ajunul Anului Nou.
Am petrecut extrem de mult timp doar mâncând soba, cam 5 ore.

Dacă vorbesc despre cât de mult am mâncat,
Imediat cum terminam, așteptam încă o porție,
Apoi mâncam și așteptam altă porție...
Și după asta ne-am săturat să așteptăm,
Și în final ne-am întors în casa mea să facem obișnuita săritură
De Anul Nou de la miezul nopții.
YOU și-a pus telefonul pe masă,
Dar difuzoarele erau atât de rele că a fost greu să auzim.

Din cauza asta, în mijlocul zarvei...
G: Ok, ok, am înțeles. Voi asculta sunetul din difuzoare și vă voi spune timpul rămas.
Ummmm....zece secunde....douăzeci de secunde...doisprezece și treizeci de secunde....stați???
Tocmai am spus ora 12, nu-i așa?
Toții: Ceeeee?????
(împreună):.................
G: Ei, ar trebui să așteptăm următorul an?....
Toți: Un An Nou fericit.....

Din această cauză, cele 19 sărituri consecutive la trecerea anilor se resetează anul acesta.
De anul viitor, vreau să mă dedic săriturilor de Anul Nou cu sentimente reînnoite.

Așadar, mă voi pregăti acum.

GACKT

P.S. Sper să vă dăruiesc o melodie ce va rămâne în inimile voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!